حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر سامسونگ Infinity Flex رسما معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 27 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ

می دانید چیست؟ کنفرانس SDC2018 یا همان کنفران توسعه دهندگان سامسونگ بیشتر شبیه به کنفرانس رونمایی از نمایشگرهای جدید بود تا کنفرانس توسعه دهندگان! البته این مربوط به نطق اصلی است و حتما روزهای بعدی برنامه های دیگری وجود دارد. همانطور که گفتیم امشب سامسونگ با نمایشگرهای Infinity V، Infinity U و Infinity O تسلیم ناچ شد اما در کنار آن ها نمایشگر سامسونگ Infinity Flex رسما معرفی شده که می تواند جذاب تر باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

ابتدا ویدیو بالا را برای مرور پیشرفت صنعت نمایشگرسازی سامسونگ را می بینیم. این شرکت قطعا به نمایشگرهای لبه خمیده خود که در گلکسی نوت اج (Note Edge) رونمایی کرد و در نسل های بعدی پیشرفت بیشتری پیدا کردند، می بالد. پس از آن با کم حاشیه شدن و حالا با معرفی اولین نمایشگر منعطف این شرکت که آماده عرضه یک موبایل منعطف جذاب است.

مشخصا سامسونگ نمی خواهد موبایلی شبیه به FlexPai که توسط Rouyu Technology به عنوان اولین موبایل منعطف دنیا رونمایی شد را رونمایی کند. سامسونگ همچنان در حال توسعه رابط کاربری، تجربه کاربری و دید خود برای موبایل یا تبلت منعطف است. اما این نمایشگر سامسونگ Infinity Flex چیست؟

چیزی که تصویر متحرک اصلی مطلب آن را برای شما توصیف می کند، نمایشگر سامسونگ Infinity Flex بوده و آن یک نمایشگر ۷.۳ اینچی است که کاملا روی خودش جمع می شود و شما می توانید روی پشت یکی از آن ها یک نمایشگر دیگر در اندازه ۴.۲ اینچ (یا همین حدودها) داشته باشید که وقتی دستگاه بسته است، در حالت موبایلی از آن استفاده کنید و مثلا وقتی می خواهید بازی کنید، فیلم ببینید یا کتاب بخوانید آن را باز کنید! حقیقتا این جذاب است اما آیا آنطور که مدیر عامل سامسونگ ادعا کرده بود، موبایلی که سامسونگ با این نمایشگر Infinity Flex توسعه می دهد واقعا تفاوت ویژه ای با یک تبلت و یک موبایل بهم چسبیده تاشو می کند یا خیر؟

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که از این نمایشگر منعطف سامسونگ استقبال خوبی می شود؟ یک هفته پیش در ترنجی خواندیم که موبایل منعطف ال جی در نمایشگاه CES 2019 رسما رونمایی خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
27 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

انقلابی در گوشی های موبایل دوباره توسط سامسونگ رقم خورد،درسته این طرح اولیه هست برای معرفی،و حدود 6 ماه دیگه (اگه به تاخیر نندازن) نسخه اصلیش معرفی میشه و وارد بازار میشه،با معرفی این گوشی منعطف سامسونگ گوشی های موبایل وارد مرحله جدیدی شدن و حالا برندهای دیگه دوباره دنباله رو سامسونگ شدن و کم کم برای ساخت گوشی های منعطف با سامسونگ همکاری میکنن،

گوشی منعطف سامسونگ انقلابی در گوشی های موبایل???????
ترول های اپل و هواوی این هم از نسل انقلابی تلفن های همراه اینده.

chalton

تبریک چالتون عزیز ??✋✋

3INA

خودت به خودت جواب دادی ؟؟؟

Jahandar

ظاهرا این بنده خدا مولتی اکانته و اینجا سوتی داده و فکر کرده داره با اکانت دومش به اکانت چالتونش جواب میده ?‌?‌?‌?

chalton

اره مگه چیه؟راضیم از مراسم سامسونگ و معرفی گوشی منعطفش واسع همین به خودم تبریک گفتم.

Pouya

وات خودت با خودت حرف میزنی??

Pouya

عین اینه روز تولدم خودم به خودم تبریک بگم?

علی شیخ زاده

میخواسته با اون یکی اکانت به خودش تبریک بگه که خراب کرد ???

chalton

برو تو سایت های دیگه هم نگاه کن به خودم تبریک گفتم،نمیدونم شیخ انقدر اکانت داشتی تو ترنجی که فکر میکنی همه ده تا اکانت دارن،همین اکانتی هم که دارم زیادیه.

raminkhan

وایییییییی ترکیدم یعنی ??????

Ebinem

نووب بودنو با چالتون تجربه کنید.
بنده خدا یه 7 8 10 تا اکانت داره از سامسونگ تعریف کنه. اینجا سوتی داده خودش به خودش تبریک گفته حالا داره روش اسکی میره.

dele_tanha

چکارش دارین بنده خدا اینقدر عجله کرده فراموش کرده از اکانتش خارج بشه و با اکانت دیگش بیاد ی نفس بگیری بد نیستا ???

dele_tanha

وحشتناک ترین سوتی دنیا را با چالتون تجربه کنید ???

Sadeghh

?

MohammadFarhaadi

به خودت تبریک گفتی یه عزیز هم انداختی پشتش؟!خوب تابلوئه خواستی با یه اکانت دیگه به خودت تبریک بگی!دقیقا عین کارای شرکت سامسونگ.یاد یاروویی افتادم که جلو یه جمعی خورد زمین بعد تا آخر عمر خودش رو زد به لنگیدن یعنی من سه نکردم لنگ میزنم که خوردم زمین!حالا برای اینکه ثابت کنی تو درست میگی رفتی تو هر چی سایت تکنولوژی و سیاسی و ورزشی کامنت گذاشتی بعد به خودت تبریک گفتی که آره من حواسم بوده و به خودم تبریک گفتم؟!یه طوری هم جلوه میدی انگار این یه رسم خیلی عادیه و بقیه حالیشون نیست و اونان که دارن اشتباه میکنن و تبریک گفتم به خودت یه کار عامیانست و تو تمام فرهنگها اینو داریم??????

علی شیخ زاده

دقیقا هدف سامسونگ از معرفی این نمایشگر نیمه آماده همین حرف شما بود?

میشه گفت ترس از معرفی گوشی منعطف توسط بقیه برند ها باعث شد سامسونگ ابتدا از نمایشگر منعطف نیمه آماده رونمایی کنه و خودشو بعنوان اولین جلوه کنه جوری که مثلا اگر فردا اپل یه گوشی منعطف کاملا حرفه ای معرفی کرد فن هایی مثل شما بگن تقلید از سامسونگ درحالی که سامسونگ هنوز چیزی معرفی نکرده ولی با
یه نمایش کوتاه این تفکر رو بوجود اورد ?
این که بگن نشون داد تا توسعه دهنده ها واسش برنامه توسعه بدن یه جوکه آخه چیزی که معرفی نشده و اصلا وجود خارجی نداره چیزی نمیشه واسش چیزی توسعه داد.
مطمین باشید اگه این ترس وجود نداشت تا روز معرفی رسمی چیزی به نمایش نمیذاشتن همونطور که چندسال گذشته چیزی نگفتن

ولی در کل اگه این نمایشگر تجاری بشه عالیه و تحسین برانگیز البته شاید در نسخه های ابتدایی مورد استقبال گسترده قرار نگیره

pouya

بشین تا دنباله روش باشن خخخ

Amir7090

انقلابش مثل انقلاب ۵۷ میمونه???

Amir7090

ممنون امیر جان خوب تیکه ای انداختی???عزیزمی

علی شیخ زاده

نواوری جذابیه و میتونه موفق باشه ولی این طرز معرفی دست و پاشکسته و تیزرگونه به نظرم شایسته همچین محصولی نبود و نیست جوری که معرفی شد انگار این نمایشگر اصلا اماده نبوده و هنوز جای کار داره.

ahmad

چند سال طول میکشه کامل بشه هنوز جای پیشرفت داره من زیاد حال نکردم همونطور که هنوزم کاربرد لبه های خمیده رو متوجه نشدم این طرح هم زیاد انقلابی نمیدونم

Pouya

قطعا هنوز جای کار داره ولی برای شروع خوبه بد نیست به نظرم

Jahandar

کی حاضره گوشی با این ضخامت شتری دستش بگیره؟؟؟ من که حاضر نیستم!
یه شخصه ترجیح میدم موبایل و تبلتم جدا باشه. مخصوصا اگه بدونم این صفحه نمایش بعد از تعداد مشخصی خم و راست شدن دچار مشکل خواهد شد.

CAPCOM

هم گوشیه هم تبلت تو جیبم جا میشه خیلی خوب باید منتظر طرحهای اسلیمتر و بدون حاشیه تر باشیم

mosayebso

اقای ع.ط.ایی
بخش اخر گنفرانس توسعه دهنده های سامسونگ ب این خاطر در مورد نمایشگر بود تا اخر کار به این صفحه نمایش خم شونده برسن
اون همه صحبت در مورد بیکسبی و iot و.. ک اول کنفرانس اجرا شد بحساب نیاوردین؟؟؟
در مورد این دستگاه همونطور که از قبل هم مشخص بود توی مراسم فقط قرار بر این شد ک کلیت رابط کاربری و ویژگی خاص مثل مولتی تسکینگ جدیدش در معرض دید توسعه دهنده ها باشه و اونها بتونن برنامه هاشون رو براساس این فرم فکتور جدید بنویسن
بعضیا میگن معرفی
بابا سامسونگ فقط یه دستگاه رو نشان داد ک بگه اره ما روی این دستگاه کار کردیم و به نتیجه رسیدیم و امادس و برای شما توسعه دهنده ها یه مرجع رو نشان میدیم
اون قالب هم برای دستگاهای تستی یا همون prototype بکار میره
اما چیزی ک مشخص بود اینه ک این دستگاه وثتی حالت folde هس بین ۲صفحه کاملا بسته میشه و این خیلی خوبه
قبلا هم گفتم صفحه بزرگتر بشه هیچ فایده ای نداره اگر بدچن کاربرد باشه و کند ولی اینجا کاراییشو نشون داد
اینکه محتوا رو ب راحتی به نمایشگر بزرگ انتقال بدی و بطور همزمان هم بتونی بازی کنی هم جواب اس ام اس بدی یا توی شبکه اجتماعی باشی و…
ویژگی خاصی ک این جور دستگاها دارن قابلیت حمل پذیری فوق العاده اونهاس یعنی شما یه تبلت ۷.۳ اینچی رو هرجا ک بخاین تو هر جیبی میتونین داشته باشین و در کنارش یه موبایل برای کارهای روزمره مثل زنگ زدن مثل اس ام اس دادن مثل کار توی شبکه های اجتماعی و.. که نیاز ب صفحه بزرگ حس نمیشه وجود داره!
البته خیلی چیزهاش سکرت هس بخصوص امکاناتی که سامسونگ درنظر گرفته و باید تا زمان رونمایی اصلی منتظر بمونیم

BLACK

به نظرم تا زمانی که ضخامت تاشده این گوشی به اندازه ای نباشه که تو جیب جا بشه طرح انقلابی محسوب نمیشه.

Sadeghh

بعید میدونم این طرح خیلی بگیره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)