حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل پیکسل ۴ نسخه دوسیم کارت احتمالا در دست توسعه است

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | گوگل

به نظر می‌رسد حالا گوگل هم پس از اپل به اهمیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت در برخی مناطق دنیا پی برده و پیکسل 4 گوگل با پشتیبانی از این ویژگی عرضه خواهد شد. گوگل پیکسل ۴ نسخه دوسیم کارت احتمالا در دست توسعه است و در ادامه ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

پیکسل ۴

پیکسل ۴

برندهایی مثل سامسونگ، ال‌جی، نوکیا و سونی سال‌هاست که پشتیبانی از دو سیم‌کارت را به گوشی‌های خود آورده‌اند. امسال اپل هم سرانجام پس از سال‌ها این قابلیت را به آیفون XS و XS مکس آورد. حالا طبق جدیدترین شایعه با این‌که گوگل قصد ندارد دوربین دوگانه را به پیکسل 4 بیاورد اما پشتیبانی از دو سیم‌کارت سرانجام به پیکسل 4 گوگل خواهد آمد.

البته گفتنی است برخی نسخه‌های پیکسل 2 از دو سیم‌کارت (یکی فیزیکی و دیگری eSIM) پشتیبانی می‌کردند. با این‌حال پشتیبانی از eSIM تنها در برخی نقاط آمریکا فعال بوده و اکثریت کشورها از این قابلیت محروم بودند. علاوه بر این قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت در پیکسل ۲ از نوع قدیمی DSSS بوده و به این ترتیب عملاً‌ هر دو شماره فعال نیست. کاربر باید بسته به نیاز خود یکی از دو خط را فعال کرده و از آن استفاده کند. در این هنگام سیم‌کارت دوم خاموش و بی‌استفاده خواهد بود.

اما پشتیبانی پیکسل 4 گوگل از دو سیم‌کارت قرار است مثل آیفون از نوع DSDS یعنی Dual SIM Dual Standby باشد. به این ترتیب می‌توانید از هر دو خط برای پیام و مکالمه استفاده کنید؛ تا زمانی که سیم‌کارت دوم مشغول استفاده از همان قابلیت نباشد.

طبق این شایعه گوشی‌های پیکسل 4 جدید گوگل به قابلیت DSDS مجهز خواهند بود. این ویژگی خصوصاً‌ در کشورهای آسیایی و کشورهای در حال توسعه یک ملاک خرید مهم محسوب می‌شود؛ همان‌طور که در ایران بسیاری از افراد از دو سیم‌کارت دو اپراتور مختلف به‌صورت همزمان استفاده می‌کنند.

نظر شما درباره موبایل دو سیم کارت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

یکی از گوشی هایی خوبی که دلم نمیومد بفروشمش گلکسی نکسوس بود،خدایی گوشی دوست داشتنی بود،اون موقع هم که فروختمش پشیمون شدم.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)