حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی کیو ۹ (LG Q9) همان ال جی جی ۷ فیت (LG G7 fit) خواهد بود

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | ال‌جی، شایعات

ال جی کیو ۹ (LG Q9) قرار است میان رده جدید این شرکت کره ای باشد که تا کنون شایعاتی درباره آن خوانده ایم. امروز با یک شایعه دیگر مشخص می شود که تقریبا ال جی کیو ۹ (LG Q9) همان ال جی جی ۷ فیت (LG G7 fit) خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

ال جی کیو ۹

ال جی کیو ۹

ال جی کیو ۹

ال جی کیو ۹

ال جی کیو ۹

ال جی کیو ۹

از مجموع شایعاتی که درباره میان رده بعدی ال جی منتشر شد هاست، می توان به مدل عددی LM-Q925S و LM-Q925L اشاره کرد. با مدل LM-Q850 که مربوط به ال جی جی ۷ فیت است، تفاوت وجود دارد اما مشخصات کلی سخت افزاری تفاوت زیادی ندارد.

نمایشگر ۶.۱ اینچی ال جی کیو ۹ (LG Q9) احتمالا رزلوشن FHD+ دارد و بریدگی نمایشگر خواهد داشت. این دستگاه با حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی دیده شده اما درباره چیپست خبر مشخصی وجود ندارد. از آن جا که گفته می شود ال جی کیو ۹ احتمالا نام جهانی ال جی جی ۷ فیت است، چیپست اسنپدارگون ۸۲۱ برای آن خیلی حدس بیراهی نیست.

سیستم عامل متاسفانه اندروید ۸.۱ عنوان می شود که پایین تر از انتظار است اما اگر بخواهد همان ال جی جی ۷ فیت باشد که دو ماه پیش معرفی شد، طبیعی به نظر می رسد. فعلا خبری درباره عرضه جهانی ال جی کیو ۹ نیست اما به نظر می رسد که ال جی در میان رده ها کاملا گیج عمل می کند و راهبرد خاصی ندارد. این تاخیر ها کافی است تا چند جین موبایل مشابه به ال جی جی ۷ فیت یا ال جی کیو ۹ از برندهای چینی با قیمت پایین تر پس از نفوذ به قلب و منطق کاربر، در جیبش بنشیند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید ال جی کیو ۹ (LG Q9) همان ال جی جی ۷ فیت (LG G7 fit) خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)