حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چیپست کایرین ۹۸۵ هواوی مودم داخلی 5G خواهد داشت

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | پردازشگرها

شرکت Hisilicon تولیدکننده قدرتمند هواوی در حوزه ساخت چیپست موبایل پردازنده به تازگی اعلام نموده که قصد دارد به زودی چیپست‌های پردازنده موبایل خود را به بازار روانه کند که در آنها از مودم‌های داخلی 5G برای راهکار mmWave استفاده شده است. این معرفی سال آینده صورت خواهد گرفت. این یعنی احتمالا چیپست کایرین ۹۸۵ هواوی مودم داخلی 5G خواهد داشت. در ادامه به ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

هوآوی

هوآوی

طبق آنچه گزارشات جدید اعلام کرده‌اند شرکت هواوی قصد دارد سال آینده با معرفی چیپست‌های Kirin 985 برای اولین بار مودم‌های 5G را به داخل چیپست آورده و با این روش در کنار بهبود بسیار بزرگ توسعه راهکارهای موبایل برای استفاده از فناوری‌های هر چه سریعتر، قیمت تمام شده ساختار موبایل 5Gرا نیز کاهش دهد.

این چیپست‌ها آنطور که اعلام شده در کنار استفاده از 5G این قابلیت را نیز خواهند داشت از شبکه‌های 4G نیز استفاده کنند و می‌توان در ادامه ملحقاتی نیز به آنها اضافه کرد که بتوانند در راهکار sub 6GHz نیز مورد استفاده قرار بگیرند.

با این اوصاف باید منتظر آن باشیم که هواوی در گوشی‌های پرچمدار سال آینده خود که به احتمال فراوان اولین آنها هواوی میت ۳۰ خواهد بود، برای اولین بار Kirin 985 را مورد استفاده قرار دهد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید هواوی برای گسترش نفوذ خود در زمینه شبکه 5G در مسیر درستی قرار دارد؟

 

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

5G در حال همه گیر شدن هست 🙏🏻

Amin B3DA

پس با این حساب میت 30 سه نسخه ارائه میشه و تفاوت قیمت زیادی فکر نمیکنم داشته باشه

علی شیخ زاده

امیدوارم این شایعه که میگن قراره چیپست ۹۸۵ برای میت ۳۰ و چیپ ۹۹۰ برای پی ۴۰ باشه عملی بشه اینجوری دیگه مشکل قدیمی شدن چیپست نسبت به رقبا که ندازه هیچ یک نوع برتری هم حساب میشه

_V_

من فکر نکنم!
هیچوقت ندیدم تو یه نسل دوتا چیپست بذارن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)