حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی ای ۲۰ (Galaxy A20) در پروژه اندروید گو (Android Go) سامسونگ ارایه خواهد شد

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گلکسی A20 سامسونگ این مرتبه با اندروید گو در سایت بنچمارک‌گیری گیک‌بنچ رویت شده است. Galaxy A20 از سخت افزار رده ابتدایی قدرت می‌گیرد، اما نسخه‌ی 8 اندروید در راس بخش نرم افزاری آن قرار دارد. گفته می شود احتمالا گلکسی ای ۲۰ (Galaxy A20) در پروژه اندروید گو (Android Go) سامسونگ ارایه خواهد شد. در حقیقت این یک تناقض است، یک دستگاه ارزان در یک خانواده میان رده لوکس اما به هر صورت در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

با توجه به آغاز عرضه دو گوشی جدید سری گلکسی ام، به نظر می‌رسد سامسونگ حالا خودش را برای گوشی‌های سری جدید گلکسی ای آماده می‌کند. گزارش‌ها خبر از در حال کار بودن سامسونگ بر روی چند مدل از گوشی‌های این خانواده می‌دهد. برخی از آن‌ها میان رده هستند، اما برخی دیگر گوشی‌های این خانواده رده ابتدایی و ارزان قیمت هستند.

به تازگی یک گوشی برند سامسونگ با شماره مدا SM-A260F در پایگاه داده‌های سایت گیک‌بنچ رویت شده است و اگر گزارش‌ها صحیح باشند، این دستگاه احتمالا نسخه‌ی اندروید گو گلکسی ‌A20 سامسونگ است که ماه گذشته آن را در گیک‌بنچ دیده بودیم.

مشخصات فنی گلکسی A20

با توجه به فهرست منتشر شده، این گوشی از تراشه‌ی اگزینوس 7870 مشابه آنچه در گلکسی ای 6 و دیگر گوشی‌های سری گلکسی جی سامسونگ، قدرت خواهد گرفت. رم 1 گیگابایتی این تراشه را همراهی می‌کند و خبر خوب اینکه به لطف پروژه اندروید گو گوگل، این دیوایس رده ابتدایی می‌تواند اجرا کننده‌ی نسخه 8 اندروید باشد.

در حال حاضر جزئیات بیشتری از این گوشی در دست نیست، اما همانند گلکسی جی 2 یا سایر گوشی‌های اندروید گو بازار انتظار می‌رود در گلکسی ای 20 سامسونگ نیز برای مهار هزینه‌ها از سخت افزار رده ابتدایی استفاده شود و خبری از امکانات پیشرفته‌تری همچون اسکنر اثر انگشت، دوربین دوگانه و غیره نباشد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که سامسونگ بتواند دستگاه مناسبی در خانواده گلکسی A پروژه اندروید گو ارایه کند؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
lovenokia

خیلی کم تا نمایشگاه MWC مونده .

ولی هیچ سایتی نیومده بگه که در بخش موبایل هر برند چه گوشی هایی رو انتظار داریم که معرفی کنند .

الان سامسونگ : A50 و سه گانه Galaxy S10 و Galaxy M20 رو میخواد معرفی کنه .
سونی : Xperia XA3 XA3 Plus و پرچمدارش رو
و …
ای کاش ترنجی پست کاملی در این رابطه داشت

lovenokia

عاقا حمله نکنید 🙂
ویرایش : Galaxy M30

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)