حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ارزان ترین دک کلش رویال بر اساس بندیت و الکسیر ۱.۸ چقدر می تواند قوی باشد؟

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | بازی، تماشا کنید

کلش رویال حالا با ۸۹ کارت که می توانید برای نبرد با رقیب تنها ۸ عدد از آن ها را انتخاب کنید، تبدیل به یکی از چالشی ترین بازی های آنلاین همزمان نبرد دو کاربر است. انتخاب دک (Deck) یا عرشه جنگی یکی از سخت ترین کارهاست و هیچ وقت یک دک کاملا برتر وجود ندارد. در حقیقت شناخت شما روی کارت های خود، کارت های حریف و به صورت کلی شناخت روی ۸۹ کارت کلش رویال اصلی ترین فاکتور پیروزی شماست. امشب در حین گشت و گذار در یوتیوب ویدیویی دیدیم که بد نیست با شما به اشتراک بگذارم. فکر می کنید ارزان ترین دک کلش رویال بر اساس بندیت و الکسیر ۱.۸ چقدر می تواند قوی باشد؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا پاسخ را پیدا کنیم.

ارزان ترین دک کلش رویال با بندیت

ارزان ترین دک کلش رویال با بندیت

همانطور که در این ارزان ترین دک کلش رویال با بندیت می بینید، تقریبا شاید تصور ایستادگی در برابر دک های دارای الکسیر کالکتر، گولم، پکا یا هوگ و ویز خیلی سخت باشد اما می بینیم که در صورت تسلط کامل بر کارت ها، دقت در بازی، مدیریت الکسیر و بازی به جا می توانید حتی با این دک نسبتا ناچیز ۱.۸ برنده باشید!

نظر شما درباره اینکه ارزان ترین دک کلش رویال بر اساس بندیت و الکسیر ۱.۸ چقدر می تواند قوی باشد باشد چیست؟ باید گفت بازی بلد بودن حتی بیشتر از کارت ها اهمیت دارد، هر چند در این دک هم حضور آیینه و دید قوی در بازی با بندیت بسیار کمک می کند. شاید تنها راه مقاومت در برابر این دک کارت گران ۸ الکسیره Royal Recruits باشد که البته چنین کارت سنگینی در مقابل چنین ترکیبی هم اشتباه است! فکر می کنید چه ترکیبی جلوی این دک سریع و ریز را بگیرد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

دک خوبیه من که یه گالم و یه بالون میزنم با یه نایت ویچ کار طرفو میسازه
۲۰۰۰ تا کاپ اضافه کردم باهاش

Solgi

بسیار عالیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)