حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند سامسونگ با کدنام پالس (Pulse) لو رفت

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، سامسونگ

یک هفته پیش در ترنجی خواندیم که سامسونگ در حال توسعه ساعت هوشمتد و تبلت های جدید است. در آن جا دیدیم که سامسونگ در حال توسعه ۳ ساعت هوشمند و ۵ تبلت است. این مطلب درباره یکی از آن ۳ ساعت هوشمند است که با کد نام پالس (Pulse) در حال توسعه است. ساعت هوشمند سامسونگ با کدنام پالس (Pulse) لو رفته و در ادامه با هم آن را می بینیم.

ساعت هوشمند سامسونگ پالس (Pulse)

ساعت هوشمند سامسونگ پالس (Pulse)

این رندهای ساعت هوشمند سامسونگ پالس (Pulse) است که از تمام زوایا آن را به ما نشان می دهد. موضوعی که در نگاه اول توجه ما را جلب کرد، میزان برآمدگی شیشه و خم بودن لبه های آن است. این موضوع را در تصویر اصلی مطلب بهتر درک می کنید. هر چند که ظاهر طراحی بسیار شیک و پیشرو دیده می شود اما نگران ما از خراشیدگی یا شکننده شیشه ای که اینقدر بیرون است، بیشتر است.

حذف رینگ چرخان دور ساعت هوشمند سامسونگ؟

از یکتاترین موارد در طراحی ساعت های هوشمند سامسونگ را می توان در رینگ چرخان دور نمایشگر دانست که یک راه ورودی خلاقانه و موثر بود. به نظر می رسد سامسونگ حداقل در ساعت هوشمند پالس (Pulse) این بخش را حذف کرده است که به نظر من تصمیم خوبی نیست مگر اینکه راه حلی برای آن اندشیده باشد و مثلا این برآمدگی نمایشگر و لبه دار بودن آن بهش شکلی باشد که خود نمایشگر بخواهد نقش آن رینگ چرخان را بازی کند. البته این کمی دور از ذهن است.

ساعت هوشمند سامسونگ پالس (Pulse)

ساعت هوشمند سامسونگ پالس (Pulse)

دو دکمه نه چندان برجسته در اطراف بدنه ساعت هوشمند سامسونگ پالس (Pulse) نیز دیده می شود. بند این ساعت هوشمند سامسونگ به سادگی قابل تعویض است.

درباره مشخصات سخت افزاری اطلاعات بیشتری نداریم اما می دانیم که برای ساعت هوشمند سامسونگ SM-R500 سامسونگ که با نام سامسونگ پالس (Samsung Pulse) می شناسیمش رنگ های طلایی، نقره ای، مشکی و سبز ارایه خواهد شد. رنگ سبز زمردی در گلکسی A8s ارایه شد و به نظر می رسد که برایخانواده گلکسی اس ۱۰ نیز ارایه شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید ساعت هوشمند سامسونگ پالس (Pulse) می تواند برای سامسونگ سهم بیشتری از بازار را کسب کند؟ برای جذاب تر شدن داستان، شایعه ای را که می گفت ساعت هوشمند سامسونگ با حسگر اثرانگشت و بلندگوی یکپارچه با نمایشگر ارایه می شود را هم در نظر داشته باشید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)