حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک آنر وی ۲۰ (Honor V20) در کنار ویدیویی از آن لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | آنر، تماشا کنید، شایعات

داستان آنر وی ۲۰ (Honor V20) از آن داستان های عجیب است. حدودا ۱۰ روز پیش بود که آنر برای پیشدستی در مقابل سامسونگ و معرفی گلکسی A8s تصمیم گرفت تا یک معرفی مختصر از آنر وی ۲۰ ارایه کند و به این ترتیب بود که آنر وی ۲۰ (Honor V20) با سوراخ نمایشگر و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی معرفی شد. حالا این روزها با این که ما می دانیم چیپست کایرین ۹۸۰ در قلب آن می تپد یا دوربین سلفی درون سوراخ نمایشگر قرار گرفته اما شایعاتی می آید که دانسته های ما را تایید می کند! به نظر می رسد برنامه شایعات (!) با برنامه معرفی محدود همگام نشده و هر کدام کار خود را انجام داده و می دهند. امروز بنچمارک آنر وی ۲۰ (Honor V20) در کنار ویدیویی از آن لو رفته که با هم آن را مرور خواهیم کرد.

این ویدیو کوتاه از آنر وی ۲۰ (Honor V20) که آن را با یک داک مخصوص بازی نشان می دهد می تواند به ما بگوید که این دستگاه با تمرکز مشخصی روی بازی ارایه خواهد شد. در این ویدیو می بینیم که در بازی، بخش بالایی نمایشگر سیاه است و این از نظر کارایی تقریبا با بریدگی نمایشگر تفاوتی نمی کند. البته در نظر داشته باشید که هنوز نرم افزار و بازی ها خود را با این سوراخ وفق نداده اند.

بنچمارک آنر وی ۲۰

بنچمارک آنر وی ۲۰

بنچمارک آنر وی ۲۰

بنچمارک آنر وی ۲۰

در این دو بنچمارک آنر وی ۲۰ می بینیم که سیتسم عامل اندروید ۹ بوده و چیپست کایرین ۹۸۰ در کنار ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به بوته آزمایش گذاشته است است. امتیاز ۲۷۴ هزار در بنچمارک Antutu پایین تر از هوآوی میت ۲۰ پرو در تست های منتشر شده است اما در تستی که من از میت ۲۰ پرو گرفتم، همین امتیاز حدود ۲۷۰ هزار ثبت شد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید آنر وی ۲۰ می تواند توجهات خوبی را به خود جلب کند؟ از یاد نبرید که دو شب پیش در ترنجی خواندیم که آنر وی ۲۰ (Honor V20) نسخه مازراتی نیز ارایه خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ramin123

به اینا قیمت زیر 500 دلار رو هم اضافه کنید، ببینید چی میشه!!

bi taasob

تست گوگل پیکسل ۳ در دگزومارک مشخص شد.
امتیاز ۱۰۱ همچون آیفون ۱۰ آر

علی شیخ زاده

چقد خوبه این وی ۲۰ حیف که قیمت دلار بالاس

ramin123

رقیبش فقط می تونه lenovo z5 Pro باشه، که باید دید در عمل این گوشی ها چه کار می کنند و مهم تر از همه با چه قیمتی وارد بازار میشن!!!

ramin123

البته به صورت کاملش lenovo z5 Pro gt!!! امان از این نام گذاری های گوشی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)