حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب پشتی گلکسی ای ۲۰ (Galaxy A20) را ببینید

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

احتمالا به یاد دارید که پنج روز پیش در ترنجی خواندیم که گلکسی ای ۲۰ (Galaxy A20) در پروژه اندروید گو (Android Go) سامسونگ ارایه خواهد شد. در حال حاضر جزئیات بیشتری از این گوشی در دست نیست، اما همانند گلکسی جی 2 یا سایر گوشی‌های اندروید گو بازار انتظار می‌رود در گلکسی ای 20 سامسونگ نیز برای مهار هزینه‌ها از سخت افزار رده ابتدایی استفاده شود و خبری از امکانات پیشرفته‌تری همچون اسکنر اثر انگشت، دوربین دوگانه و غیره نباشد. امشب اما قاب پشتی گلکسی ای ۲۰ (Galaxy A20) لو رفته که در ادامه با هم آن را خواهیم دید، با ترنجی همراه باشید.

این که گلکسی A20 به عنوان دستگاهی با قاب پشتی پلاستیکی در خانواده گلکسی A معرفی شود به نوعی زیر سوال بردن سنت این خانواده است. پس از ارایه دستگاه هایی با طرحی پایین رده تر شبیه به خانواده گلکسی J حالا به نظر می رسد که ما یک موبایل پلاستیکی با قاب پشتی جداشونده رو به رو هستیم.

دوربین احتمالا دوگانه است و عجیب که بلندگوی تکی را زیر این قاب دوربین می ببینیم. البته با این حساب شاید احتمال دوربین دوگانه منتفی باشد و آن جایگاه اضافه مربوط به فلش دوربین باشد.

جک ۳.۵ میلی متری صدا و پورت میکرو USB پایین گلکسی A20 دیده می شود. این ها کاملا مشخصات دستگاه های پایین رده است و اگر بخواهیم آن را با شایعه جذاب گلکسی A50 مقایسه کنیم، دو دستگاه از دو دنیای متفاوت را شاهد هستیم.

با توجه به فهرست منتشر شده، این گوشی از تراشه‌ی اگزینوس 7870 مشابه آنچه در گلکسی ای 6 و دیگر گوشی‌های سری گلکسی جی سامسونگ، قدرت خواهد گرفت. رم 1 گیگابایتی این تراشه را همراهی می‌کند و خبر خوب اینکه به لطف پروژه اندروید گو گوگل، این دیوایس رده ابتدایی می‌تواند اجرا کننده‌ی نسخه 8 اندروید باشد.

نظر شما چیست؟ گلکسی A20 را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)