حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی کیو ۹ (LG Q9) با اسنپدراگون ۸۲۱ دیده شد

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | ال‌جی، شایعات

مدت‌هاست درباره میان رده جدید ال جی یعنی کیو ۹ (LG Q9) با مدل عددی LM-Q925L صحبت می کنیم. امروز ال جی کیو ۹ (LG Q9) با اسنپدراگون ۸۲۱ دیده شده و در ادامه با هم بنچمارک تازه منتشر شده این دستگاه را مرور می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

بنچمارک LG Q9

بنچمارک LG Q9

همانطور که در بنچمارک LG Q9 می بینید، چیپست اسنپدراگون ۸۲۱ را در قلب خود خواهد داشت و حافظه رم آن ۴ گیگابایت خواهد بود. سیستم عامل اندروید ۸.۱ نیز برای آن دیده می شود که جذاب نیست. ال جی عموما در ارایه دستگاه با سیستم عامل به روز خوشنام تر است و این نمی تواند جالب باشد. البته دلیل مشخص است چون یک ماه پیش بود که ما در ترنجی خواندیم ال جی کیو ۹ (LG Q9) همان ال جی جی ۷ فیت (LG G7 fit) خواهد بود. در حقیقت ال جی همان دستگاه قدیمی را با نام جدید برای بازار جهانی ارایه خواهد کرد.

اولین بار سه ماه پیش بود که مشخصات ال جی کیو 9 (LG Q9) در کنار تصویری از آن لو رفت. همچنین یک ماه پیش رندر ال جی کیو ۹ (LG Q9) لو رفت. ال جی جی ۷ فیت را اگر بخواهیم مرور کنیم، باید به یاد آوریم که ال جی جی 7 فیت (LG G7 Fit) با اسنپدراگون 821 آمده تا یاد ال جی جی 6 یعنی پرچمدار 2 سال پیش را زنده کند، در حقیقت پرچمداری که زمان خودش هم پرچمدار نبود چون چیپست اسنپدراگون 835 را نداشت! اسنپدراگون 821 در قلب پرچمدارهای سال 2016 می تپید.

ال جی کیو ۹ (LG Q9)

ال جی کیو ۹ (LG Q9)

نمایشگر ال جی جی 7 فیت 6.1 اینچی با رزلوشن QHD+ است و همانند دیگر مدل معرفی شده، بریدگی دارد. در حقیقت این تنها وجه شبه بین خانواده ال جی جی 7 است. البته تا از یاد نبرده ایم بگوییم که بلندگوی Boombox نیز در هر سه دستگاه یکسان است و این به معنی صدای بلند اما تکی است.

در بخش دوربین LG G7 Fit اما یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی دارد و با f/2.2 و یک دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی با f/1.9 دارد که من حداقل امیدوارم بودم گشودگی دیافراگم آن ها جا به جا می بود! باتری اما در این گزارش متفاوت تر و برابر ۳۵۵۰ میلی آمپر عنوان شده است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که ال جی کیو ۹ (LG Q9) می تواند میان رده جذابی برای ال جی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

جالب نبود مقدار رم پایین
باطری ضعیف
اندروید قدیمی
طراحیه بد
دوربین تکی
فقط قیمتش مونده باید ببینیم قیمت دربرابر این مشخصات ارزش داره یانه

Peiman

طراحیش واقعا خوب نیست

abolfazlbt

ال جی تو زمینه میان رده اصلا سیاست خوبی نداره برا همینم همیشه فروشش پایینه.اصلا میانرده و پایین رده های خوبی معرفی نکرده تو این سالا هنیشه مشخصات ضعیف و قیمتشون بالا بوده

علی شیخ زاده

الجی همیشه کارای عجیب غریب میکنه انگار مدیریت بخش موبایل این شرکت افتاده دست چهارتا بچه.
آخه یه کارایی از این برند بعیده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)