حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر منعطف OLED شرکت BOE معرفی شد

حتما به یاد دارید که دو ماه پیش در ترنجی خواندیم که نمایشگر سامسونگ Infinity Flex رسما معرفی شد. به هر حال آن سامسونگ است و سروصدای بیشتری نسبت به نمونه شرکت چینی BOE دارد. یک ماه پیش خواندیم که BOE یکی از مضنونان خرید فناوری سرقت شده نمایشگر منعطف OLED سامسونگ است و حالا هر چه که هست نمایشگر منعطف OLED شرکت BOE معرفی شده و در ادامه با هم با آن آشنا می شویم، با ترنجی همراه باشید.

نمایشگر منعطف BOE پنل OLED

نمایشگر منعطف BOE پنل OLED

نمایشگر منعطف BOE با پنل OLED مشخصات قابل توجهی دارد. از جمله این موارد می توان به شعاع خم شدن نمایشگر تا ۱ میلی متر اشاره کرد. این فناوری پیشرویی است و به دستگاه کمک می کند تا لولا کمترین گپ را داشته باشد. روشنایی برابر ۳۸۰ نیت گستره رنگ ۱۰۰ درصدی طیف NTSC و زمان پاسخ‌گویی ۱ میلی ثانیه ای است. ضخامت پنل نیز ۰.۶۶ میلی متر است. رزلوشن 2048*1536 پیکسل و ابعاد کلی 7.56 اینچ است.

 

 

به صورت کلی ما هنوز با علامت سوال های زیادی درباره نمایشگرهای منعطف و در مرحله بسیار پیشرفته تر، موبایل های منعطف تجاری داریم اما چیزی که مشخص است شرکت ها در تلاش و در جنگ با آن ها هستند. شرکت BOE می گوید که پنل نمایشگر آن ها تا ۱۰۰ هزاربار می تواند تا شود و مشکلی پیش نیاید اما این برای استفاده روزمره به نظر کم می رسد. همچنین سوال های دیگری از این باب که در حالت باز یا بسته چقدر می توان از این نمایشگر استفاده کرد، مکانیسم لولا به چه صورت و … سوال باقی است.

نظر شما درباره نمایشگر منعطف BOE با پنل OLED چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
20 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

(دادستانی کره‌جنوبی اعلام کرده است که جدیدترین تکنولوژی صفحه‌نمایش‌های تاشوی سامسونگ به سرقت رفته و به مبلغ ۱۴میلیون دلار به دو کمپانی چینی هواوی و BOE فروخته شده است
طبق اعلام دادگاه کره‌ای، سامسونگ به مدت 6 سال و بیش از 150 میلیارد وون (130 میلیارد دلار) در زمینه توسعه و تولید صفحه نمایش‌های تاشو زمان و هزینه صرف کرده است.)
نزدیک دو ماه پیش سامسونگ معرفی کرد و الان boe هم معرفی کرد،طرفدار برند چینی واقعا خجالت نمیکشی برند محبوبت از فناوری سرقت شده یه برند دیگه استفاده کنه بده بیرون،روت میشه بگی طرفدار هداوی هستی،تا دنیا دنیاست هواوی و BOE دزد فناوری برندهای دیگه هستن،برند چینی مثل غده سرطانی در دنیای تکنولوژی هست که جز تقلید و سرقت هیچ چیز دیگه ای بلد نیستن،من جای شما بودنم دیگه کامنت نمیزاشتم،البته وقتی برند مورد علاقت دزد تکنولوژی باشه طرفدارشم مثل خودشه.البته اگه سامسونگه زَهرِشو میریزه.

Arrow

باز مزخرفاتت شروع شد

chalton

مضخرف تویی که همه سایت ها زدن که تکنولوژی صفحه‌نمایش‌های سامسونگ رو دو برند هواوی و BOE به سرقت بردن و این خبر هم تایید شده و کاملش رو بالا گذاشتم ولی باز مثل کپک سرتو کردی تو برف خودتو زدی به اون راه،ادمی که خواب باشه رو میتونی بیدار کنی ولی ادمی که خودشو زده بخواب رو هر چقدر هم خودتو بکشی نمیتونی بیدارش کنی مثل تو و امثال تو،اصلا حال نمیکنم دیگه جواب ترول هارو بدم.

Amin.light33

از کی تا حالا ۱۵۰ میلیارد وون میشه ۱۳۰ میلیارد دلار؟

Arrow

همه توی این سایت میدونن مزخرف میگی با دروغ گفتن نمیتونی بقیه رو مجبور کنی برند مورد علاقتو بخرن

chalton

برند چینی هیچی از خودش نداره هواوی و boe دو برند فاسد که برای دنیای تکنولوژی مثل غده سرطان میمونن.واقعا باید بدبخت باشی طرفدار این برندها باشی،با سرقت تکنولوژی صفحه‌نمایش‌های سامسونگ،بلخره معرفی کرد،برند چینی مضر برای دنیای تکنولوژی،طرفدارش هم مضر برای جامعه بشری.

Arrow

تا کی میخوای دروغ بگی به خاطر همین حرفا از اون یکی سایت پرتت کردن بیرون

amer

خخخخ

siavash

چالتون توچرا خودتو میکشی این وسط؟من طرفدارهواویم وبه وجود چنین برندی افتخار میکنم.اگه هواوی وامثالهم نبود سامهنگ طراحی اس۴رو درقالب اس١٠ باقیمت گزاف!میداد دست ملت.نو اوری های هواوی حداقل ازسال٢٠١۶ به بعد به حدی رسیده که لایق احترام باشه!گرچه نظر شما هم محترمه:)

Amin

سامهنگ؟!
خیلی خوبی مشتی.

Pouya

هواوی قابل احترامه درست ، منم قبول دارم

ولی اخه سامهنگ؟ شما احیانا در سال ۲۰۱۴ زندگی میکنی با اس ۵ (اونم نسخه اگزینوسش) گذشت از اون روزا من اس ۶ دیدم هنگ نداره اس ۷ دیدم سریعه واقعا چی فک کردی در مورد سام سال ۲۰۱۸ و پرچمدارو هنگ؟🤔
اگر هواوی نبود سام اس ۴ رو در قالب اس ۱۰ میداد؟ اینو سکوت کنم بهتره 😑
حالت خوبه؟

Amin

الان فکر می‌کنی اونی که بهت منفی داده، اصلا فهمیده چی گفتی؟!😄

Pouya

اصلا پشیمون شدم از کامنت گزاشتن کاش میفهمیدن😂

mega08

سامهنگ!؟ نوآوری!!
عجب.

علی شیخ زاده

از وقتی موبایل منعطف شیائومی لو رفته این پنل های یک بار خم یا به عبارتی تک لولا به چشمم نمیاد
دلیلشم اینه که هرچقدر هم مشخصات خوبی داشته باشن چون اون وظیفه و فلسفه وجودی موبایل منعطف که قرار دادن نمایشگر هرچه بزرگتر و کاربردی تر در اختیار کاربر هست رو به خوبیِ اون محصولِ لو رفته ی شیائومی ادا نمیکنن.
چقدر جمله طولانی شد

Amir Hossein

واقعا واسه شیائومی یه سر و گردن بالاتره

CAPCOM

بنظره من مشخصات خوبی داره اگه بتونه بیشتر ارتقاش بده قابل تحسین

ronin

چالتون غده سرطانی سایت های تکنولوژی
سکته نکنی
مطمعن با هیچکس به چرت و پرتات گوش نمیده
خودتو پاره کن چیزی که باید اتفاق میفته
حرف توام به هیچ جای کسی نیس

siavash

غده ی سرطانی فقط چالتونه نه هواوی و boe!!

_V_

دقیقا میت ایکس همینه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)