حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس ۷ را با دوربین سلفی پاپ آپ طور ببینید

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | رندر، وان‌پلاس

وان پلاس هم از آن شرکت های اندرویدی است که هر سال ۲ پرچمدار ارایه می کند. در بازه ارایه پرچمدارهای نیمه اول سال ۲۰۱۹ هستیم و پس از سروصدای زیادی کنگره جهانی موبایل حالا نوبت به برندهایی است که نمی خواستند رونمایی آن ها با اخبار فراوان این نمایشگر کمرنگ شود. ما درباره وان پلاس ۷ یا پرچمدار نیمه اول سال ۲۰۱۹ وان پلاس صحبت کرده ایم و تصاویری هم دیده ایم. امروز اما رندرهای وان پلاس ۷ با دوربین سلفی پاپ آپ طور منتشر شده که در ادامه آن ها را با هم می بینیم، با ترنجی همراه باشید.

رندرهای وان پلاس ۷ با دوربین سلفی پاپ آپ طور

وان پلاس ۷

وان پلاس ۷

پیش از وان پلاس، این ویوو بود که ایده دوربین سلفی پاپ آپ طور را مطرح و با حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر یک موبایل با حاشیه نمایشگر بسیار کم و بدون هیج زائده ای در نمایشگر ارایه کرد. ویوو اما این طرح خود را در مقیاس انبوه و بازار جهانی تولید و عرضه نکرد.

به نظر می رسد که وان پلاس به این طرح اعتقاد دارد و می خواهد که ناچ بسیار کوچک وان پلاس 6T را حذف کرده و به دوربین سلفی پاپ آپ طور تبدیل کند. با این حرکت و البته گلکسی A90 سامسونگ که احتمالا دوربین سلفی پاپ آپ طور داشته باشد، به نظر می رسد که این رویه خیلی جدی تر گرفته شود.

دوربین سه گانه وان پلاس ۷

دوربین سه گانه وان پلاس ۷

دوربین سه گانه وان پلاس ۷

وان پلاس ۷ اما یک پیشرفت دیگر نیز خواهد داشت و آن روی قاب پشتی دستگاه مشخص است. دوربین سه گانه وان پلاس ۷ یکی از مواردی است که در این رندر مقداری بیش از حد معمول برجسته دیده می شود و امیدوارم که در نسخه نهایی همه چیز به همین صورت نباشد. درباره مکانیسم آن صحبت نشده است و امیدوارم که سه اپتیک متفاوت روی این سه دوربین باشد یا حداقل دوربین سوم یک دوربین ToF باشد.

غیبت حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی مشخص می کند که وان پلاس ۷ همانند وان پلاس 6T از حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر بهره می برد اما اینکه همچنان اپتیکال است یا به اولتراسونیک ارتقا پیدا کرده، مشخص نیست.

وان پلاس ۷ بدون زائده نمایشگر

وان پلاس ۷ بدون زائده نمایشگر

سه روز پیش در ترنجی دیدیم که رسما تایید شد که وان پلاس ۷ شارژ وایرلس نخواهد داشت. همچنین پیش از این وان پلاس ۷ را در دنیای واقعی نیز دیده بودیم.

با توجه به دوربین سلفی پاپ آپ طور احتمالا شما هم انتظار دارید وان پلاس ۷ هم یک پرچمدار غیر ضد آب دیگر از این شرکت چینی باشد و به نظر می رسد که واقعا آن ها به ضد آب بودن موبایل با گواهی رسمی IP اعتقاد ویژه ای ندارند.

در ادامه می توانید نماهای دیگر رندر وان پلاس ۷ را در ویدیو و گالری تصاویر ببینید:

 

 

نظر شما درباره وان پلاس ۷ احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shiral

وان پلاس گوشی فوق العاده ای است.بتناسب قیمت و مشخصات تقریبا میشه گفت اقتصادی ترین گوشی بازاره.البته شیامی رقیب سرسختی براش هست اما کلاس کارشان متفاوته. اما دوتا مشکل عمده داره که نمی‌دونم کی حل میشه.یکی دوربین یکی ضد آب نبودن.بعیده هر دو این مشکل توی سری۷ رفع بشه.احتمالا یکیش یا دوتاش را می‌ذاره برای ۷t .دوربین tof خیلی بعیده بذاره روی پرچمدار نیمه اولش.دوربین پاپ آپ هم خوبه حداقل از کشویی یا ناچ بهتره

Naranj

یک علت ضداب نشدنش همین پاپ طور هست بعد میگی بهتره؟!
وان پلاس هیچ وقت باتری خوبی هم نداشته.پنلش هم که معمولی هست
در کل همون ۴۵۰ دلار بیشتر نمی ارزه

Shiral

موافقم عالی نیست.اما خیلی ها هستند از دوربین سلفی استفاده بسیار کمی دارند.و ناچ به خاطر دوربین سلفی کنی آزار دهنده است.قطعا وانپلاس بهترین نیست اما تو رنج حدود پانصد دلار یکی از بهترین هاست.باطری خیلی قوی ندارد اما مزیت dash charge و wrap charge شما رو با نیم ساعت شارژ برای کل روز کاور می‌کنه و عیب ضعف باطری رو میپوشاند.قطعا به پای موبایل ۱۰۰۰دلاری نمی‌رسه بله اینو منم می‌دونم.اما بتناسب قیمت یکی از بهترین هاست.من حداقل سه سری شو امتحان کردم.البته هیچکدام را الان ندارم اما رای تون می‌کنه به جز دوربین و ضدآب نبودن و ضعف باطری که شارژر اونو پوشش میده اگرچه سری شش تی باطری اش راضی کننده است اما خوب بپای نوت ۹ یا میت ۲۰ نمی‌رسه قطعا

Mosi

بهترین طراحی واسه دوربین سلفی همین پاپ آپه…. چون دیگه از ناچ استفاده نمیشه و صفحه لمسی کامل میمونه و یا دو تا لنز سلفی از سمت راست گوشی نمیزنه بیرون!!!
من این طراحیو دوس دارم و در آینده بیشتر ازش استفاده میشه(تا موقعی که فناوری لنز تو صفحه لمسی عملی نشه)

MohammadFarhaadi

جالبه طرفدارای سامسونگ میان میگن بردش ضعیفه و دوربینش بده و نمی ارزه و اخه و اوفه بعد همین برند با پرچمدار به درد نخور و ضعیف و باطری آشغالش میزنه اس ده رو قهوه ای میکنه!لازم به یاد آوریه که دش شارژ وانپلاس بهترین سیستم شارژ سریع رو تو دنیا داره و باطریش هم یکی از بهترینهاست دقیقا یادم نمیاد ولی فکر کنم تو تست پارسال اول یا دوم شد که البته با توجه به ظرفیت باطری آیفون بهترین بهره وری رو داشت بعد وانپلاس بود اگه اشتباه نکنم.

✔ TVKade

این طرفدار سامسونگ که میگه باتری وانپلاس خوب نیست بد نیست یه نگاه به تستهای باتری بندازه. این یه نمونه معتبر که دو روز پیش اپلود شده: https://m.youtube.com/watch?v=97LAtXGEMNo
توی این تست چند نمونه گوشی از خانواده سامسونگ حضور داره از جمله اس 10 پلاس. وانپلاس اخرین گوشی هست که خاموش میشه. اگر باتری وانپلاس خوب نیست پس سامسونگا افتضاحن.

امسال وانپلاس کافیه یه باتری 4000 بذاره، با اسنپ 855 طول عمر باتری فوق العاده ای میاره.

MohammadFarhaadi

در ادامه مبحث قبلی باید بگم خوب ضد آب نیست میگه نیست نمیگه ما نسل جدیدی از ضد آب به نام ip68+ اختراع کردیم که هیچ گوشیه دیگه ای این تکنولوژی رو ندارن!مثل یکی از بچه ها که میگه ما از چیپست هشت نانو متری پلاس استفاده کردیم و ده دلار هم ارزونتر از پرچمدار کوالکومه و به نفع مشتری و مشتری ده دلار سود میکنه و از اونور قیمت پر چمدارا رو دویست دلار گرونتر از پارسال میدن ولی به جاش هم تکنولوژی مثلا بهتری تو چیپست استفاده کردن هم مشتری ده دلار! به نفعشه!!!

Milad7

پاپ آپ خیلی مضخرفه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)