حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت آزمایشی اندروید ۹ گلکسی نوت ۸ رسما ارایه شد

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | آپدیت اندروید 9، سامسونگ

هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم آپدیت اندروید ۹ گلکسی نوت ۸ به صورت آزمایشی از هفته آینده ارایه خواهد شد و امروز که یک هفته از آن تاریخ گذشته است، آپدیت آزمایشی اندروید ۹ گلکسی نوت ۸ رسما ارایه شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آپدیت آزمایشی اندروید ۹ گلکسی نوت ۸ با حجم ۱.۸ گیگابایت برای کاربران علاقه مند در کره و هند ارایه شده است. شما می توانید با استفاده از نرم افزار Samsung Member برای دریافت آپدیت اندروید ۹ با رابط کاربری One UI سامسونگ گلکسی نوت ۸ اقدام کنید. همانطور که گفتیم این ویژگی فعلا در کشور ما در دسترس نیست.

سه هفته پیش در ترنجی نگاه اولیه به آپدیت اندروید ۹ گلکسی نوت ۸ با رابط کاربری One UI را دیدیم. در آن اسکرین شات ها از آپدیت اندروید ۹ سامسونگ گلکسی نوت ۸ همان مواردی را که از رابط کاربری One UI سامسونگ انتظار داریم، می بینیم. برای مثال قالب گرافیکی یا همان تم تاریک کلی رابط کاربری که فکر می کنم آرزوی اکثر دارنگان موبایل با نمایشگر OLED است، دیده می شود.

همچنین برنامه های سیستمی از نیمه صفحه آغاز می شوند تا دسترسی به آن را در موبایل هایی با نمایشگر بزرگ راحت تر کند. نوار نوتیفیکیشن را که پایین می کشید آیکون های تنظیمات سریع نیز پایین تر نمایش داده می شوند و نوار تنظیم روشنایی پایین ترین چیزیست که زیر انگشت شما می آید.

شما علاقه مند به وارد شدن به برنامه های آزمایشی سیستم عامل هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MR.CAMPER

الان که ازمایشیش ارائه شده
پس اپدیت اصلی کی میاد؟🤔🤔🤔

MR.CAMPER

ممنون از پاسختون اقای ع.ط.ا.ی.ی عزیز😍
راستی براتون توی اینستگرام پیام گذاشتم خوشحال میشم پاسخ بدید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)