حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات گلکسی‌ A10 با گلکسی A30 و گلکسی A50 لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی ای 10 (Galaxy A10)، گلکسی ای 30 (Galaxy A30) و گلکسی ای 50 (Galaxy A50) به تازگی فاش شده است. اکنون می‌دانیم گلکسی A10، گلکسی A30 و گلکسی A50 سال 2019 چه قابلیت‌هایی خواهند داشت. در ادامه با ترنجی همراه باشد تا درباره آن صحبت کنیم.

سامسونگ برای افزایش سهم خود در بازار به منظور جلوگیری از تصاحب جایگاهش توسط هواوی، در حال بانویسی استراتژی‌های کسب و کار در بازار دستگاه‌های پایین‌رده و میان‌رده است. تغییر نام محصولات سری A جزوی کوچک از این استراتژی‌ها است. گلکسی A10، گلکسی A30 و گلکسی A50 سال 2019 میان‌رده‌های آتی سامسونگ خواهند بود که مجهز شدن به مشخصات فنی بهتر و مخصوصا نمایشگرهای بزرگتر، از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های آن‌ها است.

به تازگی تصویری حاوی مشخصات فنی سه گوشی در فضای مجازی منتشر شده است. بررسی مشخصات فنی سامسونگ گلکسی ای 10، گلکسی ای 30 و گلکسی ای 50 2019 نشان می‌دهد سامسونگ نیاز کاربران را دریافته و به همین دلیل حداقل اندازه صفحه نمایش میان‌رده بعدی خود را 6.2 اینچ در نظر گرفته است.

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی A50

همانطور که بر اساس نحوه شماره‌گذاری سه گوشی انتظار داریم، سامسونگ گلکسی A50 بهترین میان‌رده از میان این سه مدل است. این گوشی دارای نمایشگری فول اچ‌ی پلاس با پنل سوپر AMOLED بوده و از اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش بهره خواهد برد. در این مدل از یک ناچ کوچک به منظور قرار دادن دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی (گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0) روی آن، استفاده شده است. دوربین اصلی سامسونگ گلکسی ای 50 سه گانه بوده و رزولوشن سنسورهای آن به ترتیب 25 مگاپیکسل (گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7)، 5 مگاپیکسل و 8 مگاپیکسل خواهد بود. دو سنسور کمکی به ترتیب از نوع عمق میدان و اولترا واید هستند.

مغز متفکر این گوشی اگزینوس 9610 مجهز به پردازنده‌ای هشت هسته‌ای با کلاک 2.3 گیگاهرتز است. گلکسی A50 در دو نسخه عرضه خواهد شد که به ترتیب دارای 4 گیگابایت رم به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت ظرفیت داخلی هستند. گوشی تا سقف 512 گیگابایت از کارت حافظه جانبی پشتیبانی می‌کند. پنل پشتی گوشی براق و پلاستیکی بوده و در سه رنگ مشکی، سفید و آبی عرضه خواهد شد.

مشخصات گلکسی ای ۳۰ 

بعد از گلکسی A50 به گوشی سامسونگ گلکسی ای 30 می‌رسیم. این دو گوشی از نظر نمایشگر هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. در گلکسی A30 برای کاهش هزینه، از ماژول دوربین دوگانه مجهز به سنسورهای 16 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی استفاده شده و مغز متفکر دستگاه به اگزینوس 7904 تقلیل پیدا کرده است. اسکنر اثر انگشت در این مدل به پنل پشتی منتقل شده است. بسته به نسخه خریداری شده، 3 گیگابایت رم به همراه 32 گیگابایت ظرفیت داخلی و 4 گیگابایت رم در کنار 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی در اختیار خواهید داشت. همانند گلکسی A50 سبک طراحی این مدل نیز Infinity-U بوده و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی (گشودگی دریچه دیافراگم f/1.9) روی آن قرار گرفته است.

مشخصات گلکسی ای ۱۰

از بین این سه گوشی، سامسونگ گلکسی ای 10 ارزان‌ترین مدل بوده و نسبت به گلکسی A50 تغییرات زیادی به خود دیده است. تراشه اصلی دستگاه اگزینوس 7884B بوده و در کنار 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت ظرفیت داخلی، نبود مشکل حین انجام کارهای روزمره را تضمین می‌کند. متاسفانه امکان استفاده از کارت حافظه جانبی در گلکسی A10 وجود ندارد! سبک طراحی نمایشگر 6.2 اینچی گوشی Infinity-V بوده و از رزولوشن اچ‌دی پلاس در آن استفاده شده است.

تک سنسور دوربین اصلی مدل ارزان قیمت دارای وضوح تصویر 13 مگاپیکسل بوده و فاقد قابلیت‌هایی همچون استیکرهای واقعیت افزوده، اسمارت بیوتی، بهینه‌سازی صحنه و دیگر موارد است. بعید نیست این گوشی به دنباله‌روی از مدل گلکسی جی 2 کور، از اندروید گو قدرت بگیرد. در گلکسی A10 برخلاف دو گوشی گلکسی A30 و گلکسی A50 سال 2019 از درگاه میکرو یو اس بی با توان شارژ متداول 5 وات استفاده شده است.

بر اساس اسناد به دست آمده از پایگاه داده انجمن Wi-Fi Alliance، علاوه بر سه گوشی هوشمند یاد شده، دو مدل دیگر با شماره مدل‌های SM-A205F و SM-M305M نیز در راه هستند. انتظار داریم این دو عدد به ترتیب به دو گوشی گلکسی A20 و گلکسی M30 مربوط باشند.

نظر شما درباره این سه عضو خانواده گلکسی A 2019 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
lovenokia

خب ، سامسونگ بد جور روی اگزینوس کلید کرده و حاضر نیست همه سلیقه ها رو هم پوشش بده
خب نکته ای که در جدول نیست : پردازنده گرافیکی A50 برابر Mali-G72 MP3 هست .

Alif16

چرا چسبیده به اگزینیوس بعید میدونم این گوشیها تو باتری رقیب داشته باشن سامسونگ میان ردهاش با باتریهای ۴۰۰۰هزار رقیب نداره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)