حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ELEPHONE PX را با دوربین سلفی دوگانه پاپ آپ طور ببینید

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | اسمارت‌فون

شرکت های مختلف و راهکارهای مختلف برای کاملا بدون حاشیه شدن موبایل ها وجود دارد. دوربین پاپ آپ طور را اولین بار در ویوو نکس دیده شد و حقیقتا جذاب بود اما به نظر می رسد که خود این شرکت اعتقادش را به این طرح از دست داده است و دلیل آن این است که ویوو نکس ۲ را با نمایشگر دوم و بدون دوربین سلفی می بینیم. حالا اما به نظر الفون (Elephone) این ایده را جذاب دیده است. گوشی ELEPHONE PX با دوربین سلفی دوگانه پاپ آپ طور دیده شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

گوشی ELEPHONE PX

گوشی ELEPHONE PX

چند روز پیش بود که الفون ای ۵ (ELEPHONE A5) با ۵ دوربین و قیمت ۱۹۹ دلار معرفی شد و ارزان ترین موبایل ۵ دوربین در دنیا لقب گرفت. حالا به نظر می رسد که یک موبایل با ۴ دوربین از الفون در راه است که یک دوگانه به عنوان دوربین سلفی و یک دوگانه به عنوان دوربین اصلی آن نقش ایفا می کنند. دوربین سلفی دوگانه آن به صورت بالاجهنده و از وسط خواهد بود و دوربین دوگانه اصلی روی قاب پشتی و به صورت کمی برجسته است.

هر دو این دوربین دوگانه ها با دوربین دوم ۲ مگاپیکسلی تجهیز شده اند که به تعبیر ما همان دوربین نخودی هستند چون اپتیک متفاوتی ارایه نمی کنند و صرفا برای عکاسی بوکه ارایه می شود که خیلی از شرکت ها این کار را با دوربین تکی انجام می دهند.

نسبت تصویر نمایشگر گوشی ELEPHONE PX برابر ۱۹:۹ است و به دلیل همین دوربین سلفی بالاجهنده، بریدگی ندارد. عجیب اینکه رزلوشن HD+ برای آن گزارش شده و حتی FHD+ هم نیست. اندازه پنل ۶.۳۴ اینچ عنوان شده است. وقتی چیپست مدیاتک Helio P22 را برای گوشی ELEPHONE PX می خوانیم متوجه می شویم این یک میام رده خیلی ترندی و افسون کننده است.

گوشی ELEPHONE PX

گوشی ELEPHONE PX

از دیگر مشخصات سخت افزاری گوشی ELEPHONE PX می توان به حافظه رم ۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی آن اشاره کرد. باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری،  پورت USB C و شارژر ۵ ولت و ۲ آمپر از دیگر مشخصات مربوط به بخش تامین انرژی دستگاه است.

سیستم عامل اندروید ۹ نیز برای گوشی ELEPHONE PX یکی از ویژگی های قابل توجه است. قیمت این میان رده جذاب ۲۴۹ دلار است که می تواند می تواند وسوسه کننده باشد. نظر شما درباره گوشی ELEPHONE PX را با دوربین سلفی دوگانه پاپ آپ طور چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

بجز رزولوشن نمایشگر مابقی مشخصات نسبت به قیمت عالیه البته واسه همچین شرکتی دوربین پاپ آپ احتمالا زود خراب بشه

mega08

متاسفانه این گوشی ها فقط در چین ارزش خرید داره. چون فقط اونجا قطعاتشون پیدا میشه .
حتی میزو و شیائومی هم ک مثلا نمایندگی داره تو ایران. از نظر قطعات بخصوص باتری به مشکل خورده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)