حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت هواوی پی اسمارت زد (Huawei P Smart Z) توسط آمازون ایتالیا لو رفت

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات، هواوی

چهار روز پیش بود که در ترنجی خواندیم مشخصات گوشی هواوی پی اسمارت زد (P Smart z) به عنوان اولین گوشی با دوربین پاپ آپ طور این شرکت لو رفت. همچنین دیروز بود با هم دیدیم که هواوی Y9 پرایم ۲۰۱۹ با دوربین سلفی پاپ آپ طور و نمایشگر بدون زائده دیده شد. در حالی که به نظر می رسد این دو دستگاه در حقیقت دو نام برای یک دستگاه باشند اما فعلا هیچ چیز مشخص نیست. جدیدترین خبر پیرامون اولین موبایل هواوی با دوربین سلفی پاپ آپ طور این است که قیمت هواوی پی اسمارت زد (Huawei P Smart Z) توسط آمازون ایتالیا لو رفته و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

هواوی پی اسمارت زد (Huawei P Smart Z)

هواوی پی اسمارت زد

هواوی پی اسمارت زد

قیمت هواوی پی اسمارت زد با اطلاعاتی که از آمازون ایتالیا منتشر شده، تقریبا مشخص است. این گوشی هوشمند که از دوربین سلفی پاپ آپ بهره می برد، احتمالا ۲۷۹ یورو قیمت دارد.

در گذشته نه چندان دور شاهد انتشار رندرهایی از گوشی هواوی P Smart Z در فضای مجازی بودیم و حال مشخصات و قیمت این گوشی هوشمند توسط وب‌سایت آمازون در کشور ایتالیا،لو رفته است. در حالی که شایعات قیمت هواوی پی اسمارت زد را برابر با ۲۱۰ یورو اعلام کرده بودند، وب‌سایت آمازون نظر دیگری دارد. بر اساس اطلاعات این فروشگاه آنلاین، قیمت هواوی P Smart Z برابر با ۲۷۹ یورو است.

مشخصات این گوشی هوشمند تفاوتی با شایعات و گزارش های گذشته ندارد. این محصول شرکت هواوی به یک صفحه نمایش غول پیکر 6.59 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز می شود. قدرت این اسمارت فون را چیپست کایرین ۷۱۰ تامین می کند که توسط ۴ گیگابایت رم همراهی می شود.

در بخش دوربین شاهد قرارگیری دو سنسور روی پنل پشتی این دستگاه خواهیم بود. هواوی P Smart Z دارای دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 16 و 2 مگاپیکسلی است که سنسور اصلی آن از دریچه دیافراگم f/1.8 بهره می برد. این دستگاه فاقد بریدگی و یا حفره درون نمایشگر است. هواوی برای این گوشی میان رده خود دوربین سلفی پاپ آپ در نظر گرفته است. در این بخش از دستگاه، یک سنسور 16 مگاپیکسلی حضور دارد.

روی پنل پشتی این گوشی هوشمند هواوی سنسور اثر انگشت قرار گرفته است، البته این محصول از قابلیت فیس آنلاک نیز پشتیبانی می کند. وظیفه تامین انرژی گوشی هواوی پی اسمارت زد بر عهده یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی بوده و کاربران می توانند آن را در رنگ های مشکی، سبز و آبی سفارش دهند.

نظر شما درباره هواوی پی اسمارت زد با این قیمت زیر ۳۰۰ یورو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

دلار تهران ۱۵۰۰۰ تومان 🤦🏻‍♂️

afsoongaregisoo

ارزش ندارد.صد و هفتاد دلار براش خوب بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)