حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنباکسینگ گلکسی اس ۱۰ پلاس و محتویات جعبه آن

نوشته

5 سال قبل | 10 دیدگاه | تماشا کنید، سامسونگ

علاوه بر این که خود دستگاه باید جذاب باشد، بخش مهمی از جذابیت خرید به محتویات جعبه هم بستگی دارد. سامسونگ همیشه یکی از کامل ترین بسته ها را برای پرچمدارهای خود ارایه می کند و می خواهیم ببینیم این اتفاق برای گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس هم روی داده یا نه. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا آنباکسینگ گلکسی اس ۱۰ پلاس و محتویات جعبه آن را ببینیم.

آنباکسینگ گلکسی اس ۱۰ پلاس

یکی از انگیزه های که شخصا از تماشای ویدیوی آنباکسینگ گلکسی اس ۱۰ پلاس داشتم، دیدن شارژر همراه گلکسی اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس بود. متأسفانه به دقت به مشخصات شارژر اشاره نمی شود اما از آنجا که اگر نکته خاصی وجود داشت، بولد میشد، پس می توان نتیجه گرفت که همان شارژر قدیمی احتمالا در جعبه گلکسی اس ۱۰ پلاس هم هست. البته این موضوع هنوز کاملا تایید نشده است.

بسته بندی هندزفری AKG گلکسی اس ۱۰ متفاوت با سال گذشته و شبیه به اپل تر شده است. نکته جالب اینکه امسال حداقل برای این رنگ سفید گلکسی اس ۱۰ پلاس، لوزام جانبی سفید است و بر خلاف سال گذشته، مشکی نیست.

تبدیل های OTG و میکرو USB به USB C نیز در جعبه گلکسی اس ۱۰ حاضر است. در ادامه می توانید ویدیو آنباکسینگ گلکسی اس ۱۰ پلاس را ببینید:

نظر شما چیست؟ فکر می کنید بسته بندی کاملی برای گلکسی اس ۱۰ پلاس ارایه شده بود؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

اس ۱۰ پلاس واقعا گوشی کاملیه.
یادمه قبلا یه کامنت گذاشتم گفتم اگه گلکسی فولد و سری اس ۱۰ باهم معرفی بشه همه نگاها به سمت گلکسی فولد معطوف میشه و اس ۱۰ مورد توجه قرار نمیگیره. اون زمان بر اساس شایعات فکر میکردم گوشی منعطف سامسونگ یک دستگاه رویاییه که همه رو خیره میکنه
اما حالا برعکس شد همه نگاها سمت سری اس ۱۰ و کسی آنچنان که باید، مجذوب گوشی منعطف نشد.
شاید بعضیا بگن گوشی منعطف در دسترس کسی نیست ولی اس ۱۰ رو خیلیا دارن بررسی میکنن اما درسته گوشی منعطف در دسترس نیست ولی ما در همون مراسم معرفی هم شاهد بودیم خود سامسونگ گوشی منعطف رو خیلی ساده و سریع معرفی کرد و بیشتر به سری اس ۱۰ پرداخت

Vahid

ی خبری امده ممنون میشم پوشش بدید
اطلاعات کامل دستگاه سونی ک قرار معرفی بشن
البته xa3 با اسنپ ۶۳۰
اگر واقعیت داشته یعنی سونی برند محبوب من
خواهشا درشو گل بگیر

Pouya

اسنپ ۶۳۰😳😳🤯🤯

ایشالا که واقعیت نداشته باشه ولی اگر واقعی باشه با احترام به تمام طرفداران منطقی سونی
سونی موبایل اوفتاده دست یه مشت احمق 😑

Sajad_k

گاهی آدم دلش میخواد به قیمت توجه نکنه و فقط از یه گوشی لذت ببره!

karen saadat

یادمه اونموقع که اپل آیفون ایکس رو معرفی کرد طراحی خلاقانه ناچ در صفحه نمایش اونقدر خوب بود که خیلی از شرکتها نتونستن طاقت بیارن و دقیقا عین همون رو کپی کردن، هواوی، ال جی ، ایسوس و …. اما مقاومت سامسونگ در برابر این تغییر واقعا ستودنی بود، من با خودم میگفتم سامسونگ چه ایده خلاقانه تری داره که در این حد مقاومت میکنه ؟
خب دقیقا تفاوت شرکتهای بزرگ با کوچیک همینه … طراحی دوربین سلفی اس 10 اونقدر خوبه که از نظر من آیفون رو به چالش میکشه… و کلا اس 10 از طراحی مدرن و زیبایی بهره میبره … مشخصاتشم واقعا خوبو وسوسه انگیزه ….
حرکت سامسونگ در مسیر رشد و تکامل عالیه …. من به همه طرفداران سامسونگ تبریک میگم چون هم پرجمشون بالاست، هم تا یک سال میتونن سینه رو سپر کنن و سرشونو بالا بگیرن :)) :)) :)) :))

✔ TVKade

حاشیه داشتن بالا، پایین و نمایشگر پانجی، شده طراحی خلاقانه؟ سامسونگ در حذف حاشیه پایین که دو سال پیش توسط اپل انجام شد مونده اونوقت میخواد با نمایشگر پانچ شده ایفون رو بچالش بکشه!!

Mohammad 13759

دلبندم صفحه نمایش آیفون برای سامسونگ است، یعنی خودش میتونه بزنه ولی در دست گرفتن گوشی ای که هم بالا پایین حاشیه نداشته باشه هم اطراف خیلی سخته .

Milad7

رنگ مشکی که برای شارژر و هندزفری سری گلکسی اس و نوت استفاده میکرد بهتر بود 🙂

ARMTIN

لوازم جانبی رنگ مشکی فقط در رنگ مشکی سری s10 ارائه میشه

کهکشان

فقط سرعت سنسور التراسونیکش ! حال کردین ترولا؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)