حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت امنیتی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

سامسونگ اوایل سال جاری اعلام کرد که سه نسل از به روزرسانی های نسخه اندروید را به دستگاه های جدید تحویل خواهد داد. متأسفانه قدیمی ترین تلفن ها و تبلت های موجود در این تعهد تنها به سال ۲۰۱۹ و سری گلکسی اس ۱۰ برمی گردند. امروز اما آپدیت امنیتی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج ارایه شد شده است.

آپدیت امنیتی گلکسی اس ۷

به همین دلیل کاربران در Reddit از دیدن Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge که اکنون در حال به روزرسانی هستند کاملاً متعجب شده اند. متأسفانه این یک به روزرسانی اساسی اندروید نبوده، بلکه وصله امنیتی سپتامبر ۲۰۲۰ است.

گلکسی اس ۷

گلکسی اس ۷

با این وجود ارایه آپدیت مذکور، یک اقدام قابل توجه برای تولیدکننده است. در حقیقت این اقدام قابل توجه برای به روزرسانی یک خط تلفن با قدمت بیش از چهار سال، قابل توجه است. در حقیقت، سری Galaxy S7 از لیست گوشی هایی که حتی به روزرسانی های امنیتی سه ماهه دریافت می کنند، حذف شده است. اما با اینکه Galaxy S8 قدیمی ترین پرچمدار سری S است که هنوز وصله های امنیتی دریافت می کند. احتمالا سامسونگ می خواهد رضایت دارندگان S7 را بالاتر ببرد است یا اینکه این پچ به راحتی آسیب پذیری اساسی را برطرف کرده است.

در هر صورت، به روزرسانی با توجه به تصویر منتشر شده در Reddit حدود 69 مگابایت حجم دارد و ظاهرا دستگاه های کانادا و انگلیس را فعلا پوشش می دهد.

سامسونگ تنها برندی نیست که در سال 2020 به روزرسانی دستگاه های قدیمی را ارائه می دهد. گفته می شود اوایل امسال هواوی Mate 8 و P9 مربوط به دوران 2015 خود را به روز کرده و یک پچ امنیتی و ویژگی شارژ هوشمند را برای کاهش تخریب باتری ارائه می دهد. امیدوارم که این برای انواع مختلف دستگاهها و برندها نیز به روندی متفاوت تبدیل شود.

شما گلکسی اس ۷ یا گلکسی اس ۷ اج دارید؟ آپدیت مذکور را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SHREK

سامسونگ گدا و آشغاله آپدیت اندروید نمیده.
# تو روحت روح تا مون

Mahdi

خب خوبه امنیتی واسه این گوشیا

TheFreeCritic

دوستان خوبی بدی دیدید از ما حلال کنید 🙏⁦❤️⁩🌹
آقا علی مارو ببخش آقا همه مارو ببخشن خوبی بدی دید حلال کنید نوکرم

TheFreeCritic

اگر شوخی نا به جایی یا هر چیزی بوده به بزرگی خودتون ببخشید

S AH

چی شده مگه

Pouya

عالیه
اس ۷ اج یکی از بهترین اعضای سری است بود همه چیش خوب بود اسپیکرش جا داشت استریو شه نمایشگر خوب دوربین خوب پردازنده خوب منظورم اینه نسبت به اسنپ خیلی ضعیف تر نبود اختلافش کمتر بود تا اونجایی که یادمه گوشیه غولی بود حجم باتریش اون موقع محشر بود

Milad7

یادش بخیر در زمان خودش گوشی شاخی بود…

Milad7

کلا در حق یک سری گوشی های قابل مثل نوت 9 کوتاهی کرد میتونست داخل لیست دریافت اندروید 11 قرارش بده!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)