حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پرداخت هزینه هتل با بیت کوین در اسپانیا

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | رمزارز

هتل های زنجیره ای Casual Hotels واقع در اسپانیا، پروژه پرداخت با بیت کوین را به صورت آزمایشی در یکی از هتل های خود آغاز کرد. برای اولین بار شرکت Casual Hotels پروژه امکان پرداخت هزینه سرویس ها از طریق بیت کوین را پیاده سازی کرد. این شرکت، هتل های متفاوت و زیادی در شهرهای مادرید، والنسیا، لیسبون و سان سباستین تاسیس کرده است. حال بنا بر گزارش های منتشر شده، این شرکت قصد دارد تا به صورت آزمایشی، این پروژه را روی یکی از هتل های خود در مالاگا پیاده سازی کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

افت قیمت بیت کوین

افت قیمت بیت کوین

شرکت Casual Hotels قصد دارد تا با ایجاد امکان پرداخت هزینه سرویس های خود از طریق بیت کوین، مشتریان جدید و بیشتری جذب کند. مسلما افراد زیادی در سراسر جهان علاقه مند به تکنولوژی اند و از پرداخت هزینه اقامت خود با قیمتی معقول از طریق بیت کوین، استقبال می کنند.

در حال حاضر، بیت کوین و Amazon Pay در این طرح آزمایشی نقش دارند که باعث می شود کاربران برای پرداخت ها، نیاز به به یک گوشی همراه و یا دیگر کانال های پرداختی دیجیتالی داشته باشند.

این کمپانی بیان کرده روی بازخورد مشتریان تمرکز خواهد کرد و تلاش می کند تا با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها، مسافران بیشتری جذب کند. این کمپانی در این باره گفت:

Casual Hotels همواره تلاش می کند تا با نگاه دقیق به بازار و هدف قرار دادن نیاز و علاقه مشتریان، انتظارات آن ها را برآورده کرده و با استفاده از جدیدترین روش ها، صنعت گردشگری را بهبود دهد.

لازم به ذکر است؛ Casual Hotels اولین شرکتی نیست که اقدام به دریافت ارز دیجیتال به جای پول نقد می کند. چند روز پیش، وب‌سایت Chess.com نیز اعلام کرد پس از مشکلاتی که با کوین بیس پشت سر گذاشته، از این پس از ارز بیت کوین کش پشتیبانی خواهد می کند.

ارز مجازی آن چنان مورد استقبال کاربران قرار گرفته که مدیر وب‌سایت قادر به رسیدگی به تمام درخواست های پرداخت از طریق بیت کوین کش نیست. وی خاطر نشان کرد که پیش از اینکه بتواند مبالغ سنگین را دریافت کند، بایستی اطلاعات مورد نیاز را به بیت پی ارائه دهد.

مشتریان شرکت مسافربری آرژانتینی Garbiano Viajes نیز می توانند بلیط هواپیما و هتل را با استفاده از با ارزش ترین ارز دیجیتال، بیت کوین خریداری کنند.

نظر شما چیست؟ به نظر می رسد که استقبال از بیت کوین در حال گسترش است.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)