حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مودم 5G مدیاتک T800 با توانایی دانلود ۷.۹ گیگابیت برثانیه معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | مدیاتک

مدیاتک به یکی از سازندگان پیشرو چیپست برای طیف گسترده ای از دستگاه ها از جمله گوشی‌های هوشمند، کروم‌بوک‌ها، تلویزیون‌های هوشمند، دستگاه‌های زمینه اینترنت اشیا و غیره تبدیل شده است. این شرکت همچنین دارای مجموعه‌ای از مودم‌های 5G است تا جایگزینی برای مودم‌های پیشرو مانند کوالکام و سامسونگ ارائه دهد. امروز مودم 5G مدیاتک T800 با توانایی دانلود ۷.۹ گیگابیت برثانیه معرفی شده که می تواند نمونه جذابی باشد.

مودم 5G مدیاتک T800

اکنون در کنار چند تراشه جدید، مودم مدیاتک T800 5G نیز عرضه شده است که نوید سرعت 7.9 گیگابیت بر ثانیه را می دهد. این مودم بخشی از تراشه مدیاتک Dimensity 9200 است که به تازگی معرفی شده، اما این شرکت می‌گوید که می‌تواند برای IoT صنعتی، M2M و رایانه‌های شخصی همیشه متصل نیز استفاده شود.

دیمنسیتی ۹۲۰۰

دیمنسیتی ۹۲۰۰

همانطور که از نامش پیداست، MediaTek T800 جانشین T700 است. این یک مودم سریع و کارآمد با پشتیبانی از ارتباط 5G زیر 6 گیگاهرتز و mmWave در شبکه های StandAlone (SA) و Non-StandAlone (NSA) است.

همچنین از ویژگی Dual SIM Dual Standby پشتیبانی می کند. این مودم می تواند سرعت دانلود تا 7.9 گیگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود تا 4.2 گیگابیت در ثانیه را ارائه دهد. این مودم به طور کامل از مشخصات 4GPP Release-16 برای 5G به همراه carrier aggregation 4CC پشتیبانی می کند. برای مقایسه، مودم اسنپدراگون X70 کوالکام سرعت دانلود 10 گیگابیت در ثانیه و سرعت آپلود 3.5 گیگابیت در ثانیه را ارایه می دهد.

مودم 5G مدیاتک T800 با فرآیند 4 نانومتری کم مصرف ساخته شده است و دارای فناوری 5G UltraSave برای مصرف بهینه انرژی است. این قابلیت با پشتیبانی از رابط های PCIe و USB ارائه می شود، اما می تواند از طریق روش های دیگر نیز به بقیه دستگاه متصل شود.

نظر شما درباره عملکرد مدیاتک در دنیای 5G چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)