حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین ۶۰ مگاپیکسلی برای شیائومی می میکس ۴ (Xiaomi Mi Mix 4) محتمل است

نوشته

5 سال قبل | 10 دیدگاه | شایعات، شیائومی

اطلاعات جدیدی در رابطه با شیائومی می میکس ۴ (Mi MIX 4) لو رفته که بر اساس آن، پرچمدار آینده شیائومی یک گوشی انعطاف پذیر است. گفته می شود دوربین ۶۰ مگاپیکسلی برای شیائومی می میکس ۴ (Xiaomi Mi Mix 4) محتمل است و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم.

شیائومی تا به امروز دوبار گوشی منعطف خود را به نمایش گذاشته است. در حالی که اطلاعات رسمی در رابطه با این گوشی هوشمند به اینترنت راه پیدا نکرده، گزارشی جدید از شیائومی Mi MIX 4 به عنوان اولین گوشی انعطاف پذیر این شرکت نام برده است.

شیائومی می میکس ۴ (Mi Mix 4)

به تازگی تصویری به اینترنت راه پیدا کرده که چهار گوشی هوشمند را به نمایش می گذارد. در این تصویر گوشی های اوپو Reno، هواوی P30، هواوی میت X و شیائومی می میکس 4 به چشم می خورد.

این دستگاه دارای نمایشگر خمیده است. علاوه بر این موضوع، در تصویر منتشر شده به دوربین 60 مگاپیکسلی این گوشی هوشمند نیز اشاره شده است. انتظار می رود این اسمارت فون در نیمه دوم سال جاری میلادی معرفی شود.

شیائومی تا به امروز گوشی های سری MIX خود را با نوآوری های زیادی روانه بازار کرده است. با توجه به این موضوع، عرضه شیائومی می میکس 4 به صورت یک گوشی انعطاف پذیر چندان دور از ذهن نیست.

در حال حاضر شیائومی گوشی Mi MIX 3 در بازار به فروش می رساند. این گوشی هوشمند به مشخصات فنی قدرتمندی مجهز شده و از طراحی کشویی بهره می برد.

در صورتی که شیائومی Mi MIX 4 یک گوشی انعطاف پذیر باشد، در بازار باید با گوشی های هواوی میت ایکس و سامسونگ گلکسی Fold رقابت کند. این محصولات در سال جاری میلادی به صورت رسمی معرفی شدند و با قیمت بسیار بالایی در اختیار خریداران قرار می گیرند.

انتظار می رود تا سال 2021، قیمت گوشی های انعطاف پذیر کاهش پیدا کند و شرکت های بیشتری مشغول توسعه گوشی های منعطف شوند. نظر شما درباره دوربین ۶۰ مگاپیکسلی می میکس ۴ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

چه مسخره بازی شده به خدا،60 مگاپیکسلی اخه واسه چیه،بازی با اعداد راه انداختن این چینی ها،اونی که واقعا گول عددهای دوربین چینی هارو میخوره لیاقتش همونه که چینی بگیره دستش و بره تا دسته تو پاچش.

mostafa3

شما ترول سامسونگ هستی
توی تمام پستا میای ترول بازی در میاری با همین 60مگاپیکسل روی s10plus. شما رو کم می‌کنه

_V_

mostafa3
فعلا که سامسونگ چند ساله داره با همین ۱۲ مگاپیکسل با شرکت مورد علاقت و بقیه رقابت میکنه و مث اونا نیست الکی مگاپیکسل بالا بذاره در حالی که سنسور ها توانایی کافی ندارن،،،مگاپیکسل تنها ملاک دوربین نیست ک،،،فکر کردی برای چی خود سامسونگ اون همه مگاپیکسل بالا استفاده کرده اما همیشه این سال ها به ۱۲ مگاپیکسل سامسونگای پرچمدار باختن؟همین الانش اس۷ از کل گوشیای میانرده سامسونگ دوربین بهتری داره

The Destroyer

یه جور میگی انگار سامسونگ اصلا از این مسخره بازیا در نمیاره. یادمون نمیره که اولین گوشی با دوربین چهارگانه دنیا مال سامسونگ بود که واقعا اون چهار تا دوربینش نتونستن جای یه دوربین گوگل پیکسل رو بگیرن.
برای من خیلی عجیبه که یه نفر بتونه انقدر متعصبانه نظر بده. من فکر کنم شما هدف های دیگه ای علاوه بر طرفداری سامسونگ پشت کامنتهات داری مثلا اینکه طرفدارای برندای دیگه رو بندازی به جون طرفدار های سامسونگ و خودت به دعواشون بخندی. خود مدیر عامل سامسونگ هم انقد از محصولاتش تعریف نمیکنه که تو تعریف میکنی. البته این صرفا گمان من از نظر هایی هست که میذاری که احتمالم داره درست نباشه ولی تا به حال فنی به این متعصبی ندیده بودم

HasanHoseinPoor

شایدم‌ گزینه‌ از خود سایت‌ باشه‌ تا activity سایت رو فعالتر‌ نگهدارن!

HasanHoseinPoor

تا قبل ۴۸ مگاپیکسل سامسونگ هم بود بازی با اعداد
رم ۱۲ قبل سامسونگ هم بود بازی با اعداد

چند سالته‌ تو؟

Mohammad 13759

می ۹ که با قیمت مفتش زده تو صورت اپل و سامسونگ وهواوی با اون کیفیت دوربین عالی و پردازنده و رم خوب به نظرم باید شرکت های دیگه قیمت پرچم دار هاشون رو خیلی بیارن پایین نه ۲۰۰۰ دلار بابت یه گوشی که هیچ پیشرفتی نکرده و فقط تا میشه زیاده حداقل یه عینک هوشمند بسازند مثل هولولنز یا گلس گوگل .

afsoongaregisoo

قیمت مناسب .عشقه این برند .توی هر رنج قیمتی که بخوای بهترین گوشی رو بهت میده چیزی که بقیه با سی چهل درصد افزایش قیمت هم نمیتونن بهت بدن .

Sami99069

کلا سری میکس سری جذابی هست..واقعا یکی از سری گوشی هایی هست که همیشه منتظرم ببینم امسال چی قراره ببینم ازش..هواوی و شیائومی و وان پلاس کاملا جای سونی و الجی و اچ تی سی چند سال قبل رو گرفتند و در حالی که گوشی های اون مدعی ها دیگه کلا شور و شوقی برامون نداره اما این چینی ها فوق العاده کار کردند

HasanHoseinPoor

شیائومی‌ رو چینی‌ نمیبینم‌

تنها گوشی که بعد از نوت‌ جذبش‌ شدم‌ MI mix 3 بود
دوربین‌ سلفی‌ کشویی‌ که دستی میشه‌ کنترل کرد عالی بود‌

ای کاش مثل فیس ایدی dot ها رو هم اضافه میکرد …

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)