حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چند مشکل جدی گلکسی اس ۱۰ گزارش شده است

نوشته

5 سال قبل | 49 دیدگاه | سامسونگ، مشکلات

بسیاری از خریداران پرچمدارهای سال 2019 سامسونگ از مشکلات گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10) خود شکایت دارند. این مشکلات شامل عمر باتری کوتاه گوشی، گرمای بیش از حد و تماس‌های اتفاقی می‌شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

مشکلات گلکسی اس ۱۰

گلکسی اس ۱۰ پلاس

گلکسی اس ۱۰ پلاس

با توجه به مطالبی که توسط صاحبان گوشی‌های خانواده گلکسی اس 10 در سایت Reddit و تالار گفتگوی سامسونگ آمریکا منتشر شده، قابلیت محافظ لمس اتفاقی روی این گوشی‌‌ها به خوبی کار نمی‌کند. این شامل گزینه‌ی “Block accidental touches” می‌شود که صفحه نمایش را در زمانی که گوشی داخل یک مکان تاریخ مانند جیب شلوار است، خاموش نگه می‌دارد.

این قابلیت از سنسور مجاورتی گوشی استفاده می‌کند. متاسفانه نه تنها این قابلیت با قرار گرفتن گوشی داخل جیب شما کار نمی‌کند، بلکه وقتی آن را از داخل جیبتان دربیاورید با صفحه‌ی شماره‌گیر همراه تعداد زیادی از اعداد و حروف و نمادها که اتفاقی تایپ شده‌اند مواجه خواهید شد. برخی جای حسگر مجاورتی را سرزنش می‌کنند. این سنسور در نوار وضعیت درست زیر نماد % که برای نمایش عمر باتری گوشی است یافت می‌شود.

اسکرین شات تصادفی

کاربران گلکسی اس 10 سامسونگ می‌گویند گوشی آن‌ها هنگامی که داخل جیبشان است به صورت تصادفی اسکرین شات می‌گیرد اپلیکیشن‌ها را اجرا می‌کند و حتی چراغ قوه را روشن می‌کند. روشن شدن فلاش خیلی عجیب است٬ چرا که شما برای فعال کردن آن در شرایط عادی باید نمایشگر را به طرف پایین بکشید و روی آیکون چراغ قوه ضربه بزنید.

برخی کاربران احساس می‌کنند گوشی داخل جیبشان می‌لرزد و در حالت ویبره است و وقتی آن را از جیب خود خارج می‌کنند، متوجه داغ بودن بیش از حد گوشی و خالی شدن زودتر از حد متوسط باتری می‌شوند. عمل نکردن قابلیت محافظت از لمس تصادفی می‌تواند گاهی اوقات خجالت آور شود. به طور مثال یکی از صاحبان گوشی گلکسی اس 10 متوجه نشده که گوشی او به صورت خودکار با پلیس تماس گرفته است، وقتی به منزل بازگشته متوجه شده که پلیس در آنجا حضور دارد!

شماره‌گیری ناخواسته، داغی بیش از حد و عمر باتری کوتاه تنها برخی از مشکلات گلکسی اس ۱۰

یکی از کاربران گلکسی اس ۱۰ نظر جالبی دارد. او می‌گوید که ممکن است سنسور مجاورتی نور را از طریق شلوار ببیند و در نتیجه صفحه نمایش روشن شود. این سنسور طوری طراحی شده که وقتی چیزی در نزدیکی‌اش قرار گرفته، صفحه را خاموش کند.

به طور مثال وقتی شما در حال مکالمه هستید و گوشی در نزدیکی گوش شماست، صفحه خاموش می‌شود تا علاوه بر جلوگیری از لمس اتفاقی صفحه، باتری گوشی نیز ذخیره شود. آیفون اصلی اپل نخستین گوشی بود که چنین قابلیتی را ارائه کرد.

این کاربر با قرار دادن دست خود در داخل جیب خودش روبروی صفحه‌ی گوشی باعث عملکرد بهتر قابلیت محافظت از لمس اتفاقی شده است. او معتقد است که سامسونگ این گزینه را به خوبی کالیبره نکرده است. کاربر دیگری متوجه شده که پس از فعالسازیاسکنر اثر انگشت در گوشی خود با هر بار برخورد گوشی با پایش از طریق جیب شلوار مدام اثر انگشت بررسی می‌شده است.

در حالی مشکلات گلکسی اس 10 مطرح می‌شود که گویا همگی مرتبط با قرار گرفتن گوشی در هنگام جیب بوده است. یک کاربر می‌گوید قادر است با خاموش کردن قابلیت “Lift to Wake” که روشن شدن خودکار صفحه در هنگام در دست‌گیری گوشی را فعال می‌کند٬ جلوی این مشکلات را بگیرد. کاربر دیگری می‌گوید با غیرفعال کردن قابلیت “Always On Display” یا نمایشگر همیشه روشن و “Double Tap to Wake” یا دو بار ضربه روی صفحه برای قفل‌گشایی گوشی٬ باعث افزایش عمر باتری گوشی می‌شود و بسیاری از مشکلات فوق را نیز حل می‌کند.

گلس گلکسی اس ۱۰

گلس گلکسی اس ۱۰

البته تمام کاربرانی که این تنظیمات را غیرفعال کرده‌اند، نتیجه‌ی موفقیت آمیزی پیدا نکرده‌اند. هرچند مدیران تالار گفتگوی رسمی سامسونگ از مشکلات گلکسی اس 10 مطلع هستند اما هنوز هیچ واکنشی را از سوی خود شرکت سامسونگ ندیده‌ایم. شاید سامسونگ مشغول کار روی یک به‌روزرسانی نرم افزاری است که می‌تواند این مشکلات را برطرف کند. در حال حاضر اگر غیرفعال کردن گزینه‌های ذکر شده در بالا نمی‌تواند به شما کمک کند٬ باید فعلا صبر کنید تا پاسخ رسمی سامسونگ را در مورد این ایرادهای عجیب و غریب دریافت کنیم.

شما گلکسی اس ۱۰ دارید؟ این مشکلات را تجربه کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
49 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Hadiii

سامسونگ گوشیاشو تست نمیکنه؟؟؟؟!نکنه خود مدیرشم آیفون استفاده میکنه!!!!

amir_galaxy

پیشنهاد میکنم این پست رو خط به خط بخونید
https://digiato.com/article/2018/11/11/آزمایشگاه-تست-کیفیت-موبایل-سامسونگ/
این چیزا طبیعیه چون گوشی پروفروشیه دست مردم زیاد هست مشکل گزارش میشه
همیشه واسه سامسونگ و اپل از اینجور مشکلات هست
برندای دیگه هم کسی نمیخره اصلا دست مردم نیست ک بخوان مشکلشو بفهمن بخوان گزارش کنن
مثلا سونی،الجی،اینارو کسی نمیخره ک بخواد مشکلشو بفهمه

Saeed Mohammadipouya

چرت و پرت نگو چون گرفروشه باید تو کیفیت کم بزاره؟ امثال ادمای بی سوادی مثل شما امارشو بردن بالا

m.b

خخخ
یعنی بجز اپل و سامسونگ، هوآوی و شیائومی 350 میلیون گوشی در سال نمیفروشن که ایراداتشون در بیاد دیگه…
یعنی 350 میلیون عدد کافی نیست که مورد های گوشی ها توش آشکار شه و 10-20 میلیون فروش سری اس ده کافیه تا مشکلاتش آشکار شه؟
یا خیلی نادانی
یا دیگه بیش از حد خودتو زدی به نادانی
آدم خوبه بخاطر آبروی یه برند خارجی آبروی خودشو لگدمال نکنه…
“شلغم میگه بادمجان هم جزو میوه هاست”

ronin

جا داره یادی کنیم از کامنت تاریخی ایشون
(چند ساعت همر باتری کمتر که اس ۱۰ چیز مهمی نیس٬ الا ن همه جا پریز هس)😂😂
بقیه حرفاشم مثل اونه دیگه

حاج حسن ملقب به ماشالله خان

ابو بریز اونجات که میسوزه ترول جون
البته بازاریاب سامسونگی دیگه بایدم بی عرضگی‌برند دزدت رو هم توجیه کنی

Persiaparsi

مشنگ جان الحی رو کسی نمی خره الجی حداقلش سالی 60 70 میلیون گوشی می فروشه روچه حسابی با سونی مقایسه ش کردی این…شرها چیه که می گی دیگه اگه سامبمب چهار تا بچه مثل تو رو گول نزنه که بیان گوشیشونو بخرن از کجا پول دربیاره به قول رفیقمون خودتو زدی به نفهمی

Persiaparsi

مشنگ جان الجی رو کسی نمی خره! الجی حداقلش سالی 60 70 میلیون گوشی می فروشه روچه حسابی با سونی مقایسه ش کردی این…شرها چیه که می گی دیگه اگه سامبمب چهار تا بچه مثل تو رو گول نزنه که بیان گوشیشونو بخرن از کجا پول دربیاره به قول رفیقمون خودتو زدی به نفهمی

Mortazavi

تعصب آدم رو وادار به گفتن چرندیات می کنه

mostafa3

من موندم چرا سونی اکسپریا وان به جز سنسور اصلی imx445 هست
سایر سنسورهاش ساخت سامسونگه
سنسور ساز باشی برای بخش موبایل کم بزاری 😐

mehrdad_ma

🙄

سلام. من S10 ندارم، اما قبلا چنین مشکلاتی رو تجربه کردم. در زمان گلکسی نوت ۳ وقتی گوشی رو از جیبم بیرون میاوردم، می‌دیدم کلی چیز تایپ کرده و شماره گرفته.

از اون موقع به بعد، همیشه گوشی رو طوری توی جیبم میذارم که صفحه نمایش به سمت بیرون باشه. در نتیجه، ران نمیتونه لمس ناخواسته ایجاد کنه و برخورد ران با پشت گوشی هست.

به اینها هم توصیه می‌کنم همین طوری گوشی رو در جیب بذارن. اما خب اگر خدای ناکرده تصادفی پیش بیاد، چون صفحه نمایش رو به بیرون قرار گرفته، احتمال شکستنش بیشتره.

Amin

سلام آقا رسول؛
چه خبرا؟
خوشحالم دوباره تو بخش کامنت می‌بینمت هرچند از مهر به اینور از هر صد پست تو یکیش کامنت می‌ذاری🤗

دکتر رسول آریان

وقت نمیکنم امین جان‌.
اینستاگرامم که دیدی چه دیر به دیر پست میذارم.

Amin

ایشالا بعد دفاع از رساله دکتری دوباره وقتت آزاد می‌شه‌.
آره من حسابی پیگیرتم😁

کهکشان

سلام آقا رسول خوبی برادر ؟ ایشالله همیشه موفقو سلامت باشی

در مورد مشکلات اس ده اینا طبیعیه همه برندها دارن
اما اینکه بعضی دوستان میگن چرا بقیه این مشکلاتو ندارن من با دو دلیل جوابشونو میدم
اول اینکه همه میدونن ت ر ن جی ضد سامسونگه فقط نه ضد برندای دیگه پس این واضحه که فقط مشکلات سامسونگو بازگو کنه

دوم اینکه یه عده هستن که فقط اخبارو از ت‌ر‌ن‌جی پیگیری میکنن و از بقیه خبرا غافلن

یه مثال میزنم مثلا چون ت‌رن‌‌ج‌ی بازاریاب هواویه هیچوقت اخبار ضد هواوی پوشش نمیده و خواننده هاشم فکر میکنن این برند هیچ ایراد و اشکالی نداره

جالبه همشونم ادعای سواد و عالم بودن دارن و طرفدارای سامم بیسواد و متعصب میدونن ! این از عجایب روزگاره و البته بقول قدیمیا میگن با دنیای کوچیکتون خوش باشید

آمار فروش عالی خانواده اس ده فشار زیادی به خیلیا آورده و سعی میکنن با این اخبار و اراجیف پیش پا افتاده برند رقیب رو تضعیف کنن ولی خب نمیتونن چون تعداد مخاطبا ناچیز تر از این صحبتاس شنیدین که میگن آب دریا با دهن ….

حاج حسن ملقب به ماشالله خان

پرایدم زیاد میفروشه ترولک
یه مدت تو سوراح موش بودی نبودی اینجا
ماشالله چپ وراست همه برندا دارن م…رینن به سامسونگ دیدی نتیجه باتری f11 pro اوپو رو؟ اونم سامسونگو با خاک یکسان کرد هربرندی از سر راه میاد م..رینه به سامسونگ
فشارش به شماها میاد که همه چیش داغونه
شما پماد سوختگی میخوای نه اس۱۰
پیشنهاد میکنم اگر‌یه ذره منطق تو کلت باشه از چند کیلومتری گوشیای چینی مثل ویوو و اوپو و نوبیا رد شی کیفیت بالارو ببینی

✔ TVKade

اینکه پاک کردن صورت مسئله است. بجای پاک کردن صورت مسئله باید خود مسئله را حل کرد.
گوشایای شرکتهای دیگه همچین مشکلی ندارند.

دکتر رسول آریان

بله پاک کردن صورت مساله‌اس.
به هر حال پیشنهادم این بود و راه حلی بود که به کار بردم.

✔ TVKade

توجیه فن های سامسونگ برای این مشکل: شما گوشیو بصورت اشتباه در جیبتان میگذارید. 😀

m.b

داری اشتباه میذاری داداچ… 👌😂😂

Pouya

خدایی حالت خوبه؟ ایشون داره میگه راه اینکه این مشکل پیش نیاد اینه چه ربطی داره به اینکه داره توجیه میکنه و میگه شما اشتباه میذارید؟

Mortazavi

بنظر منم توجیح بود
چون راه حلش ربطی به سنسور مجاورت نداشت
می خواست خیلی ریز بگه چون گوشی رو اینجوری میزاری این اتفاق میوفته در حالی که هیچ ربطی به سنسور مجاورت نداره و برعکس اگر رو به ران باشه مجاورت کمتر سوتی میده

Soheylz

داداش این مشکلات نرم افزاریه و خب با اپدیت حل میشه.من خودم فن سامسونگم ولی اینکه برا یه مشکل نرم افزاری بخوای کلا یه گوشی رو نابود شده بدونی کلا دور از عقله.
من یه الجی جی5 دارم اپدیت اندرویید 7 اومد براش از همون اپدیت به بعد دیگه هرچی وصلش میکردم به لپتاپ فقط شارژ میشد و دیتا باهاش نمیشد انتقال داد.همه جا هم بردم نشونش دادم گفتن بورد گوشی خرابه.الان چند روز پیش اپدیت اندرویید 8 براش اومد زدم دیدم مشکلش حل شد.

من بیشتر برندا رو تست کردم اچ تی سی داشتم سونی داشتم هواوی داشتم ایفون هم داشتم.تو کیفیت به شخصه سامسونگام بهتر بهم جواب دادن و اون یه ایفونی که داشتم بقیه به درد نمیخورن.الجی لوازمش خیلی بی کیفیته بلا استثنا تمام الجی هایی که داشتم بعد از چند وقت هندزفیری هاشون خراب شده.اچتیسی داشتم خیلی سریع با کوچکترین ضربه ای صفحش میشکنه.ولی سامسونگ داشتم به این راحتیا تاچ و السیدی نمیشکنه.سونی اصلا با رابط کاربریش حال نکردم.هواوی که پر از مشکلات نرم افزاریه و کیفیت قطعاتش به شدت پایینه.هواوی پدر خودم هاردش خیلی راحت سوخت بردم تعمیر الان با هارد سامسونگ داره کار میکنه.بلندگوهاش اصلا صدا نمیده.ایفون هم که همش محدودیته و بعضی برنامه هاشم که حتما باید بخری تا بتونی از قابلیتاش استفاده کنی و شارژشم خیلی زود تموم میشه و از همه اینا بدتر فقط کافیه هرچیزی بخوای براش بخری به قیمت یه کالای خیلی لوکس برات حساب میکنن.
کلا تو ایران به نظرم سامسونگ از بقیه برندا بهتره داشته باشی ولی هرکس سلیقه ای داره.ما هم خودمون دیگه پرچمدار نمیتونیم بگیریم.به شخصه منتظرم تا گوشی های جدید شیائومی بیاد تا تست کنم و امیدوارم برای چندمین بار از برندای چینی ضرر نخورم وگرنه حاضر میشم هزینه بیشتر رو به جون بخرم و یه برند با کیفیتی مثل سامسونگ بخرم.

Saeed Mohammadipouya

اشغال ساز کره ای

✔ TVKade

مشکل دیگه این گوشی دیدن حسگر اثر انگشت زیر نوره:

https://us.community.samsung.com/t5/Galaxy-S10/Finger-print-problem-Galaxy-s10/td-p/474965

amer

خخخ.فقط مونده مشکل منفجر شدن باتری گزارش ندادن.(عجب کیفیتی عجب نواوری خخخ) بره همون بهتر لباسشویی بزنه البته سال2017یکی از لباسشویی منفجر شد.بره سبزی فروشی کنه بهترشه

_V_

باورم نمیشه یه مدت با این هم جبهه ای بودم😂
الانم تو گجت داره باز ضد سام ترول بازی میکنه حتی ندیدم از چینیا چیزی بگه😑

m.b

کامنت آقای نارنج در پستی که مربوط به فلاش نداشتن یک گوشی mi 9 بود:
“یعنی یک واحد کنترل نداره اون بی صاحاب خانه؟!”
الان کجایی بیای این حرفو راجب سامسونگ بزنی؟
مثل مصیب و چالتون تو سوراخ موش؟
——————————————————
اما راجب نظر خودم…
والا این چیزا پیش میاد…
چون این مشکلی نیست که با آپدیت نرم‌افزاری حل نشه…
پس تو آپدیت حل میشه…
واسه هر شرکتی هم ممکنه این مشکلات پیش بیاد…

amer

مشکل داغ شدن باتری و خالی شدن ناگهانی شارژ گوشی چی این هم نرم افزاریه یا مشکل سخت افزاریه منظورم شاید خود باتری باشه

m.b

منشأ داغ شدن به طور قطعی معلوم نیست…
ولی احتمالاً با آپدیت نرم‌افزاری قابل بهبود هست…
هر چند این ناشی گری ها از سامسونگ اونم تو ده سالگیش بعید بود…

Ebinem

چالتون هم این موقع ها کلا سرو کلش پیدا نمیشه ((:

Saeed Mohammadipouya

خخخخ عالی بود

Ebinem

من همین خبر رو که شما الان پست کردین یه 2 3 ساعت پیش تو سایت گجت نیوز خوندم. جالب اینجاست متن ترجمه دقیقا یکی هست. اگه از جایی کپی پیست می کنید حداقل اونو تو مرجع ذکر کنید.

ahmad

چرا اینقدر دنبال بهونه هستید یه سرژ به بررسی اس ۱۰ تو سایتای معتبر بزنید این مشکلات طبیعیه از آیفون بگیر تا هواوی و سامسونگ هیچ شرکتی نمیتونه بگه گوشیاش اصلا مشکل ندارن میت ۲۰ پرو مشکل صفحه نمایش داشت آیفون ایکس اس مکس مشکل نرم افزاری متعدد و …

علی شیخ زاده

این مشکلات طبیعیه و قابل حل شدن.

اما حال و روز اون دسته از دوستان که زیر پست های بقیه برند ها دلقک بازی در میارن و الان قایم شدن دیدنیه😅😅

Arrow

این چیزا عادیه
کی شده گوشی های جدید سامسونگ بدون اشکال باشن همیشه کیفیت ساخت پایینشونو به رخ میکشن

Naranj

والله اینا هیچ کدوم مشکل نیستند که اینجور تیتر زدید.وقتی سنسور حرکت یا نور و.. فعال باشند گاهی این چیزا پیش میاد ولی اصلا در حد مشکل نیستند.
فقط اینو بدونید بهترین اسمارت فون حال حاضر دنیا اس ده پلاس هست، حالا اگر سوزس دارید، عقده ای هستید یا پول خریدش رو ندارید مشکل از شماست

Arrow

چرا فقط برا سامسونگ پیش میاد پس ؟
بهترین اس ده 🤣🤣🤣🤣🤣

Star

امسال سامسونگ خوب کار نکرده و محصول پر ایرادی رو تولید کرده، اینهمه سودآور باشی بعد همچین گوشی هایی بسازی!؟ باعث تاسفه واقعا.

Mortazavi

جالب بود، تو سال 2019 پرچمدار 1000دلاری مشکل سنسور مجاورت داره بعد ادعای بهترین هم دارن😐

Milad7

مشکل نرم افزاریه با آپدیت حل میشن 🙂

Mohammad 13759

دوستان به ملت چین و کره بسیار بی احترامی کردین بهشون میگن اشغال ساز انگار جنسای ایرانی حرف اول رو در دنیا میزنن بیا برو ……. . درضمن شرکت های مختلف این جریان هارو برای رقیبان می سازند تا در فروش اون محصول مشکل ایجاد کنند وگرنه هیچ یک از این مشکلات واقعی نیست . الان به بعضی از دوستان از طرف شرکتی که دارن حمایتش میکنن حقوقشان رو میدن برو از کارگر ایرانی حمایت کن جهان سوم اینجاست.

vahid

سلام، اولین باره دارم تو ترنجی نظرم رو مینویسم، البته بگم تقریبا نزدیک به دوساله که دنبال میکنم مطالب ترنجی و نظرات کاربران گرامی رو، اولم بگم گوشیم که الان این مطلب رو مینویسم میت20پرو هستش، البته تقریبا یک ماهه که دستمه،، قبلشم اس 9پلاس داشتم که البته امروز فروختم، و بگم شد شدیدا به تکنولوژی علاقه دارم مخصوصا موبایل و تکنولوژی‌های مربوط به اون ی اس ده پلاسم خریدم که همین امروز بوده و سیم کارت توش نرفته و نمیتونم از لحاظ امکاناتی مقایسم رو بین گوشی‌ها بگم و فقط از لحاظ ظاهری و کیفیت بدنه میتونم میت 20پرو رو با اس ده پلاس مقایسه کنم،،البته بگم نظرات من در حد ی کاربر فوق عادی هستش و اگه اشتباهی داشتم به علم خودتون منو ببخشید،، اول از لذت استفاده بگم که قبل اس 9پلاس میت ده پرو داشتم حدود سه ماه دستم بود که بعد خریدن اس نه پلاس اونو فروختم خیلی راحت، با خریدن پرچم دار آخری هواوی که میت 20 پرو هستش امروز که اس ده پلاس رو خریدم به واقع بگم دلم نمیاد میت رو بفروشم و با اینکه یکم برام سخته میخوام جفتشون رو نگه دارم چون واقعا گوشی عالی هستش، واقعا نمیشه بگیم کدوم بهتره وقتی میبینم ی برتریایی تو میت هست ولی تو اس ده نیست و برعکس، البته برتریای اس ده رو فعلا فقط خوندم و تجربه نکردم، البته ی سری برتریای ای ده رو خوب اس نه هم داره مثلا اسپیکرهای قوی تر نصبت به میت، ولی الان ی برتری مخصوص برای اس ده و نه که واقعا برام مهمه، یکی دیگه امکانات مهمی که من ازش استفاده میکنم و تو میت هستش و نمونه کم آپشن ترش تو اس نه هستش قابلیت دکس بیسیم که تو ای نه و احتمالا اس ده نمونش با سیمه، من زیاد اهل دوربین و عکس گرفتن نیستم ولی واقعا تو همین استفاده معمولی واقعا من که از دوربین زیاد سر در نمیارم میبینم میت واقعا خیلی برتری داره نصبت به اس نه که داشتم، از نظر سرعت شارژ و نگه داشتن شارژ که اصلا اس نه و در حد میت نیست که بخوایم مقایسه کنیم، البته تو مطالب خوندم اس ده بیشتر شارژ نگه میداره از میت که هنوز خودم تست نکردم، ولی سرعت شارژ نیاز به تست نداره فک نکنم ای 11هم با سرعت شارژ میت20پرو نمیشه، از نظر صفحه نمایش واقعا حتی اس9 م
کیفیت بیشترش برا من کاربر عادیم حس میشد اس ده که میگن تهشه که بگم اینم هنو خودم ندیدم، از نظر سرعت نصب اجرا خوب میت واقعا قویتره، مدیریت رم رو از نظر من اس 9میبره البته با توجه به استفاده من،از نظر امنیت وقفل گشایی هم واقعا میت خیلی بیشتر از اس 9 منو به وجد میاره، درسته اثر انگشت نوریه ولی برای من به عنوان ی کاربر عادی واقعا خوب و لذت بخشه،، تشخیص چهره که خوب گفتن نداره میت کولاکه واقعا و قابل مقایسه نیست، دیگه چیزی به ذهنم الان نمیرسه ولی اگه دوستانی که میخونن سوالی بپرسن نصبت به تحریم تو استفادشون اگه حالیم بشه توضیح میدم، اینم یادم رفت بگم من قبل میت ده پرو هم اس هشت پلاس داشتم و وقتی فروختم میت ده رو خریدم ی زره پشیمون شدم، چون واقعا از نظر من چیز خاصی نصبت به اس هشت نداشت، برعکس الان که واقعا لذت استفادم از میت بیست پرو از اس نه پلاس بیشتره، در آخرم میرم سراغ مهمترین بخش از نظر خودم که توش ی کاربر عادی نیستم البته باز از نظر خودم😜اونم بخش ظاهر و کیفیت اجزای ساخت بیرونی گوشی، اول بگم هر سه تاشون خشکلن هم اس نه، هم میت هم اس10، مثلا قسمت پشتی گوشی میت10میگیره از ده،اس10و اس9جفتسون9. 5ولی با اختلاف کم برتری با میت بیست پرو هست که واقعا خشکله مخصوصا رنگ سبزش که دستمه، البته بگم اس9 پلاسی که داشتم هم یاسی، و اس ده پلاسم که دارم سبزه و هر سه تا رنگ از نظر من عالی هستن و برتری میت فقط اون خط هایی که حالت صفحه های گرامافون دارن و چینش مربعی دوربینش زیباتر کرده نصبت به دوتای دیگه، از نظر نمای جلو هم نمیشه گفت کدوم قشنگتر هستش چون وقتی خاموش باشن نمیشه تشخیصش و داد،ولی زمان روشن شدن صفحه به نظر من اول اس10پلاس بعد میت ده پرو و بعد اس9پلاس رو دوست دارم، من نه با ناچ نه با حفره صفحه مشکل ندارم و به نظرم گوشی رو متمایز و قشنگتر جلوه میده البته بگم بازم از نظر من، از نظر کیفیت ساخت اجزای بیرونی اینو بگم که من تفاوتی ندیدم البته منظورم فقط جنس و کیفیت وسایل استفاده شده در گوشی هستش، ولی ی مشکلی میت 20داره که تو میت ده هم بود اونم کیفیت پایین تر فریم دور دستگاه هستش میت ده که داشتم با اینکه همش تو کاور بودش خش های ریزی افتاد البته خیلی میکروسکوپی بودن ولی در هر صورت افتاده بودن الان میت 20پرو این اتفاق نیفتاده ولی مطمئنم رو اینم میفته چون به نظرم فرقی تو کیفیتش نصبت به نسل قبلش نداره، ولی هم اس نه پلاس هم اس ده واقعا فریم دورشون خیلی خوش کیفیت، البته من دوست داشتم فریم ای ده هم مثل اس نه و میت بیست هم رنگ پشت گوشی بود که نیست و رنگ استیل هستش، در آخرم از کیفیت بسته بندی و لوازم داخل جعبه بگم که به غیر از بسته بندی هندزفری و خود هندز فری که تو جعبه میت هستش بقیه موارد تو سه تا گوشی عالیه، البته اس ده امسال واقعا نوع چیدمان رو شکیل کرده، اینارو گفتم که به افراد متعصب بگم هر گوشی حسن خودش و عیب های خاص خودشو داره و تعصب الکی باعث فکرای اشتباه و نادرست میشه، از همه کاربران به خاطر متن طولانی معذرت میخوام ازشون میخوام اگه اشتباهی کردم و غلط املایی داشتم نزارن رو بیسوادی من و دلیلشو بزارن رو متن طولانی و روشن بودن فرهنگ لغت گوشی…. یا علی

CAPCOM

باسلام و تبریک سال نو برای تیم ترنجی و همه دوستان مدتیه نبودم چه خبر
این مشکلات نرم افزاریه و نهایتش با یه آپدیت حل میشه

ariaeehamed

سلام
من s50 دارم و یه مشکل خیلی خنده دار همین شکلی دارم
کسی میتونه کمک کنه
وقتی گوشی قفله یا قفل میکنم میزارم تو جیبم قفلش با اینکه اثر انگشت پترن و چهره بوده خودش باز میشه !!!!! و همه کار میکنه
همه راهکارهای بالا رو انجام دادم و بازم درست نشد
به آپدیت بعدی امید داشته باشم یا ردش کنم بره, خیلی خطرناکه در بدو روشن کردن اون آپدیت 500مگ را هم گرفتم
اگه کسی تجربه ای داره راهنمایی کنه لطفا

ariaeehamed

a50

ariaeehamed

سلام
من a50 دارم و یه مشکل خیلی خنده دار همین شکلی دارم
کسی میتونه کمک کنه
وقتی گوشی قفله یا قفل میکنم میزارم تو جیبم قفلش با اینکه اثر انگشت پترن و چهره بوده خودش باز میشه !!!!! و همه کار میکنه
همه راهکارهای بالا رو انجام دادم و بازم درست نشد
به آپدیت بعدی امید داشته باشم یا ردش کنم بره, خیلی خطرناکه در بدو روشن کردن اون آپدیت 500مگ را هم گرفتم
اگه کسی تجربه ای داره راهنمایی کنه لطفا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)