حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت سامسونگ گلکسی ای ۵۰ (Galaxy A50) افزایش کیفیت دوربین و قابلیت های جدید را به دنبال دارد

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

آپدیت جدید سامسونگ گلکسی ای ۵۰ (Galaxy A50) قابلیت‌های جذابی را برای این تلفن هوشمند به ارمغان می‌آورد و بر بهبود ویژگی‌ها و کارکردهای دوربین، حسگر اثر انگشت و بیکسبی تمرکز دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی A50 اخیرا آپدیت جدیدی دریافت کرده که قابلیت‌های مختلفی را در اختیار دارندگان این تلفن هوشمند قرار می‌دهد. این آپدیت در حال حاضر به صورت OTA در کشور هند منتشر شده و روی دوربین، حسگر اثر انگشت و بیکسبی تمرکز دارد.

آپدیت گلکسی ای ۵۰ (Galaxy A50)

آپدیت گلکسی ای ۵۰

آپدیت گلکسی ای ۵۰

شماره نسخه این آپدیت نرم‌افزاری A505FDDU1ASD6 است و ۶۶۶ مگابایت حجم دارد. از قابلیت‌هایی که این آپدیت به دوربین گلکسی A50 اضافه می‌کند می‌توانیم به میدان دید ۶۸ درجه‌ای برای دوربین جلو، افزایش افکت‌های پس‌زمینه در حالت Live Focus و اضافه شدن حالت Beauty Video Mode به دوربین‌های عقب و جلو اشاره کنیم.

این آپدیت از همه مهم‌تر مشکل حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای دستگاه را حل می‌کند؛ مشکلی که تعدادی از کاربران آن را گزارش داده بودند. نصب این آپدیت می‌تواند سرعت قفل‌گشایی و قابلیت اعتمادپذیری این حسگر را افزایش دهد.

در آخر قابلیت Routine به بیکسبی اضافه شده که پیشتر آن را روی تلفن‌های رده‌بالا دیده بودیم. همچنین ویژگی استمرار پیام‌ها و تماس‌ها را داریم؛ به این معنا که حالا بر روی سایر دستگاه‌هایی که با اکانت سامسونگ‌تان روی آن‌ها وارد شده باشید هم می‌توانید پاسخ تماس‌ها و پیام‌ها را بدهید.

آپدیت مذکور که به وصله امنیتی ماه آوریل گوگل مجهز شده به صورت مرحله‌ای منتشر می‌شود و به زودی در دسترس تمام کاربران قرار خواهد گرفت. شما گلکسی ای ۵۰ دارید؟ این آپدیت را دریافت کرده اید؟ تجربه خود را با ما درمیان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

😐

Faraz

من دارم هنوز نیامده …اثر انگشتش خوب نیس ببینم با آپدیت خوب میشه یا نه …بقیه چیزاش خوبه کلا گوشیه خوبیه

m.b

تو واقعاً رفتی a50 خریدی؟
با همون هزینه میتونستی mi 9 se بخری که بجز باتری، از هر نظر a50 رو مینداخت تو جیبش…
پردازنده
دوربین عقب
دوربین جلو
کیفیت فیلم برداری
صفحه نمایش
جنس بدنه
خوش‌دست بودن
مقاومت شیشه جلو
کیفیت ساخت
مدت پشتیبانی و آپدیت دهی
سرعت شارژ
در همه این پارامتر ها mi 9 se یه سروگردن بالاتر بود… 🤔😑
در هر صورت مبارک باشه… 🌺🌷🌻

_V_

حاا نمیخواد هرکی گوشی رو خریده ناامیدش کنی😑

Faraz

مگه دیوانم سامسونگ نگیرم برم برند چینی بگیرم..مشخصات گوشی های چینی فقط روی کاغد خوبه در عمل دروغه و مزخرف…دوستام دارن همشون پشیمانن از برند چینی

.Alireza.

اولا که شیائومی m9 se هنوز تو ایران نیومده و معلوم نیس کی بیاد
دوما خرید گوشی شیائومی تو ایران فایده نداره نه گارانتی هست نه نمایندگی تازه شاید تو بعضب شهر ها مثلا گلس و کاور اینا براش پیدا نشه

miladscom1986

این آپدیت برای گوشی من اومد اما اول اینکه شماره ورژن فرق میکرد و عدد آخر بجای 6 عدد 7 بود و دوم اینکه حجمش ۴۴۶ مگابایت بوده سوم در مورد تغییرات دوربین چیزی ننوشته ولی عملکرد حسگر اثرانگشت خیلی خیلی بهتر شده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)