حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر گلکسی ای ۹۰ (Galaxy A90) با دوربین سلفی پاپ آپ طور

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | رندر، سامسونگ

دو روز پیش بود که در ترنجی خواندیم گلکسی ای ۹۰ (Galaxy A90) با دوربین سلفی پاپ آپ طور و نمایشگر بدون ناچ ارایه می شود. اگر برای شما سخت است که تصور کنید یک موبایل سامسونگ با دوربین سلفی پاپ آپ طور چطور خواهد بود، در ادامه با ترنجی همراه باشید تا رندر گلکسی ای ۹۰ (Galaxy A90) با دوربین سلفی پاپ آپ طور را ببینیم.

اینکه طراحی گلکسی ای ۹۰ (Galaxy A90) شبیه به این رندرها باشد موضوعی است که شخصا احتمال آن را کم می دانم اما کاملا رد نمی شوند. دوربین چندگانه عمودی فقط در گلکسی اس ۹ پلاس ارایه شد که سامسونگ آن را به دلیل عدم بهینه بودن در طراحی داخلی دستگاه، در گلکسی اس ۱۰ به صورت افقی درآورده است. اینکه گلکسی ای ۹۰ با این طراحی ارایه شود دور از ذهن است.

دوربین سلفی پاپ آپ طور اما در این دو طرح مفهومی در دو حالت مختلف تصور شده است. اولی که به عنوان تصویر اصلی مطلب می بینید، روی سمت چپ دستگاه و دومی روی مرکز لبه بالایی قرار دارد.

گلکسی A90

گلکسی A90

همچنین برای گلکسی A90 حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر تضور شده است. چندی پیش در ترنجی خواندیم که یک عضو از خانواده گلکسی A 2019 به دوربین ToF مجهز می شود. بعید نیست که گلکسی ای ۹۰ همین دستگاه باشد. به هر حال یک ماه پیش در ترنجی خواندیم که گلکسی ای ۹۰ (Galaxy A90) بهترین عضو خانواده گلکسی A خواهد بود.

نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید طراحی گلکسی ای ۹۰ به این رندرها نزدیک باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

کپی کاری از هم

lovenokia

یک چیز برام سواله مگه A9 2018 به تازگی معرفی نشد ! سامسونگ دیوونه شده میخواد پشت سرش اینو معرفی کنه ؟

بعد جناب عطایی عزیز به نظرتون گوشی های M30 و A50 و A70 سامسونگ دقیقا کی معرفی میشوند ؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)