حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی A55 5G سامسونگ از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند

نوشته

2 ماه قبل | یک دیدگاه | سامسونگ

به احتمال زیاد، سامسونگ در حال آماده شدن برای رونمایی از گلکسی A55 5G است. این دستگاه به تازگی در میان داده های گواهینامه FCC مشاهده شده است. این تأییدیه، برخی از ویژگی های کلیدی گوشی مذکور را فاش می‌کند.

پشتیبانی گلکسی A55 سامسونگ از دو سیم‌کارت تأیید شد

گوشی گلکسی A55 5G با شماره مدل SM-A556E/DS در میان داده های گواهینامه FCC ظاهر شده است. این تأییدیه نشان می‌دهد که این دستگاه از دو سیم‌کارت و شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. آداپتور در نظر گرفته شده برای این تلفن هوشمند دارای شماره مدل EP-TA800 است. داده های گواهینامه FCC با آنچه که در تاییدیه 3C ذکر شده، مطابقت دارد. البته، انتظار می‌رود که Galaxy A55 نیز مانند گوشی های اخیر سامسونگ، دارای شارژر درون جعبه نباشد.

داده های FCC

متاسفانه لیست FCC سایر مشخصات کلیدی گلکسی A55 5G سامسونگ را فاش نمی‌کند. اما گزارش های قبلی ادعا کرده‌اند که این تلفن هوشمند از تراشه اگزینوس ۱۴۸۰ برخوردار خواهد بود. گلکسی A55 با همین تراشه در میان داده های بنچمارک Geekbench نیز مشاهده شده است. چیپست در نظر گرفته شده برای این گوشی دارای ۴ هسته با فرکانس ۲.۷۵ گیگاهرتز و ۴ هسته با سرعت ۲.۰۵ گیگاهرتز است. این تراشه از پردازنده گرافیکی Xclipse 530 بهره می‌برد. گلکسی A55 حاضر شده در بنچمارک Geekbench دارای ۸ گیگابایت حافظه رم و اندروید ۱۴ بود.

همچنین رندر های Galaxy A55 نیز به بیرون درز کرده، که نشان می‌دهد طراحی این دستگاه هیچ تفاوت قابل توجهی نسبت به نسل قبل نخواهد داشت. همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، هنوز هم دوربین ها به طور عمودی زیر یکدیگر قرار گرفته اند و فریم نیز فلت است. همانند نسل قبل، دوربین سلفی Galaxy A55 درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر دیده می‌شود.

تراشه اگزینوس ۱۴۸۰ گلکسی A55 در بنچمارک Geekbench مشاهده شد: امتیاز چندهسته‌ای بهتر از نسل قبل

نظر شما درباره این تلفن هوشمند میان رده آینده سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Nmnm

حداقل می‌کردند ۴۵

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی