حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پتنت های گوگل را برای گوشی تاشو که به آن “دستگاه پردازشی مدرن” می گوید را ببینید

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، حق اختراع، گوگل

نمی توان شرکتی را دید که این روزها در اندیشه تولید دستگاه تاشو نباشد. همه ما نمایشگرهای بزرگ را دوست داریم اما نمایشگر بزرگ قابل حمل نیست. راه حل این علاقه موضوع ساده ایست به نام “تا کردن” نمایشگر که این راه حل ساده برای خود چند صد چالش دارد. گوگل زمانی برای خود نکسوس و پیکسل های خوبی تولید می کرد که می توانستیم آن را پیشرو و الگوی دیگر تولیدکننده ها بدانیم اما دو سال اخیر چنین احساس را نسبت به پرچمدارهایش نداریم. این بار به نظر می رسد که گوگل هم در بخش تحقیق و توسعه خود ایده هایی دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم پتنت های گوگل را برای گوشی تاشو که به آن “دستگاه پردازشی مدرن” می گوید را ببینید.

دستگاه پردازشی مدرن گوگل

گوشی تاشو گوگل

گوشی تاشو گوگل

گوگل چندین حق اختراع جالب برای دستگاهی تاشو با دو لولا و به شکل Z دارد که در Patently Mobile دیده شده و به ما می گوید که گوگل به تبلت هایی که در سریال وست ورد می دیدیم بیشتر اعتقاد دارد. البته تمام حق اختراع آن ها با دو لولا و به شکل Z نیست و دستگاه های ساده ترین هم در ذهن گوگل می چرخد.

برای مثال تصویر زیر یا تصویر اصلی مطلب که یک موبایل تاشو با یک لولا را نشان می دهد و به نظر می رسد طراحی آن به جای نگاه افقی طور سامسونگ و هواوی، عمودی است. این طراحی تقریبا چیزی است که ما برای گوشی تاشو موتورولا انتظار داریم.

 

همچنین در طرح بالا می بینیم که گوگل نگاهی نزدیک تر به طرح سامسونگ دارد و نمایشگر دستگاه تاشو آن به داخل تا می شود. در بخش لولا شاهد یک گپ هستیم که احتمالا بیشتر از آن چیزی که در گلکسی فولد دیدیم.

لولا گوشی تاشو گوگل که آن ها آن را دستگاه کامپیوتری مدرن می دانند، در تصویر زیر دیده می شود. نکته مهم این است که گوگل خودش موبایل تولید نمی کند و به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که این حق اختراع ها روزی توسط خود گوگل ساخته شود. شاید آن ها بخواهند از حق اختراع های خود درآمد داشته باشند و شاید همانند آن چه که تا به حال بوده است، سفارش ساخت دستگاه را به تولیدکننده های دیگر بدهند.

نظر شما چیست؟ به نظر من دستگاه تاشو در ایده آل ترین حالت خود می تواند یک تبلت با طراحی دو لولا و به شکل Z باشد. شما چطور فکر می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ehsan1102000

عکس هایی از پیکسل ۴ با حفره درون صفحه و حاشیه کم هم منتشر شده

Auroro

یادش بخیررر

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)