حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت آزمایشی اندروید ۹ گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در دسترس قرار گرفت

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | آپدیت اندروید 9، سامسونگ

دیروز بود که در ترنجی برای شما نوشتیم آپدیت آزمایشی اندروید ۹ گلکسی نوت ۸ رسما ارایه شد. اگر شما یکی از دو پرچمدار نیمه اول سال ۲۰۱۷ سامسونگ را دارید، این برای شما خبر خوبی خواهد بود. آپدیت آزمایشی اندروید ۹ گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در دسترس قرار گرفته و در ادامه آن هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

رابط کاربری One UI

رابط کاربری One UI

آپدیت اندروید ۹ سامسونگ برای همه پرچمدارهایی که آن را دریافت کنند، رابط کاربری One UI را به ارمغان می آورد. این رابط کاربری از ظاهر جدید مانند آیکون های تازه تا نرم افزارهای پیش فرض به روز شده و از همه مهم تر UX یا تجربه کاربری بهتر برای دستگاه های با اندازه نمایشگر بزرگتر را ارایه خواهد کرد. در همین راستا برنامه های سیستمی از نیمه صفحه آغاز می شوند تا دسترسی به آن را در موبایل هایی با نمایشگر بزرگ راحت تر کند. نوار نوتیفیکیشن را که پایین می کشید آیکون های تنظیمات سریع نیز پایین تر نمایش داده می شوند و نوار تنظیم روشنایی پایین ترین چیزیست که زیر انگشت شما می آید.

شماره ساخت این آپدیت آزمایشی اندروید ۹ گلکسی اس ۸   G50FXXU4ZSA5 و شماره ساخت آپدیت آزمایشی اندروید ۹ گلکسی اس ۸ پلاس G955FXXU4ZSA5 خواهد بود.

آپدیت آزمایشی اندروید ۹ گلکسی اس ۸ برای کاربران علاقه مند در کره و هند ارایه شده است. شما می توانید با استفاده از نرم افزار Samsung Member برای دریافت آپدیت اندروید ۹ با رابط کاربری One UI سامسونگ گلکسی نوت ۸ اقدام کنید. همانطور که گفتیم این ویژگی فعلا در کشور ما در دسترس نیست.

به نظر می رسد که پیش از اسفند همه پرچمدارهای واجد شرایط سامسونگ برای دریافت آپدیت اندروید ۹ سامسونگ این آپدیت را دریافت کنند و این حدودا یک ماه پیشرفت را نشان می دهد.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

احتمالا تا اواسط بهمن ماه نسخه پایدار و نهایی عرض میشه 🙂

ARMTIN

اقای عطایی
IMX 666 برای پرچمدار اتی سونی تاییدشد لطفاً پوشش بدید
https://sumahoinfo.com/post-29139

ARMTIN

اقای عطایی
هدف سونی از بکار گیری حسگر imx 666 در پرچمدار آتیش اینکه
با ضبط ویدیو ها 4k و 8k با نسبت سینمایی 21:9 وارد دنیا اسمارتون ها بکنه

vahid

اندروید 10 رو میگیره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)