حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باتری سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ با حجم ۴۵۰۰ میلی آمپر و شارژر ۲۵ وات ارایه می شود

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ، شایعات

سامسونگ با گلکسی نوت ۴ از شارژر سریع خود رونمایی کرد، زمانی که شارژر سریع معنی نداشت سامسونگ با شارژر دو حالته ۱۵ واتی به بازار آمد اما هنوز این شارژر را ارتقا نداده است. امروز خبر خوشی درباره گلکسی نوت ۱۰ می رسد که قطعا طرفداران آن را خوشحال خواهد کرد. گفته می شود باتری سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ با حجم ۴۵۰۰ میلی آمپر و شارژر ۲۲.۵ وات ارایه می شود و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

باتری گلکسی نوت ۱۰

باتری گلکسی نوت ۱۰

باتری گلکسی نوت ۱۰

همینطور که در توییت یکی از منابع نزدیک به سامسونگ می بینید عنوان می شود که باتری سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ با حجم ۴۵۰۰ میلی آمپر و شارژر ۲۵ وات ارایه می شود.

علاوه بر اینکه این منبع عموما اطلاعات صحیح درباره محصولات سامسونگ ارایه می کند، حقیقتا این اطلاعات مواردی نیست که برای گلکسی نوت ۱۰ دور از انتظار باشد. با توجه به حجم باتری خانواده گلکسی اس ۱۰ و البته شارژر ۲۵ واتی گلکسی اس ۱۰ 5G باید بگویم که این اطلاعات از همین حالا برای گلکسی نوت ۱۰ تایید شده به نظر می رسد.

همچنین در ترنجی خواندیم که قرار است امسال، برای نخستین مرتبه در تاریخ محصولات مجهز به قلم اس پن، شاهد معرفی دو گوشی هوشمند از سری Note در یک سال باشیم. یک وب سایت کره‌ای، که اطلاعات موثقی از زنجیره تامین بخش موبایل سامسونگ در اختیار دارد، مدعی این خبر شده است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این اطلاعات برای بخش باتری گلکسی نوت ۱۰ مناسب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Genesis

اصلا خوشم نمیاد اینقدر حجم باتری رو هی زیاد میکنه .
ای کاش میتونست با بهینه سازی باتری رو بهتر کنه
البته همینطوری از اکثر گوشی ها بهتره

Hrkhk

داداش خودت فهمیدی چی گفتی؟

chalton

سرمایه‌گذاری ۱۱۵ میلیاردی سامسونگ برای ساخت پردازنده‌ جدید

سامسونگ اعلام کرده که برای رقابت با شرکت‌های قدرتمندی مانند کوالکام، TSMC و اینتل، طی ۱۰ سال آینده مبلغ ۱۱۵ میلیارد دلار در بخش توسعه تراشه‌های خود سرمایه‌گذاری خواهد کرد و برای این کار، قرار است به‌صورت سالانه طی حدود یک دهه آینده، بودجه ۹.۶ میلیارد دلاری برای این بخش از شرکت سامسونگ کنار گذاشته شود. سامسونگ امیدوار است که با این کار تا سال ۲۰۳۰، به سلطان بلامنازع صنعت تراشه‌سازی جهان بدل شود
در حال حاضر، در بخش تراشه‌های حافظه، سامسونگ حرف اول را می‌زند ولی بازار این تراشه‌ها رو به افول است. سامسونگ قصد دارد به غیر از حافظه، در دیگر زمینه‌ها هم تراشه‌های قدرتمند و همه‌فن‌حریفی را روانه‌ی بازار کند. طی این مدت، حدود ۱۵ هزار شغل در زمینه‌ی تحقیق و توسعه و بخش تولید این تراشه‌ها ایجاد می‌شود
سامسونگ‌ ۵۲ میلیارد دلار از این بودجه را صرف بهبود زیرساخت تراشه‌ها خواهد کرد و باقی این بودجه که مبلغ هنگفتی است، روانه‌ی بخش تحقیق و توسعه می‌شود تا بتواند تراشه‌های نوآورانه‌ای را تولید کند و توجه مشتریان بیشتری را جلب کند.

Milad7

حجم باتری عالیه🤩

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)