حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حق اختراع نمایشگر سه بعدی با قابلیت تشخیص چهره از سامسونگ منتشر شد

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | حق اختراع، سامسونگ

به تازگی حق اختراع جدیدی از سامسونگ در اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده آمریکا (USPTO) رویت شده که به نمایشگر‌های سه بعدی اختصاص دارد و کاربران می‌توانند تلفن‌ هوشمند یا تبلت‌شان را به آن متصل کنند. حق اختراع نمایشگر سه بعدی با قابلیت تشخیص چهره از سامسونگ منتشر شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

این احتمال وجود دارد که سامسونگ از این نمایشگر سه بعدی در تولید تلویزیون یا مانیتور استفاده کند و بدین شکل بتواند محتواهای مختلفی نظیر تصویر، ویدیو و بازی‌های سه بعدی را جلوی چشمان کاربر به نمایش بگذارد.

تصاویر این پتنت نشان می‌دهد که کاربر می‌تواند اطلاعات زیادی را از طریق تلفن هوشمند یا تبلت به این نمایشگر سه بعدی بفرستد. برای مثال اگر کاربر در حال مکالمه باشد، نمایشگر سه بعدی وظیفه نمایش فرد دیگر را بر عهده دارد و علاوه بر این کاربر می‌تواند فایل موسیقی را نیز به صورت همزمان روی این صفحه نمایش پخش کند.

در این پنل‌ها دو تکنیک مختلف استریوسکوپی و هولوگرافیکی برای پخش محتوای سه بعدی در نظر گرفته شده است

در این پنل‌ها دو تکنیک مختلف استریوسکوپی و هولوگرافیکی برای پخش محتوای سه بعدی در نظر گرفته شده است. در روش استریوسکوپی از دو عکس مختلف برای نمایش تصویر سه بعدی استفاده می‌شود. در حالی که روش هولوگرافیک، یک عکس صاف را نمایش می‌دهد اما این تصویر از زوایای مختلف ارائه می‌شود.

صفحه نمایش سه بعدی سامسونگ از یک رابط کاربری ویژه با قابلیت‌های مخصوص سه بعدی بهره می‌برد. بدین ترتیب این رابط کاربری نسبت به نسخه‌ی دو بعدی، ویژگی‌های بهتری را به ارمغان می‌آورد.

کاربر می‌تواند به صورت لمسی یا استفاده از قلم مخصوص با دستگاه خود تعامل داشته باشد. با این حال، در صفحه نمایش‌ مذکور سنسور‌هایی تعبیه شده و کاربر می‌تواند با بهره گرفتن از آنها، به تعامل با اشیای سه بعدی بپردازد. این سنسور‌ها از امواج فرا صوت و تابش فرو سرخ استفاده می‌کنند تا بتوانند بدین شکل نحوه‌ی ارتباط کاربر با اشیا را بررسی کنند.

همچنین دوربین گجت‌های مختلف قادر خواهند بود که اشیا سه بعدی را شناسایی کنند و اطلاعاتی نظیر شکل یا رنگ آنها را تشخیص دهند. نظر شما درباره حق اختراع نمایشگر سه بعدی با قابلیت تشخیص چهره از سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

مبارک باشه

3INA

یادش بخیر یه زمانی گوشی تاشو و نمایشگر های هولوگرافیک و … فقط تو فیلم ها بودن
الان دیگه دارن واقعی میشن

chalton

ایمان بیاورید و روز چند بار در روز تکرار کنید،
سامسونگ روح بخش دنیای تکنولوژی
سامسونگ روح بخش دنیای تکنولوژی
سامسونگ روح بخش دنیای تکنولوژی

Pouya

😂😂😂😂😂😂😂😂😐

CAPCOM

یا سامسونگ
سامسونگ اکبر
لا اله الی السامسونگ
سامسونگ حبیبی
واقعا سامسونگ در بخش گوشی ونمایشگر گوشی بی رقیبه

علی شیخ زاده

دیگه فیلمای تخیلی دارن واقعی میشن😃
به امید روزی که بازی جومانجی هم اختراع بشه😃

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)