حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۹ آزمایشی جدید گلکسی نوت ۹ ارایه شد

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | آپدیت اندروید 9، سامسونگ

در حالی که هفته پیش در ترنجی دیدیم تاریخ ارایه آپدیت اندروید ۹ سامسونگ برای گلکسی نوت ۹ گلکسی اس ۸ و دیگر موبایل های این شرکت مشخص شد اما سه روز بعد از آن خواندیم که آپدیت اندروید ۹ گلکسی نوت ۹ احتمالا تا پایان دی ماه و زودتر از موعد ارایه شود. در همین راستا آپدیت اندروید ۹ آزمایشی جدید گلکسی نوت ۹ ارایه شده است، در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

نقشه راه آپدیت اندروید ۹ سامسونگ

نقشه راه آپدیت اندروید ۹ سامسونگ

این نقشه راه کلی آپدیت اندروید ۹ سامسونگ است. سامسونگ فاز آپدیت آزمایشی اندروید ۹ را برای گلکسی اس ۹ و گلکسی نوت ۹ آغاز کرده است و در حال بررسی وضعیت پایداری آپدیت اندروید ۹ خود با رابط کاربری One UI است. امروز آپدیت آزمایشی اندروید ۹ گلکسی نوت ۹ در کره جنوبی به روز شده است.

چند باگ موجود در آپدیت آزمایشی اندروید ۹ سامسونگ گلکسی نوت ۹ وجود داشت که در این آپدیت برطرف شده است. برای مثال زمانی که ژست های حرکتی فعال بوده، ویژگی Force Touch دکمه هوم کار نمی کرده است. همچنین گالری در هنگام نمایش تصاویر متحرک ثبت شده با دوربین دیگر متوقف نمی شود و بیکسبی نیز دیگر باگ قبلی را ندارد.

با ارایه این آپدیت آزمایشی جدید اندروید ۹  گلکسی نوت ۹ باگ غیر فعال شدن لمس گوشه سمت راست کیبرد و عدم تغییر نوار ناوبری در حالت استفاده یکدستی وقتی که ژست های لمسی فعال است نیز برطرف شده است.

این آپدیت آزمایشی جدید اندروید ۹ گلکسی نوت ۹ شماره ساخت N960FXXU2ZRLT را دارد و حجم آن ۱۲۳ مگابایت خواهد بود. نظر شما چیست؟ به نظر می رسد سامسونگ در حال برطرف کردن باگ های نهایی و ارایه آپدیت پایدار اندروید ۹ گلکسی نوت ۹ است.

بیشتر بخوانید: رابط کاربری One UI سامسونگ

بیشتر بخوانید: لیست تغییرات آپدیت اندروید ۹ گلکسی اس ۹ و نگاه نزدیک به رابط کاربری One UI

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammad.90s

سلام دوستان
جای مطمئن سراغ دارید گوشی ارزان قسطی بده ؟
چندین ماه صبر کردیم ارزان شه ولی انگار فایده نداره

pedram_01

چند ماه صبر کردی ارزون بشه ؟😂 . الان در ارزون ترین حالتشه و دوباره افرایش خواهند داشت . دیگ گوشی خریدن برای قشر متوسط رویا و غیر ممکن شده . من که گوشی باز بودم الان اصلا حتی نمیتونم فکر اینو بکنم که بشه گوشیمو عوض کنم . نهایت امیدم این بود مثلاً اس ۹ پلاسم رو بفروشم برم پرچمدار های چینی مثل هووای میت بیست پرو بگیرم ولی بد شانسی من گوشی من که پرچم‌دار سامسونگ هست ۷ میلیون قیمت داره پرچمدار گوشی چینی هووای که باید قیمت کمتری داشته باشه ۱۵ میل قیمتشه !!! حتی این نقشه که بتونم با این حرکت دوباره برای سال جدید یه پرچمدار دستم باشه تبدیل به رویا شد حتی پرچمدار های چینی

Milad7

سامسونگ قیمت ها رو فوق العاده رقابتی کرده.

الان نوت 9 حدود 700 دلار قیمت داره ولی میت 20 پرو 1000 دلار!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)