حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی ای ۹۰ (Galaxy A90) بهترین عضو خانواده گلکسی A خواهد بود

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ

درباره گلکسی ای ۹۰ (Galaxy A90) خبرهای معدودی شنیده ایم اما اطلاعات خاصی درباره آن نداریم. امروز یکی از منابع نزدیک به سامسونگ می گوید گلکسی ای ۹۰ (Galaxy A90) بهترین عضو خانواده گلکسی A خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

می دانیم که سامسونگ روی موج زیادی از دستگاه های جدید کار می کند. پنج ماه پیش بود که خبر آمد خانواده گلکسی A 2019 با نام های Galaxy A10, A30, A50, A70 و A90 ارایه خواهند شد و پس از آن شایعاتی درباره هر کدام از آن ها خواندیم.

تا مدتی تصور می شد که نام گذاری به همان روال قبلی انجام می شود و گلکسی A10 احتمالا بهترین موبایل سامسونگ است اما پس از شایعه بالا دیدیم که احتمالا پایین رده ترین باشد. به این ترتیب احتمالا Galaxy A90 بهترین عضو خانواده گلکسی A باشد.

امروز یکی از منابع نزدیک به سامسونگ می گوید گلکسی ای ۹۰ (Galaxy A90) بهترین عضو خانواده گلکسی A خواهد بود. در حقیقت شایعه ای درباره یک عضو از خانواده گلکسی A با چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ به گوش می رسید و بعید نیست که گلکسی A90 همان دستگاه باشد.

ما حدس می زنیم سامسونگ از نمایشگر OLED مدل Infinity O نیز استفاده کند. البته ما قبلا شنیده بودیم گلکسی A70 و گلکسی A90 اولین موبایل های سامسونگ با ناچ خواهد بود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید گلکسی A90 چطور دستگاهی باشد؟ انتظار شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammad 13759

سلام یه سوراخ گرد ریز ناچ میشه یا یه هفت هشت میلی متر که اپل از صفحش زده ناچ میشه .

CAPCOM

اگر این چنین باشد که نزدیک به بالاردست تا میان رده مشخصات واقعا عالی اند مخصوصا استفاده از ناچ بجای سوراخ
خداییش سوراخ نمایشگر ایده جالبی نبود

CAPCOM

البته ناچ U یا V

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)