حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی P Smart Z معرفی شد: دوربین سلفی پاپ آپ طور

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، هواوی

گوشی هواوی پی اسمارت زد (P Smart Z) بالاخره رسما معرفی شد و این دستگاه که اولین گوشی هوشمند هواوی با دوربین سلفی پاپ آپ محسوب می شود. این دستگاه دارای چیپست Kirin 710F است و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم.

هواوی P Smart Z یک میان رده بسیار جذاب می تواند باشد.. این گوشی هوشمند از یک نمایشگر 6.59 اینچی با فناوری LCD بهره می برد که فاقد بریدگی صفحه نمایش است. این دستگاه که از دوربین سلفی پاپ آپ بهره می برد، با قیمت ۲۸۰ یورو در ایتالیا به فروش می رسد.

قیمت کمتر از ۳۰۰ یورو باعث شده این گوشی هوشمند فاقد سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر باشد و این اسکنر روی پنل پشتی آن قرار بگیرد. پنل پشتی این محصول، دارای دو ساختار مختلف بوده که ظاهری شبیه به گوشی های پیکسل را برای آن به همراه دارد.

هواوی پی اسمارت رد

هواوی پی اسمارت رد

هواوی پی اسمارت رد

هواوی برای این دستگاه دوربین اصلی دوگانه در نظر گرفته که دارای سنسورهای 16 و 2 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی این اسمارت فون از مکانیزم پاپ آپ بهره می برد که یک سنسور 16 مگاپیکسلی را میزبانی می کند.

این بخش از دستگاه، در مدت زمان 1 ثانیه از بدنه خارج می شود. هواوی این مکانیزم را برای 100 هزار چرخه مورد بررسی قرار داده است. این بخش تا 12 کیلوگرم نیرو را تحمل می کند. هواوی پی اسمارت زد از هوش مصنوعی برای دوربین سلفی و اصلی خود بهره می برد.

قدرت این اسمارت فون را چیپست کایرین 710F تامین می کند. این پردازنده توسط 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می شود. هواوی برای گوشی P Smart Z سیستم عامل پیش فرض اندروید پای به همراه رابط کاربری EMUI 9.0 را در نظر گرفته است.

از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و پورت USB Type-C اشاره کرد. لازم به ذکر است؛ گوشی هواوی P Smart 2019 به پورت microUSB مجهز شده است.

نظر شما درباره هواوی پی اسمارت زد چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amer

این گوشی از هر نظر تکراری و خسته کننده هست.قیمتش زیادی بالاست نهایت 150دلار

_V_

هواوی به گوگلم که رحم نمیکنع
:))))))))
بازم۷۱۰!

amer

خخخ.

_V_

بعد سامسونگو مسخره میکردن،،والا سامسونگ هرچی معرفی میکرد تو یه خانواده A بود که اونم معلوم بود از اول چنتان و در ضمن ویژگی هاشونم فرق داشت
این الان داره با عناوین مختلف هی گوشی میده بیرون همه هم کرین ۷۱۰ و یه شکل
“خدایا بسه دیگه،خسته شدیم دیگه”

علی شیخ زاده

گوشی خیلی خوبی بنظر میاد فقط حیف که تمام میانرده های هواوی چیپست یکسان دارن

Mortazavi

گوشی بدی نیست ولی این خیلی بد که همه میانرده های هوآوی یه پردازنده دارن

حداقل 720 و 730 رو هم واسه امسال معرفی می کرد که سه تا پردازنده میانرده داشته باشه یا از هلیو پی70 و اسنپ 660و 67۰ استفاده می کرد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)