حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر ال جی کیو ۹ (LG Q9) لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 9 دیدگاه | ال‌جی، شایعات

دو ماه پیش بود که مشخصات ال جی کیو 9 (LG Q9) در کنار تصویری از آن لو رفت. حالا به نظر می رسد که حداقل آن تصویر اشتباه بوده است چون رندری که امروز از ال جی کیو ۹ (LG Q9) لو رفته است به ما چیزهای دیگری را نشان می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ال جی کیو ۹ (LG Q9)

ال جی کیو ۹ (LG Q9)

طراحی ال جی کیو ۹ (LG Q9) شبیه به ال جی جی ۷ است و این نشان می دهد که ال جی به Q9 به چشم یک میان رده لوکس نگاه می کند. البته اگر به یاد داشته باشید، همان ۲ ماه پیش ال جی جی 7 وان (G7 One) و ال جی جی 7 فیت (G7 Fit) معرفی شدند و این رندر با تصویر زمینه ای که دارد خیلی شبیه به رندر رسمی ال جی جی ۷ فیت است. دو حالت وجود دارد، یا منبع منتشر کننده خبر دچار اشتباه است یا شاید ال جی بخواهد ال جی جی ۷ فیت را در برخی بازارها با نام ال جی کیو ۹ (LG Q9) بفروشد.

همچنین این اولین موبایل در خانواده میان رده های سری Q ال جی است که با بریدگی نمایشگر ارایه می شود. طبق این رندر می توان گفت انتظار یک نمایشگر ۶.۱ اینچی با نسبت تصویر ۱۹:۹ و حسگر اثرانگشت پشت دستگاه برای ال جی کیو ۹ (LG Q9) اصلا بیراه نیست.

اما مشخصات ال جی کیو ۹ (LG Q9) که پیش از این لو رفته بود را اگر بخواهیم مرور کنیم به چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ می رسیم که در کنار آن ۴ گیگابایت حافظه رم وجود دارد. حافظه های داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایت نیز برای آن موجود است. باتری ۳۵۵۰ میلی آمپری برای آن می تواند امیدوار کننده باشد و در نهایت اندروید ۸.۱ است که برای بخش سیستم عامل در نظر گرفته شده است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید حضور خوبی برای ال جی در بازار میان رده های لوکس خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shiral

خوبه اگر قیمت معقول باشه

abolfazlbt

قیمت معقول اونم تو ایران؟؟؟؟

Alif16

بازم باتری ضعیف

Soheil Rezayi

دوربینش باید دو گانه می بود ( نرمال + واید ) با طراحی گوشی خودم

Soheil Rezayi

باتری ۳۵۵۰ ضعیفه ؟؟؟؟؟

CAPCOM

مشخصات خوبه ی میانرده خوب دمش گرم اما قیمتش ندیده میگم بالاست

mega08

متاسفانه میانرده های قبلیشو با مشخصات پایین رده میداد بیرون. (خسیسه)
این یکی با این مشخصات قیمتش مسلما بالاس ، ی بار برا g5 چنین کاری انجام داد و ی گوشی با مشخصات پایینتر ولی ظاهر خود g5. قیمتش بالا بود. اینم احتمالا از اون رویه پیروی کنه

Shiral

قیمتش احتمالا اصلا رقابتی نیست

BeFair

یک چیز خاص ارایه کن ال جی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)