حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رسما تایید شد که وان پلاس ۷ شارژ وایرلس نخواهد داشت

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | وان‌پلاس

وان پلاس پس از پیش‌نمایش اولین موبایل 5G خود در کنگره جهانی موبایل اسپانیا، حالا به دنبال آماده‌سازی پرچمدار اصلی خود یعنی وان پلاس ۷ است. امروز رسما تایید شد که وان پلاس ۷ شارژ وایرلس نخواهد داشت و گویا وان پلاس هنوز اعتقادی به این فناوری ندارد، این در حالی است که شیائومی پرچمدار ۲۰۱۹ خود یعنی می ۹ (Mi 9) را با سریع ترین شارژ وایرلس موجود یعنی شارژ وایرلس ۲۰ واتی مجهز کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

پیت لاو، مدیر عامل این شرکت، اخیرا در مصاحبه‌ای با وبسایت CNET اعلام کرد که پرچمدار ۲۰۱۹ وان پلاس که احتمالا وان پلاس ۷ است، از قابلیت شارژ بیسیم پشتیبانی نخواهد کرد.

وان پلاس از مدت‌ها پیش به عنوان شرکتی شناخته می‌شود که محصولاتی با مشخصات قدرتمند و قیمت مناسب می‌سازد. ولی این شرکت برای انجام این کار باید از خیر ویژگی‌هایی که در بسیاری از محصولات رقبا وجود دارد، مثل شارژ بیسیم، بگذرد.

البته این صحبت‌ها به معنای آن نیست شارژ بیسیم ابدا جایی روی موبایل‌های این شرکت نخواهد داشت، ولی به این زودی‌ها نباید منتظر چنین قابلیتی باشیم. دلیل این مسئله به خاطر فناوری شارژ سیمی سریع وان پلاس موسوم به Warp Charge است که پیش از این با نام Dash Charge شناخته می‌شد.

وان پلاس ۷ با طراحی کشویی ارایه می شود

وان پلاس ۷ احتمالا با طراحی کشویی ارایه شود

پیت لاو می‌گوید استانداردی که توسط Warp Charge برای شارژ سیمی پر سرعت معین شده معیاری ایده‌آل است و سیستم‌های شارژ بیسیم کنونی در مقایسه با این استاندارد خیلی کند هستند. بنابراین به نظر می‌رسد که وقتی این فناوری توسعه پیدا کرد می‌توانیم شاهد قابلیت شارژ بیسیم روی گوشی‌های وان پلاس باشیم و با سرعتی بسیار بیشتر از استانداردهای بازار از آن استفاده کنیم.

این شرکت مدتی است که روی فناوری شارژ بیسیم خود کار می‌کند تا آن را سریع‌تر عرضه کند و در حال حاضر نیز سعی دارد روشی برای شارژدهی سریع‌تر بدون تولید گرمای زیاد پیدا کند. در حال حاضر اکثر پرچمداران بازار تلفن‌های هوشمند از جمله برندهایی مثل اپل، سامسونگ، هوآوی، ال جی، شیائومی و غیره از فناوری شارژ بیسیم پشتیبانی می‌کنند.

وان پلاس ۷ (OnePlus 7) را ببینید

وان پلاس ۷ (OnePlus 7) را ببینید

مدتی قبل، تصویری از پرچمدار بعدی وان پلاس در سطح اینترنت پخش شده بود که از طراحی نمایشگر بدون ناچ و برخورداری از دوربین سلفی کشویی خبر می‌داد. این طراحی شباهت زیادی به Oppo R19 Pro دارد که احتمالا مبنایی برای تولید پرچمدار وان پلاس بوده است.

نظر شما درباره این تصمیم شیائومی چیست؟ فکر می کنید تصمیم صحیحی گرفته اند؟ شارژ بی سیم برای شما چقدر اهمیت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shiral

واقعا فناوری داش شارژ و wrap اون این قدر عالیه که این نیاز کاملا کمرنگ میشه چرا که این فناوری بیشتر جنبه تبلیغاتی داره

✔ TVKade

بالاخره واسه 7T باید یه چیزی برا رو کردن داشته باشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)