حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو iQOO Neo 855 با اسنپدراگون ۸۵۵ و قیمت ۲۸۰ دلار رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | ویوو

چهارشنبه شب بود که در ترنجی خواندیم میزو ۱۶ تی (Meizu 16T) با اسنپدراگون ۸۵۵ و قیمت ۲۸۰ دلار رسما معرفی شد. هنوز تصور یک موبایل پرچمدار با اسنپدراگون ۸۵۵ و قیمت ۲۸۰ دلار برای ما قابل هضم نشده بود که امروز یک پرچمدار دیگر با همین شرایط معرفی شده است. ویوو iQOO Neo 855 با اسنپدراگون ۸۵۵ و قیمت ۲۸۰ دلار رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

ویوو iQOO Neo 855

Vivo iQOO Neo 855

Vivo iQOO Neo 855

ویوو گوشی های گیمینگ خود را با برند iQOO معرفی می کند. اولین گوشی این خانواده با چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ روانه بازار شد و در نهایت گوشی iQOO Pro با اسنپدراگون 855+ به‌روزرسانی شد. البته مدل اقتصادی‌تر این دستگاه‌ها هم که iQOO Neo نام داشت با اسنپدراگون 845 کوالکام روانه بازار شده بود. حالا این گوشی جانشین جدیدی پیدا کرده است که ویوو نام آن را iQOO Neo 855 گذاشته است.

نام این دستگاه طبیعتاً مشخص کرده است که چیپست طراحی شده در داخل آن اسنپدراگون 855 کوالکام است. این تراشه با سیستم شارژینگ سریع‌تری هم همراه شده است. به جای شارژ 22.5 واتی Neo در Neo 855 از شارژ ۳۳ واتی استفاده شده که می‌تواند باتری 4500 میلی آمپرساعتی این دستگاه را 30 درصد سریعتر از Neo اوریجینال شارژ کند.

گوشی جدید ویوو دارای نمایشگر 6.38 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 1080×2340 و نسبت ابعاد 19.5:9 می‌باشد. ناچی به شکل قطره آب در بالای این دستگاه قرار گرفته که پذیرای دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی آن می‌باشد. سنسور اثر انگشت هم در زیر این نمایشگر قرار دارد. سه دوربین در قاب پشتی با چیدمان عمودی جای گرفته‌اند. سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی با f/1.8 می‌باشد که با یکی سنسور 8 مگاپیکسلی عریض و یک سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق همراه شده است. سیستم عامل دستگاه هم اندروید ۹ است که با رابط کاربری Funtouch 9 شخصی‌سازی شده.

از آنجاییکه iQOO Neo 855 یک گوشی گیمینگ است، ویوو تقویت کننده‌های نرم‌افزاری برای آن در نظر گرفته تا کاربر بتواند بیشتر استفاده را از سخت‌افزار موجود در گوشی ببرد. نام آنها Game Magic Box و Game Space 2.5 می‌باشد. این گوشی همچنین دارای یک سیستم خنک کننده مایع است و از ویژگی مدیریت حرارت Cooling Turbo بهره می‌برد که از طریق آن گرما به‌طور موثر از دستگاه خارج می‌شود و پردازنده و پردازنده گرافیکی می‌توانند بدون وقفه در فرکانس‌های بالا به فعالیت خود ادامه دهند.

ویوو iQOO Neo 855 در سه رنگ؛ بنفش، سفید شفقی و مشکی با چهار برچسب قیمت به بازار عرضه خواهد شد. قیمت نسخه پای این دستگاه با 6 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی (از نوع UFS 2.1) با قیمت 280 دلار به بازار عرضه خواهد شد. هر سه نسخه دیگر دارای حافظه از نوع UFS 3.0 هستند و گرانترین نسخه با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه به قیمت 380 دلار به قروش خواهد رسید. پیش‌فروش این دستگاه از ۹ آبان آغاز خواهد شد.

نظر چیست منتظر ویوو iQOO Neo 855 با قیمت ۲۸۰ دلاری هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
android 10

از شانس ما تموم گوشیای ویوو و اوپو و …. با باند های ایران مطابقت ندارن وگرنه این گوشی واقعا عالیه

smartiz

کاش شیائومی همچین گوشی بزنه چیپست پرچمدار با قیمت مناسب

Shiral

اینا بزودی اگر توان تولید انبوه داشته باشند تمام معادلات بازار موبایل را بهم می‌ریزند.یک زمانی دعوا سر میان رده خوش قیمت هواوی و …بود الان پرچمداران یا شبه پرچمداران هم قیمت پایین رده های برندهای مشهور بازار موبایل را به چالش کشیدند

Amir galaxy

چرا قیمه ها رو میریزن تو ماستا😂
چرا همچین قیمت‌هایی میزارین لامصبا

_V_

اونورم که وزیر ارتباطارو ریختن تو مارولا

خدایا بسه دیگه

afsoon

چجوری میسازن ضرر نمیکنن😂😂واقعا آفرین بهشون .اما افسوس که به هیچ عنوان واسه ما ایرانی ها بدرد نمیخوره بخاطر مودم های ارتباطی

Milad7

متاسفانه زیاد با شبکه های ایران سازگار نیستن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)