حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک گلکسی ام ۱۰ (Galaxy M10) منتشر شد

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | بنچمارک، سامسونگ

دیروز بود که کمی درباره پایین رده و میان رده های جدید سامسونگ صحبت کردیم. گلکسی ام ۱۰ (Galaxy M10) پایین رده ترین این دستگاه ها بود و حالا بنچمارک گلکسی ام ۱۰ (Galaxy M10) منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

سامسونگ گلکسی ام ۱۰ (Galaxy M10)

سامسونگ گلکسی ام ۱۰ (Galaxy M10)

همانطور که در بنچمارک سامسونگ گلکسی ام ۱۰ (Galaxy M10) می بینید، چیپست اگزینوس ۷۸۷۰ در قلب این دستگاه خواهد تپید. مشخص نیست که سامسونگ دقیقا چه زمانی علاقه به به روزرسانی چیپست های پایین رده و میان رده خود دارد و الان چند نسلی هست که همین چیپست ها در موبایل های مختلفی استفاده می شوند.

حافظه رم گلکسی ام ۱۰ (Galaxy M10) برابر ۳ گیگابایت است که البته به نظر می رسد این بنچمارک مربوط به نسخه پایه نباشد. دیروز در ترنجی دیدیم که نسخه پایه گلکسی ام ۱۰ با ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی ارایه می شود و یک نسخه ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی هم دارد. عموما چینش سخت افزاری حافظه رم و حافظه داخلی نیز به صورت  ۱۶+۲ یا ۳۲+۳ گیگ است.

متاسفانه سیستم عامل گلکسی ام ۱۰ اندروید ۸.۱ است که به نظر ما یک ارایه قابل قبول نیست. امتیازهای ثبت شده در این بنچمارک نیز در حد و اندازه های گلکسی جی ۷ است که نشان می دهد خانواده گلکسی ام قدرتمندتر از خانواده گلکسی جی ظاهر می شوند. شش روز پیش بود که گلکسی ام ۲۰ (Galaxy M20) با اگزینوس ۷۸۸۵ و اندروید ۸.۱ لو رفت و خواندیم که شاید گلکسی ام ۲۰ (Galaxy M20) با نمایشگر Infinity U ارایه شود.

نظر شما درباره گلکسی M10 چیست؟ فکر می کنید یک انتخاب خوب برای پایین رده سامسونگ باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

با این مشخصات نسخه پایه باید حدود ۱۰۰ دلار باشه یا حتی کمتر
خیلی دیگه پایین ردس

abolfazlbt

زهی خیال باطل کمتر از ۲۵۰ تا امید وار نباش

CAPCOM

واقعا

حروف الفبا رو تموم کرد این سامسونگ

BeFair

قدرتش خوبه ولی قیمت مهمه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)