حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۹ گلکسی اس ۷ اج و گلکسی اس ۷ احتمالا عرضه شود

گلکسی اس ۷ سامسونگ در فوریه سال 2016 وارد بازار شد. به عبارت دیگر حدود دو سال از عمر پرچم‌دار پیشین کره‌ای‌ها می‌گذرد. بیشتر شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند حداکثر دو سال ضمانت برای ارایه به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری برای محصولات تولیدی خود ارایه می‌کنند و با نزدیک شدن به پایان این چرخه، انتظار برای عرضه یک به‌روزرسانی طولانی و طولانی‌تر می‌شود. خبر می رسد که آپدیت اندروید ۹ گلکسی اس ۷ اج و گلکسی اس ۷ احتمالا عرضه شود، در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آپدیت اندروید ۹ گلکسی اس ۷ اج و گلکسی اس ۷

با این وجود به نظر می‌رسد سامسونگ در خصوص گلکسی S7 به مانند گوگل برای گوشی‌های پیکسل عمل کند و پشتیبانی نرم‌افزاری این دستگاه را یک سال افزایش دهد. این موضوع به معنی عرضه آپدیت اندروید پای و رابط کاربری One UI بر روی این گوشی خواهد بود. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، در تایید این ادعا، اطلاعاتی از دیتابیس Wi-Fi Alliance به دست آمده که نشان می‌دهد شرکت ثبت این گوشی را با پشتیبانی از اندروید پای به روز کرده است.

گفتنی است در حال حاضر آپدیت اندروید 8.0 اوریو برای گلکسی S7 موجود است. دارندگان اسمارت‌فون برای تایید مطالب گفته شده باید منتظر اعلام رسمی شرکت سامسونگ باشند.

البته این موضوع آپدیت اندروید ۹ گلکسی اس ۷ اج و گلکسی اس ۷ اصلا خارج از دید نیست، به این دلیل که سامسونگ برای گلکسی نوت ۷ که با همین سخت افزار ارائه شده آپدیت اندروید ۹ را ارائه کرده است و در حال حاضر رام های شخصی سازی شده‌ اندروید ۹ برای گلکسی اس ۷ نیز موجود است، پس بعید نیست که سامسونگ برای این خانواده پرفروش سری s بخواهد آپدیت اندروید ۹ را ارائه کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید ۳ سال آپدیت نرم افزاری اندروید محقق شود؟ وان پلاس با ارایه این آپدیت اندروید ۹ برای وان پلاس 3T این را محقق کرده است.

اشتراک در
اطلاع از
21 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Naranj

اگه سامی اپدیت دهی رو سه ساله بکنه که عالیه!

vahid abedi

انصافا سامسونگ امسال تو اپدیت دهی فوق العاده عمل کرد.

بر خلاف سالهای قبل که با تاخیر ارایه میکرد امسال عالی بود.

و البته رابط کاربری سامسونگ انصافا تو اندروییدی ها جزو بهترین ها و کاملترین هاست

Mahyar4581

یکی از دلایل اینکه میخواستم از s7 دست بکشم همین بود! اگه اینکارو کنه تا دو سه سال دیگه هم باهامه😂

ARMTIN

یک خبر عالیه برای دارندگان S7 و
S7 edge 👍

max03
Amin

پیشاپیش عذر خواهی میکنم بابت بی ربط بودن کامنتنم به پست
میخواستم بدونم گوشی شیائومی می ۹ پک گلوبال رنگ آبیش گیر نمیاد هر سایتی رو که نگاه میکنم ندارن اگه کسی اطلاعی داره یا جایی رو سراغ داره بگه

Pouya

خدمت شما

https://bestchina.ir/product/xiaomi-mi-9/

پیشاپیش مبارکتون باشه🌹

Amin

تشکر پویا جان ممنون

Naranj

اینطوری ارزش خرید اس۸ و ۹ هم بالا میره

Mahdi.L

گلکسی Note FE پردازندش Snapdragon 821
S7 Snapdragon 820

✔ TVKade

Note FE فقط با پردازنده اگزینوس ارائه شد. نسخه اسنپدرگونو از کجا ساختی 😂

Mahdi.L

https://www.phonearena.com/news/Samsung-Galaxy-Note-7-FE-fan-edition-official-Note-7-hardware-Galaxy-S8-UI-Bixby_id95605

The Galaxy Note 7 (FE) features a 5.7-inch Super AMOLED display with a 1440 x 2560 resolution. The Snapdragon 821 chipset is under the hood, replacing the Snapdragon 820, with a quad-core CPU and the Adreno 530 GPU. 4GB of RAM is inside along with 64GB of native storage. 

✔ TVKade

این اطلاعات اشتباست.

✔ TVKade

هر سال از این خبرای فیک که توسط یسری فن متوهم سامسونگی ساخته میشه میاد. پارسالم همچین چیزیو برای گلکسی اس 6 میگفتن و دارندگان این گوشیا همچنان منتظر اندروید 8 برای گوشیشون هستن ولی هنوز خبری نشده. منتظر باشید حتما میاد.😂
https://toranji.ir/?p=1023187

Hos3ein

گواهی ها به دلیل تشابه اسمی با مدل galaxy Xcover 4 با شماره مدل اشتباه آپلود شده بودند یعنی g930 به جای g390 که اشتباها باعث شده بود فکر کنند گواهی واسه اس ۷ آپدیت شده. و صبح این مورد اصلاح شد و گواهی های جدید اس ۷ به تاریخ قبلی برگشتند و آخرین نسخه به اوریو برگشت.
اما اینکه عرضه نشه باز مشخص نیست اسکرین شات ۷ لایو چت با سامسونگ را دارم که تایید میکنند که برای اس ۷ اندروید ۹ عرضه می شود و از طرفی ایمیلی از سامسونگ دریافت کردم که می گویند هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست و نفر دیگری در samsung members اعلام میکند که آپدیتی در کار نیست. فعلا باید منتظر موند.
با این حال پورت نوت FE از اندروید ۹ برای اس ۷ عرضه شده به دلیل چیپست های یکسان اس ۷ توانایی اجرای اندروید ۹ را به سادگی دارد و امکان عرضه آن برای خود سامسونگ هم آسونه.
اگر علاقه مند هستید می تونید پورت نوت fe که oneui کامل با اندروید ۹ هست روی اس ۷ نصب کنید و لذت ببرید. منتهی نصب کاستوم ریکاوری موجب می شود که امکاناتی مانند secure folder و samsung pass را برای همیشه از دست بدهید.

Hos3ein

همچنین در یکی از لایو چت ها کارشناس علاوه بر تایید عرضه اندروید ۹ برای هم اس ۷ و هم اس ۷ اج به زودی، اعلام میکند که این آپدیت منحصرا برای نسخه های دارای چیپ اکسینوس در نظر گرفته شده و آپدیت برای نسخه های اسنپدراگون آمریکایی به دلیل محدودیت ها عرضه نخواهد شد.

✔ TVKade

کارشناس تایید کرده! توی لایو چت! اپدیت برای نسخه اگزینوس میده ولی برای اسنپدراگون نمیده! 😂
توهمات یک فن سامسونگو شاهد هستیم. 😂

Hos3ein

برای اینکه دهن شما بسته بشه این اسکرین شات رو ارسال میکنم:
comment image

✔ TVKade

متوهم جان یه نگاه به اون لینکی که بالا گذاشتم بنداز
https://toranji.ir/?p=1023187
اینم کارشناس سامسونگ گفته بود اندروید 8 برای اس6 میاد.🤣
ضمنا این جوابی که توی لایو چت دادن نوشته شاید بیاد. منتظر باش تا بیاد. 🤣

_V_

TVKade
به تو چه این وسط هی داری برا سامسونگ میخوری بچه؟نیادم مشکلی نیست الان اس۷ بابای من بعد سه سال داره مث چی کار میکنه خیلیم عالیه همون اندروید اوریو مشکل شمارو درک نمیکنم با سامسونگ که زیر هر خبرش ترول بازی میکنی

afsoongaregisoo

بشینید که بیاد اره میاد خخخ هرگز هرگز هرگز آپدیت نمیاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)