حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی ام ۲۰ و گلکسی ام ۳۰ با One UI 2.0 رسما ارایه شد

اگر از کاربران خانواده گلکسی ام سامسونگ هستید باید بگویم که خیلی غافگیرانه خبر خوشحال کننده ای برای شما داریم! آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی ام ۲۰ و گلکسی ام ۳۰ با One UI 2.0 رسما ارایه شده و خب البته این آپدیت در هند در دسترس است اما به زودی به دیگر بازارها هم خواهد رسید. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی ام ۲۰

سه هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی ام ۳۰ و گلکسی ام ۲۰ در راه است. براساس برنامه رسمی اعلام شده از سوی سامسونگ برای آپدیت قرار بود هر دو این دو مدل ماه آینده آپدیت اندروید ۱۰ را دریافت کنند. با این حال با غافلگیری سامسونگ برای کاربران می بینیم که گلکسی M20 و M30 پیش از گلکسی نوت ۹ و اس ۹ آپدیت اندروید ۱۰ را دریافت کردند.

سامسونگ بروزرسانی اندروید ۱۰ را تاکنون فقط برای خانواده گلکسی اس ۱۰ منتشر کرده است. به این ترتیب گلکسی M20 و M30 پیش از بسیاری از پرچمداران و به عنوان اولین دستگاه‌های اقتصادی سامسونگ آپدیت جدید سامسونگ را دریافت کرده‌اند.

آپدیت اندورید ۱۰ گلکسی ام ۳۰

آپدیت اندورید ۱۰ گلکسی ام ۳۰

این‌ اتفاق اگرچه می‌تواند صاحبان پرچمداران سامسونگ را تا حدی ناامید کند اما سرعت عمل سامسونگ در آماده کردن این آپدیت آن‌هم برای محصولی اقتصادی و میان‌رده، قطعاً عده بزرگتری را خوشنود خواهد کرد.

آپدیت اندروید ۱۰ سامسونگ حاوی پچ امنیتی ماه دسامبر 2019 و رابط کاربری OneUI 2.0 در کنار تغییرات در برخی نرم‌افزارها و بهبودهای سیستمی است. این بروزرسانی در حال حاضر تنها برای صاحبان گلکسی M20 و M30 در هند منتشر شده است. با این حال انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک برای کاربران سایر کشورها نیز منتشر شود.

شما گلکسی ام ۲۰ سا گلکسی ام ۳۰ دارید؟ آپدیت اندروید ۱۰ را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammadrzf

نوت ۱۰ رو معلوم نیست کی میاد ؟؟؟؟

pedram_01

مبارک کسایی که ام 20 و ام 30 دارن . ولی درستش این بود که بعد اپدیت نوت ده و اس 9 این اپدت رو دریافت میکرد .

Dr.Nazer

#اس۱۰_خار_دارد

pedram_01

دکتر ناظر

اول از همه اس ده این اپدیت رو گرفت !!! اگ برای شما نیامده چون سامسونگ منطقه به منطقه اپدیت میکنه !! حتی اپدیت اس ده برای ایران هم امده .

Dr.Nazer

میدونم اومده، ولی تو ایران که نیومده.

Milad7

ایول عجیبه از پرچمدارها زودتر گرفته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)