حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین چهارگانه گلکسی نوت ۱۰ محتمل است

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

خب خب خب! خانواده گلکسی اس ۱۰ و گوشی تاشو گلکسی فولد که رسما معرفی شدند دیگر وقت آن است که کم کم شایعات پرچمدار بعدی آغاز شود. به راستی اما به صورت کلی شایعات دیگر آن جذابی قبلی خود را ندارند و در یک سیکل تکراری فرورفته اند. امروز درباره گلکسی نوت ۱۰ تا کنون شایعاتی چند درباره آن شنیدم، شایعه ای منتشر شده که می تواند کمی جذاب و البته کاملا قابل پیش بینی باشد. گفته می شود که دوربین چهارگانه گلکسی نوت ۱۰ محتمل است و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

دوربین چهارگانه گلکسی نوت ۱۰

دستگاهی لو رفته که بر اساس آن می دانیم شماره‌ مدل گوشی جدید سامسونگ SM-N975F است و مجهز به دوربین چهارگانه خواهد بود. اگر این اتفاق رخ دهد، گلکسی نوت ۱۰ به دومین گوشی پرچم‌دار سامسونگ تبدیل می‌شود که برای عکس‌برداری و ضبط ویدئو از دوربین اصلی چهارگانه استفاده می‌کند. سامسونگ پیش‌تر نسخه 5G گلکسی اس ۱۰ را با ۴ دوربین معرفی کرده بود.

بااین‌حال، هنوز جواب برخی سوالات درباره‌ی این گوشی جدید را نمی‌دانیم. یکی از نکات مهم در شماره‌مدل، این است که چرا در انتهای آن به‌جای صفر، عدد ۵ دیده می‌شود. احتمالا می‌دانید عدد آخر شماره‌مدل بیشتر گوشی‌های سری گلکسی نوت معمولا صفر است. احتمال می‌دهیم این عدد به پشتیبانی گلکسی نوت ۱۰ از شبکه‌ی 5G مرتبط باشد. درواقع، پیش‌بینی می‌کنیم سامسونگ گوشی نوت ۱۰ را در دو مدل یکی با پشتیبانی از 4G LTE و دیگری با پشتیبانی از 5G روانه‌ی بازار کند. شماره‌مدل فعلی احتمالا مربوط‌به نسخه‌ی 5G این گوشی است.

گلکسی نوت ۱۰ نسخه 5G خواهد داشت

این پیش بینی صحیح هم هست چون پیش از این نیز همین روال در نام گذاری موبایل های سامسونگ وجود داشت و نسخه 4G در انتهای خود عدد ۵ را داشت.

اینکه دوربین چهارگانه‌ی Samsung Galaxy Note 10 قرار است دقیقا همچون دوربین گلکسی اس ۱۰ 5G باشد، موضوعی است که گذر زمان آن را مشخص خواهد کرد. از دیگر نکات مهم مرتبط به پرچم‌دار جدید سری نوت سامسونگ،‌ می‌توانیم به بهره‌مندی آن از نمایشگر بزرگ‌تر و باکیفیت‌تر (احتمالا از نوع Infinity-O) درکنار باتری پرظرفیت‌تر اشاره کنیم. بهره‌مندی از باتری قوی‌تر به‌ویژه برای مدل 5G امری مهم به‌شمار می‌آید. این گوشی احتمالا سیستم خنک‌کننده‌ی تقویت‌شده‌ای نیز خواهد داشت تا ازاین‌طریق گرمای حاصل از فعالیت تراشه‌‌ی آن کنترل شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید گلکسی نوت ۱۰ می تواند با وجود سه عضو در خانواده گلسی اس ۱۰ و البته گلکسی فولد تاشو، دستگاه جذابی بماند؟ برای دستیابی به این جذابیت باید منتظر ویژگی های خاص روی S Pen گلکسی نوت ۱۰ بود.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajad_k

اگه آدم بتونه یکی از پرچمدارای 2019 رو بخره قطعا تا سالها هیچ نیازی به گوشی جدید نخواهد داشت مگر آنکه عدم پشتیبانی نرم افزاری بعد از سه سال آدمو اذیت کنه
دیگه مونده گوشیا صب پاشن با آدم حرف بزنن!

Saeed Mohammadipouya

البته اگه الان بتونه یکی از پرچمدارای اخیرسامسونگ رو بخره تا یمدت احتیاجی به گوشی دگ نداره چون اونه که معمولا بعد یه مدت خاصی افت میکنه

chalton

اگه صادقانه بخوایم بگیم اس 10 همین الانش با اختلاف از گوشی های دیگه جلوتره،با اختلاف از همه نظر که فکرش رو بکنید،حالا نوت 10 که معروف هست به هیولای 6 ماه دوم،اون دیگه چی میخواد بشه خدا میدونه.
هیچ گوشی تو دنیای موبایل وجود نداره مثل اس 10 که همه چیش تو هر زمینه‌ای بهترین باشه،هر گوشی رو بگید حداقل کم کمش دو تا نقطه ضعف داره ولی این لامصب از هیچیش نمیتونی ایراد بگیری حالا نوت 10 که بیاد دیگه بماند.

Saeed Mohammadipouya

با اختلاف؟ دقیقا تو چی؟ تو میگی؟ شما حرف نزن

Milad7

ای بابا باز شایعات شروع شد.لااقل صبر کنید ملت اس 10 بخرن بعد شروع کنید 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)