حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی میت ۳۰ احتمالا از شبکه 5G پشتیبانی کند

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، هواوی

اگر به یاد ندارید باید بگویم که هواوی تا کنون دو موبایل 5G معرفی کرده است، یکی نسخه 5G گوشی هواوی میت ۲۰ ایکس و دیگری گوشی 5G تاشو هواوی میت ایکس (Mate X) که اولین ارزان قیمت تر از دومی است. حالا خبر می رسد که هواوی میت ۳۰ احتمالا از شبکه 5G پشتیبانی کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ریچارد یو، مدیرعامل هواوی در مصاحبه‌ای با Digital Trends اعلام کرده است که شرکتش در نظر دارد پشتیبانی از اتصال 5G را در نسل بعد گوشی‌های سری میت ارائه دهد. درحال حاضر شبکه‌های 5G آماده نبوده و هنوز درحال ساخت هستند اما تا پاییز پیش‌رو (میلادی) آماده می‌شوند و به اندازه‌‌ی کافی بزرگ خواهند بود تا پشتیبانی میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو از شبکه 5G را تضمین کنند.

بنابراین از آنجا که گوشی‌های سری پی ۳۰ هواوی از اتصال 5G پشتیبانی نمی‌کنند؛ هواوی می‌داند که احتمالا بعضی از کاربران تا زمان فراهم‌شدن این قابلیت، در خرید یک گوشی جدید تامل خواهند کرد؛ اگرچه هواوی اعتقاد دارد که اکثر کاربران صبر نخواهند کرد؛ زیرا اتصال 4G به‌اندازه‌ی کافی خوب است.

چیپست کایرین ۹۸۵ احتمالا با هوآوی میت ۳۰ ارایه شود

درهرصورت هواوی برای مشتریان عجول خود دو پیشنهاد دارد؛ این شرکت به‌زودی نسخه 5G هواوی میت ۲۰ ایکس (Mate 20 X) را عرضه می‌کند تا اکثر مشتریانی را که بودجه‌ی کمتری دارند، خوشنود کند. همچنین افرادی که به‌دنبال جدیدترین فناوری‌های موجود هستند می‌توانند گوشی تاشدنی هواوی میت ایکس (MateX) را که از اتصال 5G پشتیبانی می‌کند و به‌زودی نیز عرضه می‌شود، خریداری کنند.

نظر شما درباره اینکه هواوی میت ۳۰ از شبکه 5G پشتیبانی کند چیست؟ به نظر ما احتمالا یک نسخه خاص از این دستگاه مجهز به 5G شود، نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
TVKade

از این به بعد دیگه پولم را برای محصولات هواوی حروم نمیکنم.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)