حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین ۴۸ مگاپیکسلی هوآوی نوا ۴ نیز تایید شد

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | شایعات، هواوی

می دانیم که هوآوی نوا ۴ تاریخ ۲۶ آذرماه رسما معرفی خواهد شد و قرار بود اولین موبایل هوآوی با سوراخ نمایشگر یا دوربین سلفی درون نمایشگر باشد. آنر اما در حرکتی غافلگیرکننده امروز صبح آنر وی ۲۰ (Honor V20) را با سوراخ نمایشگر و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی معرفی کرد ولی تا عرضه به بازار آن فاصله قابل توجهی داریم. امشب اما مشخص می شود هوآوی نوا ۴ با آنر وی ۲۰ اشتراکاتی بیشتر از سوراخ نمایشگر یا دوربین سلفی درون نمایشگر دارند. دوربین ۴۸ مگاپیکسلی هوآوی نوا ۴ نیز تایید شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

هوآوی نوا ۴ (Huawei Nova 4) با نزدیک شدن به مراسم معرفی خود اطلاعات بیشتری را لو می دهد و حالا می بینیم که دوربین اصلی هوآوی نوا ۴ یک دوربین سه گانه است و رزلوشن ۴۸ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی گزارش شده است. به احتمال خیلی قوی هوآوی در نوا ۴ هم از حسگر تصویر سونی IMX586 بهره خواهد برد.

امروز صبح بود که چند نمونه دوربین ۴۸ مگاپیکسلی آنر وی ۲۰ (Honor V20) منتشر شد و عملکرد خوبی را شاهد بودیم. برای چیپست هوآوی نوا ۴ برخی کایرین ۹۸۰ و برخی کایری ۷۱۰ را عنوان می کنند اما شخصا فکر نمی کنم کایرین ۷۱۰ از پس دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و آن هم دوربین سه گانه به خوبی برآید. طراحی دوربین سه گانه هوآوی نوا ۴ شبیه به هوآوی پی ۲۰ پرو است.

نمایشگر هوآوی نوا ۴ برابر ۶.۴۱ اینچ و باتری آن ۳۹۰۰ میلی آمپر عنوان شده است. نمایشگر نوا ۴ همانطور که قبلا می دانستیم با سوراخ نمایشگر یا دوربین سلفی درون نمایشگر عرضه می شود.

نظر شما درباره موج موبایل های با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی چیست؟ نوا ۴ پس از آنر وی ۲۰ و شایعه یک موبایل شیائومی با این حسگر ۴۸ مگاپیکسلی سونی، سومین موبایلی است که وعده استفاده از این حسگر تصویر بزرگ نیم اینچی را می دهد.

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Alif16

گوشیهای با ظاهر تکراری

۴۸ :))))) که باز عکس ۱۲ بگیره و پشت سر سلطان اپل!

CAPCOM

چه خبره بابا مگه میخواد آتلیه بزنه ای هواوی

ramin123

قیمتش خوب باشه،این دو گوشی ارزش خرید بالایی داره.

علی شیخ زاده

یعنی قراره پی ۳۰ پرو هم با همین چیپست معرفی بشه!؟ بعید میدونم?
هف هشتا گوشی با یه چیپست با قیمت های مختلف کار درستی نیست

نیما عرفانی

به احتمال زیاد سری پی 30 همین پردازنده رو دارن(کایرین 980) با چند تغییر جزئی از جمله پشتیبانی از ارتباط 5G

Mohammadsoly

انقدر این هواوی گوشی زده که خودشم نمیتونه تشخیص بده چی به چیه و کدوم پرچمداره کدوم میان ردس؟!
#اسطوره کپی

ali

دمش گرم که تو هر رده قیمتی گوشی خوب داره تولید می کنه این به سود مصرف کننده هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)