حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ ای را ببینید

نوشته

5 سال قبل | 12 دیدگاه | رندر، سامسونگ

هفته پیش بود که در ترنجی رندر گلکسی اس ۱۰ را به همراه تعدادی از رنگ‌های آن دیدیم. پس از آن نسخه ارزان‌تر خانواده گلکسی اس ۱۰ یعنی گلکسی اس ۱۰ ای (Galaxy S10e) را دیدیم. این ها را یادآوری می کنم و معنی آن این است که ما تا کنون تصور مناسبی نسبت به گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ ای داریم اما وقتی ایوان بلاس را منتشر می کند، نمی توان آن را نادیده گرفت. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ ای را از نگاه ایوان بلاس ببینید.

همانطور که در این رندر می‌بینید گلکسی اس ۱۰ ای با حاشیه نمایشگر بسیار کم دیده می‌شود که البته حاشیه نمایشگر لبه پایین کمی از لبه بالا بیشتر است.

به قاب پشتی دستگاه که نگاه میکنید دوربین دوگانه می‌بینید و این جا نیز خبری از حسگر اثر انگشت نیست. حسگر اثر انگشت گلکسی اس ۱۰ ای روی لبه‌ی دستگاه قرار دارد که اگر به رندرها دقت کنید جایگاه آن را می توانید حدس بزنید.

همچنین رنگ بندی گلکسی اس ۱۰ ای (Galaxy S10e) مانند رنگ بندی گلکسی اس ۱۰ است. رنگ سبز و سفید را نیز برای این ارزان ترین عضو خانواده گلکسی اس ۱۰ شاهد هستیم. رنگ زرد قناری گلکسی اس ۱۰ ای (Galaxy S10e) نیز رنگ خاص جوان پسند آن خواهد بود.

رنگ زرد قناری گلکسی اس ۱۰ ای

رنگ زرد قناری گلکسی اس ۱۰ ای

گلکسی اس ۱۰

طبق این رندر رسمی لو رفته از گلکسی اس ۱۰ سوراخ نمایشگر در لبه بالا و سمت راست پنل نیز دیده می شود. حاشیه های نمایشگر در سمت راست و چپ به دلیل اج بودن نمایشگر از لبه جلو دیده نمی شود. و کمتر از آیفون X به نظر می رسد و حاشیه های بالا و پایین در این رندرها بهتر است تصاویر لو رفته قبلی است.

حاشیه لبه بالای نمایشگر گلکسی اس ۱۰ کمتر از لبه پایین آن است. همچنین قطر سوراخ نمایشگر آن کمتر از گلکسی A8s دیده می شود. در حال حاضر انحصار تولید نمایشگر Super AMOLED با سوراخ نمایشگر در دست سامسونگ است.

نظر شما چیست؟ به نظر می رسد که گلکسی اس ۱۰ ای کمی با حاشیه بیشتر نسبت به گلکسی اس ۱۰ ارایه می شود و با توجه به قیمت کمتر آن، احتمالا این موضوع کمک بیشتری به سامسونگ می کند تا همه چیز را متعادل نگاه دارد.

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amer

تقدیم به جناب عطایی
رزولوشن گوشی های سونی 2019
fhd+:2520*1080
QHD+:3360*1440
UHD+(5K):5040*2160
fhd+:xa3,xa3ultra
QHD+:XZ4
5K:XZ4Premium

Dariushrd

همیشه جزییات پرچمدارای سامسونگ قبل رونمایی تا ریشه لو میره! واقعا نمیدونم دیگه چیو میخاد معرفی کنه😐

Pouya

هیجان معرفیش کم میشه اینطوری

amer

پویا جان یه خبر خوب برات دارم

Pouya

چه خبری😀

Naranj

رنگ اس دهE سورمه ای هست؟

Pouya

تا جایی که من میدونم مشکی سفید سبز زرد

سرمه ای ندیدم والا

amer

به نظرم سامسونگ چیزی برای معرفی کردن تو نمایشگاه براش باقی نمونده همه جزئیات گوشی که شامل طراحی .سخت افزار.مدل فاش شده .پس شروع به فروش گوشی هاش بکنه دیگه چرا منتظر نمایشگاه مونده

m.b

چیزی که برام جالبه اینه که تو تمامی تصویر زمینه ها سامسونگ گوشه سمت راست-بالا رو کمی سیاه کرده که اون سوراخ نسبتاً بزرگ اون گوشه به چشم نیاد… 😅😂

Naranj

این ترفند تبلیغاتی هست ایفون با والپیپر رسمی هم ببینید همینطور هست

m.b

بله یادمه که ازش شکایت هم شده بود حتی… 😅👌

m.b

بله یادمه ازش شکایت هم شده بود حتی… 👌😅

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)