حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت گلکسی ای ۵۰ (Galaxy A50) در اروپا ۳۵۰ یورو خواهد بود، عرضه از هفته آینده

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | سامسونگ

در کنگره جهانی موبایل MWC 2019 بود که گلکسی ای ۵۰ (Galaxy A50) در کنار برادر کوچکترش گلکسی ای ۳۰ رسما معرفی شدند. این دستگاه های سامسونگ که با توجه به محل معرفی‌‌شان، عرضه جهانی در انتظار آنهاست بر خلاف دستگاه جذابی مانند Galaxy A8s در اکثر بازارها ارایه خواهد شد. امروز مشخص شده که قیمت گلکسی ای ۵۰ (Galaxy A50) در اروپا ۳۵۰ یورو خواهد بود و عرضه از هفته آینده آغاز می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

قیمتی که در این مطلب برای گلکسی A50 می خوانید مربوط به بازار اروپاست و احتمالا در بازارهای دیگر کمی متفاوت باشد اما به صورت کلی باید روی رده قیمت ۳۵۰ یورو روی آن فکر کرد.

گلکسی A50 مشخصات سخت افزاری جذاب و به روز دارد که از جمله آن ها به دوربین سه گانه، دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی، نمایشگر Super AMOLED با ناچ قطره ای مجهز به حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر احتمالا اپتیکال می توان اشاره کرد.

هر چند احتمالا با دیدن برچسب قیمتی این دستگاه به یاد دستگاه های ذاتا به صرفه مانند پوکوفون می افتید اما باید گفت با توجه به مشخصات و ویژگی ها، باید گفت برای یک موبایل سامسونگی شاهد قیمت متعادلی هستیم.

سامسونگ از هفته آتی یعنی ۲۷ اسفند آغاز به فروش گلکسی A50 می کند که رنگ صورتی آن اما حدودا ۲ هفته بعد و در تاریخ ۱۲ فروردین خواهد بود. این تاریخ ها برای عرضه در بازار ما هنوز تایید نشده اند و ورود رسمی آن ها به کشور هنوز مشخص نیست.

نظر شما درباره قیمت گلکسی A50 و سرعت ارایه آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Rog_Pc_Gamer

همش بازی با اعداده ظاهرا کواد بایر نداره که ۴ پیکسلو یک پیکسل بزرگ کنه
مقایسه دوربینشو دیدم قشنگ زیر ردمی نوت ۷ پرو هست توی شبم با وجود جذب نور خوبش به شدت داینامیک رنج چاییده
قیمتشم احتمالا تو بازار امریکا حدود ۳۵۰ یا ۳۰۰ دلاره با توجه به قیمت اروپاش که گوشیا گرونترن اونجا که واقعا زیاده و ارزش خریدشو پایین میاره

حالا حساب کنین a60 با چیپ اسنپ دراگون ۶۷۵ و سنسور ایزوسل gd1 ( اونم نه gm1 ) که ۳۲ مگی هست چند میخواد باشه به احتمال قوی بالای ۴۵۰ دلار در میاد که ارزش خریدشو صفر میکنه و خرید پرچمدار های چینی چندین بار عقلانی تره

Mosi

پردازنده اش معادل اسنپ۶۶۰ …. چرا؟؟؟ قیمت ۳۵۰ یورو😐😐😐 حداقل از اسنپ ۶۷۵ یا ۷۱۰ استفاده میکرد

✔ TVKade

روی A60،A70،A80،A90 هم باید یه پردازنده ای بذاره دیگه. اسنپدراگون 675/710 رو برای این گوشیا نگه داشته.

mbazzaz81

توی هند ۲۰هزار روپیه هست که میشه ۲۸۰دلار
میتونید فیلم های یوتیوب رو ببینید

✔ TVKade

نه OIS نه EIS داره
نه IP68
نه NFC
بدنه پلاستیک
گوریلا گلس 3
مقایسه کنید با a7 2017 که فریم فلزی داشت، IP68، NFC، گوریلاگلس 4 بود و قیمت 280 یورو. سامسونگ فقط هرسال قیمتو بالا میبره.
اگر توی ایران بیاد با قیمت زیر 4 تومن میتونه ارزش خرید داشته باشه وگرنه بیشتر باشه اس 8 با 5500 ارزش خریدش ازین خیلی بالاتره.

✔ TVKade

اقای عطایی مقایسه دوربین ردمی نوت 7 پرو 200 دلاری با اس 10 پلاس 1000 دلاریو پوشش بده:
https://www.youtube.com/watch?v=_bgvNCK8QhM

mohamadbij

من که a7 2018 خریدم (نسخه 128 گیگ و 4 گیگ رم آبی 3/740/000 تومان)
هر جور حساب کردم قیمتش تو ایران نسبت به هم رده هاش توی محصولات شیامی بهتر در میومد. ( فقط بنچمارک antutu رو مقایسه کردم) نمایشگرش هم که از اونا گرون تره!

به هر حال فعلن هدفم اینه نگهش دارم تا وقتی گوشی های 5g با قیمت مناسب ایرانی ها بیاد راحت تر بفروشمش و یکی از اینا بخرم :))
اینم بگم که تو ایران از پوکوفون ارزون تر در میاد ، اونم در حالی که قیمت جهانیشون مشابه است

تازه ناچ هم نداره که برا من دوست داشتنی تر هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)