حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک گلکسی ام ۳۰ (Galaxy M30) با اگزینوس ۷۸۸۵ و اندروید ۸.۱ لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ

خانواده گلکسی M احتمالا در عرضه اولیه با سه عضو وارد بازار خواهد شد، گلکسی M10 پایین رده ترین عضو و گلکسی M20 در کنار گلکسی M30 کمی بالاتر هستند. ما سه هفته پیش بنچمارک گلکسی ام ۱۰ (Galaxy M10) و حتی پیش از آن بنچمارک گلکسی ام ۲۰ (Galaxy M20) را دیده بودیم. امروز اما بنچمارک گلکسی ام ۳۰ (Galaxy M30) با اگزینوس ۷۸۸۵ و اندروید ۸.۱ لو رفته که در ادامه با هم آن را هم مرور می کنیم تا به یک دید جامع نسبت به خانواده گلکسی M برسیم، با ترنجی همراه باشید.

گلکسی ام ۳۰

گلکسی ام ۳۰

به جز حافظه رم ۴ گیگابایتی در این بنچمارک گلکسی ام ۳۰ (Galaxy M30) به سختی می توان تفاوتی بین بنچمارک این دستگاه و گلکسی ام ۲۰ پیدا کرد، در حقیقت هیچ تفاوت دیگری به جز شماره عددی مدل دستگاه وجود ندارد. سامسونگ SM-M305F که قرار است مدل عددی گلکسی ام ۳۰ باشد و سومین عضو خانواده گلکسی M است.

اگزینوس ۷۸۸۵ اینجا نیز خواهد بود و حافظه رم ۴ گیگابایتی اینجا بنچمارک شده است. طبق اطلاعاتی که سه هفته پیش درباره گلکسی M10 گلکسی M20 گلکسی M30 گلکسی A30 و گلکسی A50 لو رفت، ما می دانیم که حافظه داخلی گلکسی M30 در انتخاب های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی خواهد بود.

گلکسی ام ۲۰ عضوی است که درباره آن شایعات بیشتری وجود دارد، چون می می دانیم که گلکسی ام ۲۰ (Galaxy M20) با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و بریدگی نمایشگر قطره طور ارایه می شود پس پر بیراه نیست که تصور کنیم گلکسی ام ۳۰ نیز مشخصاتی همین حوالی داشته باشد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید خانواده گلکسی M30 می تواند موفق باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

گوشیهای سامسونگ همیشه موفق بودند

علی شیخ زاده

یه زمانی هواوی پیله کرده بود به کرین ۶۲۹
اون ول کرد حالا سامسونگ ولکنش به اگزینوس ۷۸۸۵ اتصالی کرده

abolfazlbt

فقط تنها چیزی وجود گلکسی ام ۳۰ رو توجیح میکنه احتمال تفاوت اندازه صفحه نمایشه و الا همه چی همون ام بیسته cpu.رم.صفحه فول اچ دی.احتمالا دوربین پشتم دوگانس و طراحی هم که ناچ قطره ای
فقط میمونه انذازه صفحه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)