حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک گوگل پیکسل ۴ با اندروید ۱۰ و ۲ گیگابایت حافظه رم دیده شد

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | بنچمارک، شایعات، گوگل

شایعاتی درباره پیکسل ۳ لایت و پیکسل ۳ ایکس ال لایت در ترنجی خواندیم. کدنام پروژه پیکسل ۳ لایت را Pixel Sargo عنوان کرده بودند. امروز بنچمارکی از پیکسل سارگو منتشر شده که البته نام پیکسل ۴ را یدک می کشد. این دستگاه با اندروید ۱۰ و حافظه رم سوال برانگیز ۲ گیگابایتی دیده می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

بنچمارک پیکسل ۴

بنچمارک پیکسل ۴

همانطور که در بنچمارک بالا می‌بینید دستگاهی با نام پیکسل ۴ و کد نام Pixel Sargo دیده می شود. سیستم عامل این دستگاه اندروید ۱۰ یعنی جدیدترین نسخه اندروید است که هنوز به صورت عمومی حتی در فاز آزمایشی هم ارائه نشده است. اندروید ۱۰ حداقل انتظاری است که می توان از یک موبایل گوگل که در سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد، داشت.

موضوع جایی نگران‌کننده می‌شود که به میزان حافظه رم و البته چیپست ناشناخته دستگاه نگاه می‌کنیم. حافظه رم که برای پیکسل ۴ می‌بینیم تنها ۲ گیگابایت است و چیپست ناشناخته آن را تا آنجا که تلاش کردم مدل آن را پیدا کنم، یک چیپست در خانواده اسنپدراگون ۴۰۰ و جایی بالاتر از اسنپدراگون ۴۳۵ قرار خواهد گرفت. البته یک چیپست رده پایین در خانواده اسنپ ۶۰۰ هم محتمل است. پیش از شایعه پیکسل ۳ لایت را با چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ شنیده بودیم.

اینکه این بنچمارک دقیقا چه دستگاهی را به ما نشان می‌دهد هنوز مشخص نیست اما با توجه به حافظه رم ۲ گیگابایتی آن می‌توان گفت که با یک دستگاه میان‌رده رو به رو هستیم و شاید خود گوگل بخواهد دستگاهی در پروژه اندروید گو (Android Go) ارایه کند.

البته این احتمال که بنچمارک اشتباه باشد را هم در مدار فکری خود قرار دهید، هر چند لینک بنچمارک اصلی را از منبع مطلب می توانید ببینید. نظر شما چیست؟ شما چطور فکر می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amer

یا خدا ،این دیگه واقعا محشره!!
فقط جواب سوال این گوشی با این مشخصات ؟احتمالا یه فوق پایین رده با چیپست420هست و قیمتش مفت مفت ناقابل 100دلار.

HasanHoseinPoor

آندروید ۲ رو رم ۲ بهینه شده ؟ یا حداقل رم مورد نیازش‌ چقدره؟ آندروید یه حجم نسبتا زیادی رو میگیره‌
به نظرم زیاده میشه نصف یا یک سوم شه.

MohammadFarhaadi

جالبه موقعی که می هشت معرفی شد یکی از نویسندگان عزیز ازش به عنوان میانرده اسم برده بود اونم با اسنپ ۸۴۵ و رم شیش و هشت!!!الان آقای عطایی میگه این گوشی با رم دو و اسنپ ۴x میانردست هر چند حق داره منم فاز گوگل رو متوجه نمیشم میبینی با این مشخصات و بدنه پلاستیکی هفتصد دلار قیمت میزنه رو این گوشی!کلا سامسونگ رو تو قیمتگذاری رو سفید کرده!واقعا اشتباهه که چون می هشت چهارصد دلاره میانرده حسابش کنیم و چون پایین رده ضعیف گوگل فضایی قیمت میخوره میانرده لوکس ببینیمش.

MohammadFarhaadi

جالبه موقعی که می هشت معرفی شد یکی از نویسندگان عزیز ازش به عنوان میانرده اسم برده بود اونم با اسنپ ۸۴۵ و رم شیش و هشت!!!الان آقای ع ط.ا.ی..ی میگه این گوشی با رم دو و اسنپ ۴x میانردست هر چند حق داره منم فاز گوگل رو متوجه نمیشم میبینی با این مشخصات و بدنه پلاستیکی هفتصد دلار قیمت میزنه رو این گوشی!کلا سامسونگ رو تو قیمتگذاری رو سفید کرده!واقعا اشتباهه که چون می هشت چهارصد دلاره میانرده حسابش کنیم و چون پایین رده ضعیف گوگل فضایی قیمت میخوره میانرده لوکس ببینیمش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)