حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی ام ۲۰ (Galaxy M20) با اگزینوس ۷۸۸۵ و اندروید ۸.۱ لو رفت

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | بنچمارک، سامسونگ، شایعات

دو ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم تغییر نام خانواده گلکسی On به گلکسی M و ادغام خانواده گلکسی J با گلکسی A صورت خواهد گرفت. همچنین یک هفته پیش گزارش مشابهی خواندیم که خانواده گلکسی ام (Galaxy M) جایگزین خانواده گلکسی J، گلکسی On و گلکسی C خواهد شد. حالا امروز گلکسی ام ۲۰ (Galaxy M20) با اگزینوس ۷۸۸۵ و اندروید ۸.۱ لو رفته که در ادامه آن هم درباره آن صحبت خواهیم کرد. با ترنجی همراه باشید.

گلکسی ام ۲۰ (Galaxy M20)

گلکسی ام ۲۰ (Galaxy M20)

همینطور که در بنچمارک GeekBench لو رفته از گلکسی ام ۲۰ (Galaxy M20) می بینید، دستگاهی با مدل Sm-M205 دیده می شود. البته که این دستگاه هنوز نام رسمی ندارد اما گفته می شود می تواند مربوط به گلکسی M20 باشد.

چیپست اگزینوس ۷۸۸۵ که در قلب خیلی از میان رده های سامسونگ می تپد برای گلکسی ام ۲۰ عنوان شده و حافظه رم ۳ گیگابایتی در نظر گرفته شده است. سیستم عامل اندروید ۸.۱ هر چند دلچسب نیست اما گویا سامسونگ به آن ارادت خاصی دارد!

امتیاز کلی بنچمارک گیکبنچ گلکسی M20 را می توان خوب دانست و برای یک دستگاه میان رده قابل توجه است. این حدودا نصف قدرت اسنپدراگون ۸۴۵ است.

درباره دیگر مشخصات گلکسی ام ۲۰ (Galaxy M20) اطلاعاتی در دست نیست و چون هنوز دسته بندی و دید کلی نسبت به آن خانواده مشخص نشده است، حدس زیادی هم درباره آن نمی توان زد.

نظر شما چیست؟ خانواده گلکسی M چه شخصیتی خواهند داشت؟ فکر می کنید این مشخصات برای آن مناسب است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mosayebso

سری m سری پایین رده سامسونگ هست و m20 پایینرده ترین بخش این ردس که از اکسینوس ۷۸۸۵ بهره برده!! خب اگر این حدود قیمت ۱۷۰-۱۸۰ دلار داشته باشه میتونه حسابی ب بازار شک بده
و ورژن ۴+۶۴ گیگ هم داره
m30 که یک ورژن بالاتره ورژن ۱۲۸ گیگ هم داره!
سال بعد بیشتر از پرچمدارها پایین و میانرده های سامسونگ برای من جلب توجه میکنن چون پول ماها (اکثر ما) به پول پرچمدار و حتی بالارده خوب نمیرسه و اگر هم برسه من به شخصه حاضر نیستم ۱۰-۱۲ میلیون بدم یک موبایل!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)