حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی اوپو a7n با قیمت ۲۲۰ دلار رسما معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | اوپو

پس از چند شایعه کوتاه اوپو A7n با ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و نمایشگر ۶.۲ اینچ با وضوح HD پلاس رونمایی شد. قیمت این دستگاه ۲۲۰ دلار است و در ادامه با هم درباره آن صبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

اوپو ماه گذشته‌ی میلادی گوشی هوشمند A5s را رونمایی کرد؛ دستگاهی که از مشخصات سخت‌افزاری قابل‌قبولی بهره می‌برد و همچنین قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای داشت. امروز این شرکت نسخه‌ی مخصوص چین این گوشی را با نام A7n با تغییراتی بسیار جزئی، رونمایی کرده است.

مشخصات سخت‌افزاری اوپو ای ۷ ان مشابه ای ۵ اس است و اصلی‌ترین تفاوت این بخش به حافظه‌ی رم مربوط می‌شود؛ افزون‌بر‌این، دوربین سلفی A7n نسبت به A5s بهبود پیدا کرده است. بر این اساس، گوشی اوپو A7n از ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و دوربین سلفی مجهز به حسگر ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کند؛ این درحالی است که A5s مجهز به رم ۳ گیگابایتی بوده و در پنل جلویی‌اش از دوربین ۸ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

اوپو a7n

اوپو a7n

اوپو a7n

دیگر مشخصات سخت‌افزاری A7n شامل چیپست هلیو پی ۳۵، نمایشگر ۶.۲ اینچ با وضوح HD پلاس و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هستند؛ گفتنی است که نمایشگر دستگاه، ۸۸.۳ درصد از قسمت جلویی آن را می‌پوشاند. این گوشی در پنل پشتی‌اش از دوربین دوگانه استفاده می‌کند: دوربین اول مجهز به حسگر ۱۳ مگاپیکسلی است و از لنزی با دیافراگم f/2.2 استفاده می‌کند؛ از طرفی دوربین دوم حسگر ۲ مگاپیکسلی دارد و از دیافراگم f/2.4 بهره می‌گیرد.

درضمن گوشی جدید اوپو مجهز به سیستم‌عامل اندروید اوریو با رابط کاربری اختصاصی ColorOS 5.2.1 است و در رنگ سبز روانه‌ی بازار خواهد شد. نکته‌ی درخورتوجه دیگر اینکه اوپو A7n در پنل پشتی‌اش میزبان حسگر اثر انگشت به‌فرم دایره است و از باتری ۴٬۲۳۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند. تاریخ عرضه و قیمت گوشی جدید اوپو فعلا مشخص نشده است.

نظر شما درباره درباره اوپو ای ۷ ان چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shiral

عالیه

Kaveh Mansouri

باید با اندروید ۹ عرضه می شد

TVKade

یه بنجول دیگه از بنجول سازهای چینی

Soheil Rezayi

نمی ارزه
نمایشگر hd+

TVKade

بالاخره اولین تست معتبر بین دوربین اس 10 پلاس و پی 30 پرو توسط SuperSaf

https://www.youtube.com/watch?v=fvD8Al5rN-g

همان طور که میبیند در دوربین سلفی مخصوصا فیلمبرداری سلفی اس 10 کاملا برتره و جزئیات را نشون میده که هواوی اصلا جزئیات فیلم را محو میکنه/ و همینطور در فیلمبرداری دوربین اصلی هم اس 10 کاملا برتره و هواوی لرزش بسیار زیادی داره…در عکاسی در نور زیاد و روز برابرن هستن..فقط در شرایط نوری کم و تاریکی پی 30 پرو برتره.ترول های هواوی ویدئو را ببینن .

Mortazavi

ترول تویی که اکانت فیک درست میکنی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)