حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین عکس از گلکسی اس ۱۰ در دنیای واقعی منتشر شد

نوشته

5 سال قبل | 20 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ، شایعات

مدت زیادی است که درباره گلکسی اس ۱۰ شایعاتی می‌شنویم و حالا امشب یک تصویر در دنیای واقعی از آن منتشر شده که همان دانسته های قبلی را تایید میکند اما مرور آن می تواند جالب باشد. اولین عکس از گلکسی اس ۱۰ در دنیای واقعی منتشر شده و با هم در ترنجی آن را مرور می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

گلکسی اس ۱۰

گلکسی اس ۱۰

در این تصویر اولین چیزی توجه ما را جلب کرد، حاشیه لبه پایین نمایشگر گلکسی اس ۱۰ است. حداقل در این تصویر اینطور دیده می شود.

در مقایسه حاشیه پایین نمایشگر گلکسی اس ۱۰ با آیفون XS مکس اپل می بینیم که حاشیه های کناری نمایشگر آیفون ۶ خیلی خوب است پس آن ها در آیفون X کم حاشیه هم ادامه داده و به صورت کلی با حاشیه لبه پایین دستاگه به نوعی همگام کرده و ظاهر متقارنی به دستگاه داده است. این سبب می شود که آیفون X و آیفون Xs خیلی کم حاشیه دیده شوند که خب در حقیقت همینطور هم هستند.

سامسونگ اما همیشه حاشیه های بقل نمایشگر کمتری نسبت به اپل داشته و با خمیده شدن لبه های نمایشگر این حاشیه ها کمتر به چشم می آیند. این ها سبب می شود که حاشیه لبه پایین حتی اگر برابر با آیفون X هم باشد اما به دلیل عدم هماهنگی با لبه های کناری، لبه پایین نمایشگر گلکسی اس ۱۰ بیشتر از آیفون X دیده شود.

ما همچنین خواندیم که خمیدگی لبه نمایشگر گلکسی اس ۱۰ کمتر از گلکسی اس ۹ خواهد بود. همچنین در این تصویر سوراخ نمایشگر دوربین سلفی مشخص است و تصویر زمینه جدید نیز مشخص است. این تصویر مربوط به نسخه برش نخورده گلکسی اس ۱۰ است. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
20 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

به نظر بد نیست ولی انتظار داشتم حاشیه های کمتری داشته باشه ، چون در چند پست قبلی که مربوط به گلس گلکسی إس ۱۰ و إس ۱۰ پلاس بود ، حاشیه ها از ۴ طرف به حداقل ممکن رسیده بودن. اینم به نظر نمیاد نمونه ی نهایی باشه .

Pouya

راستش من میزان کم حاشیه رو مثل اس ۹ رو به این سوراخ ترجیح میدم ولی از ناچ معمولی بهتر و ناچ قطره ای هم از این بهتر
اصلا دروغ چرا با طراحی اس ۹ خودم بیشتر حال کردم😁

جناب ع.طایی

اپل اعتقاد دارد که حاشیه های کناری نمایشگر آیفون ۶ خیلی خوب است پس آن ها در آیفون X کم حاشیه هم ادامه داده و به صورت کلی با حاشیه لبه پایین دستاگه به نوعی همگام کرده و ظاهر متقارنی به دستگاه داده است. این سبب می شود که آیفون X و آیفون Xs خیلی کم حاشیه دیده شوند که خب در حقیقت همینطور هم هستند.

این قسمت مقاله فکر کنم نیاز به تصحیح داره

Dariushrd

بنظر من ناچ یا سوراخ تا زمانی که حاشیه پایین با بغل برابر نباشه جز زشت کردن گوشی هیچکاری نمیکنه و مث جوک میمونه…بشخصه طراحی آیفون ایکس رو بیشتر میپسندم… امیدوارم حاشیه هاش کمتر باشه

HM-Royal

هنوز هم پیشونی داره هم چونه! بالای دیسپلی هم سوراخ بزرگ دوربین داره . طرح جالب و هیجان انگیزی نیست

ronin

کاش حاشیه پایینو با بالا یک انداره میکرد
در هر صورت همین جوریشم دستگاه جذابیه

Peiman

هر چی نگاش میکنم حاشیه‌های لبه پایینی از آیفون تن اس مکس بیشتره

Sadeghh

بعید میدونم حاشیه پایینش اندازه ایفون xs باشه، به نظرم بیشتره از ایفون هست

Vahid

یکی ناچ
یکی قطره
یکی ناچ گرد
منم همچنان بدون این موارد
طراحی مثل xz3
a8و …برام جالبترن
فیط یکم کم حاشیه تر
ولی گرد باشه صفحه نمایش

amer

طراحیش دوست دارم و قابل ستایش.ولی طراحی xperia xz4 یه چیز دیگه است

moponding

یعنی الان حاشیه پایین این با آیفون x برابره؟؟؟ این الان خیلی بیشتر از حاشیه پایین آیفون هست. دقیقا مثل گوشی های چینی حاشیه پایین زیادی داره.

Amir Hossein

طبق تصاویر منتشر شده قبلی انتظار حاشیه های کمی رو داشتیم.
یکم دلسرد شدم با دیدن این عکس

Naranj

این که فیک هست، بابا تابلو هست دیگه چرا تشویش اذهان مبکنید؟!

نیما عرفانی

استفاده از سوراخ نمایشگر در جهت حذف حاشیه ی بالای دستگاه نشانگر این موضوع هست که سری إس ۱۰ از تشخیص چهره ۳ بعدی یا عنبیه چشم بی بهره هستن چون استفاده از این قابلیت ها به فضای بیشتر و حسگرهای بیشتری نیاز داره تا صرفا یک دوربین سلفی و سامسونگ حداقل در پرچمدار سری إس ۱۰ به حسگر اثرانگشت درون صفحه که طبق شایعات ۳۰ درصد از پنل جلو رو شامل میشه بسنده کرده . این موضوع هم مثبت تلقی میشه هم منفی.
مثبت برای کاربرانی که احراز هویت اثر انگشت رو در مقایسه با روش های دیگه بیشتر ترجیح میدن و نیز اثر انگشت درون صفحه سهولت استفاده‌ی بیشتری داره نسبت به بقیه ( حتی روی سطوح صاف مانند میز هم میشه ازش استفاده کرد)
و منفی برای کاربرانی که روش های احراز هویت جدیدتر مانند تشخیص چهره ی ۳ بعدی با امنیت بیشتر( به ویژه سنسور جدید سونی با تشخیص لیزری) رو ترجیح میدن به اثر انگشت .
البته خبرهایی که از گوشه کنار شایعات میاد،شاید مدل پلاس ۲ تا دوربین سلفی داره که باز به نظر نمیاد کابردی در احراز هویت ۳ بعدی داشته باشه و بیشتر به مکانیزم دوربین سلفی الجی وی ۴۰ و پیکسل ۳ شباهت داره ، یعنی یه لنز با زاویه عادی و یه لنز با زاویه ی باز برای سلفی.

Amin

البته اگر دوربین ToF باشه، می‌شه همون اسکنر سه بعدی چهره.
و ضمنا، شاید این نسخه لایت باشه.

نمی‌شه سامسونگ نه اسکنر عنبیه بذاره، نه ۳ بعدی چهره.
این یه عقب‌گرد بزرگه که از سامسونگ بعیده.

نیما عرفانی

برای نسخه پلاس آره ولی مدل معمولی رو شک دارم

نیما عرفانی

نه لایت که نیست چون مشخصه لبه ها انحنا داره ولی مدل لایت میگن که تخته

CAPCOM

آقا من این لبه های خمیده رو با یه کم حاشیه سیاه میبینم یاد تلویزیون رنگی چوبی قدیمیا میوفتم مثله بلر

Amir7090

چه ضایع خداییش
مثل گوشیای فیکه

اگه این باشه خیلی بده

حاشیه پایین از آنر وی ۲۰ و نوا فور بیشتره

ahmad

حاشیه هاش یکم زیاده بنظرم تصورم کمتربود

علی شیخ زاده

اگه این تصویر واقعی باشه حاشیه اس ۱۰ در حد وانپلاس ۶تی و میت ۲۰ و همچنان اندرویدی ها ناکام در برابر اپل در زمینه حذف کردن حاشیه پایین.
شایدم نسخه پلاس یا ۵ جی کاملا بی حاشیه باشن یعنی تفاوت بین مدل های اس ۱۰ شامل میزان حاشیه هم باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)