حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خمیدگی لبه نمایشگر گلکسی اس ۱۰ کمتر از گلکسی اس ۹ خواهد بود

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | تماشا کنید، سامسونگ، شایعات

سامسونگ گلکسی نوت اج که سال ۲۰۱۴ رسما معرفی شد بیشتری خمیدگی را در لبه نمایشگر خود داشت. پس از آن شاهد این هستیم که سامسونگ هر سال این خمیدگی را کمتر می کند؛ دلیلش هم مشخص است، چون کاربران از این نمایشگر با لبه خمیده زیادی استقبال نکردند و لمس اتفاقی بیشتری را سبب می شود. به نظر می رسد این روال کاهشی در گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس هم ادامه دارد و خمیدگی لبه نمایشگر گلکسی اس ۱۰ کمتر از گلکسی اس ۹ خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

 

در این ویدیو مقایسه گلس گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۹ را شاهد هستیم. علاوه بر کاهش قابل توجه حاشیه های لبه بالا و پایین می توان دید که خمیدگی لبه گلس نمایشگر گلکسی اس ۱۰ کمتر از گلکسی اس ۹ است. ما حتی می دانیم که گلکسی اس ۱۰ لایت با نمایشگر کاملا تخت ارایه خواهد شد.

از نظر ابعاد نمایشگر می بینیم که از روی گلس گلکسی اس ۱۰ اندازه نمایشگر ۶.۱ اینچی و از روی گلس گلکسی اس ۱۰ پلاس نمایشگر ۶.۴ اینچی رسما تایید می شود.

مقایسه گلس خانواده گلکسی اس ۹ با گلکسی اس ۱۰

مقایسه گلس خانواده گلکسی اس ۹ با گلکسی اس ۱۰

یک هفته پیش در ترنجی دیدیم که حاشیه پایین نمایشگر گلکسی اس ۱۰ برابر آیفون Xs و کمتر از هوآوی میت ۲۰ پرو است و با بررسی قاب گلکسی اس ۱۰ پلاس دیدیم که از گلکسی نوت ۹ کوچکتر خواهد بود.

نظر شما چیست؟ طرفدار نمایشگر خمیده هستید یا تخت؟ از اینکه خمیدگی لبه نمایشگر گلکسی اس ۱۰ کمتر از گلکسی اس ۹ خواهد بود، چه حسی دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

نمایشگر خمیده زیبایی های خاص خودشو داره و باعث میشه حاشیه های کناری کمتر به نظر بیاد و نمایشگر تخت مقاومت بیشتر و استفاده ی راحت تر رو شامل میشه.

نیما عرفانی

اگه در واقعیت هم در این حد حاشیه ها کم شده باشه ، پس میشه گفت بیشترین درصد نمایشگر به بدنه رو إس ۱۰ داره البته با احتساب سوراخ نمایشگر چون إس ۱۰ پلاس دوربین سلفی دوگانه خواهد داشت و همین موضوع باعث اختلاف ناچیزی در درصد نمایشگر به بدنه میشه.
احتمال داره در نهایت هردو نسخه دوربین دوگانه داشته باشن و فقط مدل لایت دوربین سلفی تکی رو شامل بشه.

Peiman

واقعا اینطوری بهتره

Pouya

یادش بخیر نوت اج چقدر خمیدگیش زیاد بود!

zanyar

یە زمانی سامی یە نوت میزد یە طرفش خم خیلی زیادی داشت ! خیلی چیز تکی بود ! و عجیب اینکه فروش هم داشت !

علی شیخ زاده

داره با سلیقه من هماهنگ میشه ای کاش کلا بیخیال خمیدگی میشدن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)