حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۹ نوکیا ۷ رسما ارایه شد

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | آپدیت اندروید 9، نوکیا

نوکیا برای تعدادی از موبایل های خود اندروید ۹ را ارایه کرده است و حالا نوبت به نوکیا ۷ رسیده که به جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید، به روز شود. آپدیت اندروید ۹ نوکیا ۷ رسما ارایه شده در ادامه با هم درباره آن صحبت کنیم.

آپدیت اندروید ۹ نوکیا ۷

آپدیت اندروید ۹ نوکیا ۷

امروز آپدیت اندروید ۹ نوکیا ۷ در چین عرضه شده است. پس از این آپدیت قابلیت VoLTE برای این میان رده محبوب نوکیا فعال خواهد شد. حالت کار کردن افقی با صفحه خانگی نیز در دسترس خواهد بود. اساسا HMD موبایل های نوکیا را با رابط کاربری خام اندروید می فروشد که فقط نرم افزار دوربین آن متفاوت است. در نتیجه همین تصمیم ارایه آپدیت سیستم عامل برای آن ها خیلی سریع و خوب عرضه می شود.

پس از آپدیت اندروید ۹ نوکیا ۷ شاهد ارایه ویژگی روشنایی خودکار و مدیریت بهتر باتری نیز خواهیم بود. این آپدیت فعلا در چین ارایه شده است و برای بازارهای دیگر با کمی تاخیر ارایه خواهد شد. انتظار می رود که دیگر پیشرفت های اندروید ۹ نیز به این دستگاه اضافه شود.

نظر شما درباره سرعت عملکرد ارایه آپدیت اندروید ۹ شرکت HMD برای موبایل های نوکیا چیست؟ فکر می کنید این به یک نفظه قوت برای فروش محصولات آن ها تبدیل شود؟ شرکت HMD پس از ۲ سال ۷۰ میلیون موبایل نوکیا فروخته است.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahbarzegari

اقای عطایی، برای نوکیا ۷ پلاس خیلی وقته عرضه شده!!!

Mohammadsoly

سلطان اپدیت

BLACK

رابط کاربری خام اندروید رو دوست ندارم ولی به نظرم آپدیت ها ارزشش رو دارن، آقای عطایی ظاهراً اون آمار ۷۰ میلیون گوشی طی دو سال اشتباه بوده و آمار درست ۱۳۳ میلیون گوشی هست.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)